2024-02-11, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vad finns där att vara "avundsjuk" över? En våldtäkt, där ingen njöt? Målsägande led och V fick inte ens utlösning. Ja du, det låter ju verkligen som något att vara avundsjuk över...

Jag har följt debatten/juridiken kring detta med våldtäkter (bla.) i över 20 års tid. Så nog har jag viss kunskap i ämnet...

Nu verkar det ju inte handla om en våldtäkt. Ögnade bara igenom din historik och såg inte något enskilt fall som du hade engagerat dig i tidigare, och att då lägga nära tusen inlägg och otaliga timmar i den här tråden var lite oväntat. Men jag tycker ändå lite synd om dig, inte för att du lever i celibat - det skrev du att du trivs med, utan för att du har följt juridiken inom ämnet i över 20 år och att du då fortfarande är så okunnig... det är en bedrift.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, två är inte flera.

Kan du inte söka på saker innan du gör bort dig? Så jävla pinsamt att tjata om något så uppenbart i så många inlägg som du bara kan söka reda svaret på med några knapptryck.

"Enligt Svensk ordbok betyder flera ’antal av minst två och helst ytterligare någon eller några’"

Dvs att kalla två för flera är inte inkorrekt, även om det inte är optimalt. Men att du inte kan erkänna dina misstag när du är så uppenbart fel ute... det krävs en viss typ av personlighet. Fler diagnoser än bipolär som ligger till grunden för ditt psyke, misstänker jag.
Citera
2024-02-11, 16:49
Medlem
Citat:
Man behöver inte beskriva en lampa. Funktionen är enkel - den var släckt och och han tände den. Det blev ljust - han har inte påstått att den inte fungerade eller var så svag att han inget såg - alltså kan du inte utgå från det.
Utan det var en lampa som fungerade som en lampa

Nej, din mentalsjuka stackare.
Det kan ha varit en jävla nattlampa med ett ljusflöde på 5 lumen eller ett lysrör i taket med ett ljusflöde på 2000 lumen.
Och oavsett vilket ljusstyrka det var kan ljuskäglan varit riktad åt ett annat håll och därför inte lyst upp hennes höfter tillräckligt för att han skulle kunna göra kroppsbesiktningen du ljugit ihop att han gjorde.
Du vet inte och kan inte dra någon som helst slutsats

Citat:
Som det äckliga svin du är så fortsätter du att ljuga och fantisera.

Det är din paradgren. Tillsammans med patologisk projicering, uppenbarligen.

Citat:
Detta är de beskrivningar som finns av nattlinnet - ditt ohederliga svin.

Målsägande

26/10
Hade du kläder på dig när detta hände?
Ja, jag hade nattlinne och trosor på mig.

27/10
Vad hade du på dig då.
Jag hade ett blått nattlinne och ett par trosor på mig.

Julia 27/10

Har hon berättat något om kläder, på honom, på henne? Vad hade de på sig när de gick och la sig? Hon berättade att hon hade på sig sitt nattlinne som hon brukar ha.

Har hon berättat om hon hade något under nattlinnet? Underkläder, byxor.
Underkläder hade hon. Men jag vet inte hon hade några byxor. Nattlinnet är ett sånt långt

Viking kan inte beskriva bilden - mer än att de inte var sexuella. Att han du läser in skit bilder om kvinnan inte bär burka är inte kvinnors fel.

Beskriv bilden.
Jag kan inte exakt beskriva vilken bild det var. Bilderna hon skickade hade hon kläder på sig
och de var inte öppet sexuella men de visade fortfarande väldigt mycket

Vad påpassligt att du valde att inte ta med vittnesförhöret där E beskrev bilden….
Är det för att du är en lögnaktig padda som du inte gjorde det?

Vi har alltså två beskrivningar av både bilden och nattlinnet. Det är alltså flera, ditt inavlade whitetrash.

Citat:
Den som gång på gång ljuger och hittar på är du själv.

Fast nu bevisade du ju precis att jag har rätt och du har fel, samtidigt som du bevisar hur lögnaktig och ohederlig du är när du försöker undanhålla ett vittnesmål.

Vilka oerhörda självmål du gör hela tiden.
Hade du inte varit en sådan vedervärdig ursäkt till människa hade man nästan tyckt synd om dig…
Citera
2024-02-11, 16:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Nu verkar det ju inte handla om en våldtäkt. Ögnade bara igenom din historik och såg inte något enskilt fall som du hade engagerat dig i tidigare, och att då lägga nära tusen inlägg och otaliga timmar i den här tråden var lite oväntat. Men jag tycker ändå lite synd om dig, inte för att du lever i celibat - det skrev du att du trivs med, utan för att du har följt juridiken inom ämnet i över 20 år och att du då fortfarande är så okunnig... det är en bedrift.

Kan du inte söka på saker innan du gör bort dig? Så jävla pinsamt att tjata om något så uppenbart i så många inlägg som du bara kan söka reda svaret på med några knapptryck.

