Citat:
Vad finns där att vara "avundsjuk" över? En våldtäkt, där ingen njöt? Målsägande led och V fick inte ens utlösning. Ja du, det låter ju verkligen som något att vara avundsjuk över...
Jag har följt debatten/juridiken kring detta med våldtäkter (bla.) i över 20 års tid. Så nog har jag viss kunskap i ämnet...
Jag har följt debatten/juridiken kring detta med våldtäkter (bla.) i över 20 års tid. Så nog har jag viss kunskap i ämnet...
Nu verkar det ju inte handla om en våldtäkt.
Ögnade bara igenom din historik och såg inte något enskilt fall som du hade engagerat dig i tidigare, och att då lägga nära tusen inlägg och otaliga timmar i den här tråden var lite oväntat. Men jag tycker ändå lite synd om dig, inte för att du lever i celibat - det skrev du att du trivs med, utan för att du har följt juridiken inom ämnet i över 20 år och att du då fortfarande är så okunnig... det är en bedrift.Kan du inte söka på saker innan du gör bort dig? Så jävla pinsamt att tjata om något så uppenbart i så många inlägg som du bara kan söka reda svaret på med några knapptryck.
"Enligt Svensk ordbok betyder flera ’antal av minst två och helst ytterligare någon eller några’"
Dvs att kalla två för flera är inte inkorrekt, även om det inte är optimalt. Men att du inte kan erkänna dina misstag när du är så uppenbart fel ute... det krävs en viss typ av personlighet. Fler diagnoser än bipolär som ligger till grunden för ditt psyke, misstänker jag.