"Enligt Svensk ordbok betyder flera ’antal av minst två och helst ytterligare någon eller några’"

Dvs att kalla två för flera är inte inkorrekt, även om det inte är optimalt. Men att du inte kan erkänna dina misstag när du är så uppenbart fel ute... det krävs en viss typ av personlighet. Fler diagnoser än bipolär som ligger till grunden för ditt psyke, misstänker jag.
Fel forum men "fler än en" kan vara två - flera är fler än två.
Citera
2024-02-11, 16:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thyrsos2
Nej, din mentalsjuka stackare.
Det kan ha varit en jävla nattlampa med ett ljusflöde på 5 lumen eller ett lysrör i taket med ett ljusflöde på 2000 lumen.
Och oavsett vilket ljusstyrka det var kan ljuskäglan varit riktad åt ett annat håll och därför inte lyst upp hennes höfter tillräckligt för att han skulle kunna göra kroppsbesiktningen du ljugit ihop att han gjorde.
Du vet inte och kan inte dra någon som helst slutsats
Dina fantasier har inget stöd vittnesmålen - din dumma tomte.

Citat:
Vad påpassligt att du valde att inte ta med vittnesförhöret där E beskrev bilden….
Är det för att du är en lögnaktig padda som du inte gjorde det?
Inte heller hon kan beskriva bilden som sexuell - utan som en bild där personen har en urringad top/tröja på sig.

Citat:
Vi har alltså två beskrivningar av både bilden och nattlinnet. Det är alltså flera, ditt inavlade whitetrash.
Nej, du ingen beskrivning som berättar hur bilden såg ut - mer än att hon är påklädd
Och nej, du har ingen beskrivning av nattlinnet - och det lilla som finns talar emot era sjuka fantasier och för att det handlade om kläder man sover i.

Citat:
Fast nu bevisade du ju precis att jag har rätt och du har fel, samtidigt som du bevisar hur lögnaktig och ohederlig du är när du försöker undanhålla ett vittnesmål.
Din dumme fan - jag har inte undanhållit någonting - Fup ligger ute, är det någon du vill ha med så citera och lägg ut -- och försök inte få det till att det är min eller andras plikt att leta reda på saker du ha.

Citat:
Vilka oerhörda självmål du gör hela tiden.
Hade du inte varit en sådan vedervärdig ursäkt till människa hade man nästan tyckt synd om dig…
De enda som begår ständiga självmål här är du själv och det andra smutset, ingen av er klarar en diskussion utan enbart ständiga upprepningar av fantasier, lögner och ovidkommande kryddat med tillmälen och svordomar.
Som de korkade incel ni är.
Citera
2024-02-11, 17:04
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:

Så vad betyder ordet "flera" i självaste brottsbalken?
Citera
2024-02-11, 17:08
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej, du ingen beskrivning som berättar hur bilden såg ut - mer än att hon är påklädd

Lögn. Bilden beskrivs som urringad.

Citat:
Och nej, du har ingen beskrivning av nattlinnet - och det lilla som finns

Så det finns inget, men ändå finns det något?
Citera
2024-02-11, 17:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Lögn. Bilden beskrivs som urringad.

Så det finns inget, men ändå finns det något?
Du kan inte påstå att nattlinnet på något sätt bjudit in till annat än att sova.

Kvinnor bär urringat - det säger alltså ingenting i sig om bilden.
V betraktar den inte som sexuell - inte heller E säger något sådant.
Citera
2024-02-11, 18:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Vad finns där att vara "avundsjuk" över? En våldtäkt, där ingen njöt? Målsägande led och V fick inte ens utlösning.

Du vet tydligen inte hur sex fungerar, man kan njuta av sex utan utlösning eller orgasm.

Våldtäkt är dessutom kvinnans version av vad som hände, den unge mannen bestrider fortfarande brott. Han menar att hon i ord, kroppsspråk och handlade visat att hon ville delta i de sexuella handlingarna. Dvs, den unge mannen har upplevt att det fanns samtycke.

Varför ignorerar du hela tiden hans version? Man kan nästan tro att du är avundsjuk för att han fick ligga och du får vara utan?
Citera
2024-02-11, 18:16
Medlem
Knut-Annes avatar
Fick han ingen utlösning?
VAr det inte snack om var han skulle lägga satsen?
Citera
2024-02-11, 18:29
Medlem
Citat:

Läste du inte vad jag citerade?

Så två är inte inkorrekt, även om det inte är en optimal beskrivning av ordet.
Citera
2024-02-11, 18:36
Medlem
Citat:
Två olika detaljer nämns av två olika personer och det är de ENDA beskrivande som finns av nattlinnet,

Blått och långt

Det är ju ändå två beskrivningar, vilket är flera.

Det är dessutom 200% fler beskrivningar än vi fått av lampan.

Kom igen nu lille krake…
Du är lite mer micro än du brukar vara till och med…
Citera
2024-02-11, 20:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det är allt för mycket som talar mot att hans version är den rätta. Och väldigt mycket som talar för att hennes version är den rätta.

Det är svårt att förstå varför du sätter så pass stor tillförlitlighet till hennes uppgifter?
Det finns inga vittnen till händelsen så med utgångspunkt från det kan man börja misstänka att du tagit parti för henne bara för att hon är kvinna?

Citat:
Ett långt blått välanvänt nattlinne är knappast en invit till sex. Det är mer en invit till "nu vill jag sova, du är välkommen att sova här, något annat är det inte tal om".

Nu utgår du ifrån dig själv. Du är äldre och lever med överhängande sannolikhet ett helt annat liv än personerna i det aktuella fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in