Vad gäller madrassen så kan vi konstatera att hon säger följande i förhör:
Han säger i förhör följande om madrassen:
Även tjejens kompis Julia nämner madrassen
Avslutningsvis kan noteras att tjejen själv berättar att det var hon som erbjöd honom att ligga på sängen:
Citat:
Jag sade att han kunde sova på golvet med en filt och frågade om jag skulle gå ner till
källaren för att hämta en madrass att lägga på golvet.
källaren för att hämta en madrass att lägga på golvet.
Han säger i förhör följande om madrassen:
Citat:
Då skrev hon att jag kunde få sova hos
henne, att hon hade en madrass som jag kunde få sova på om jag ville
henne, att hon hade en madrass som jag kunde få sova på om jag ville
Citat:
Hon sade att hon hade en madrass jag kunde sova på när jag var
på väg hem till henne. Det tog en liten stund att komma hem till henne. Jag tog spårvagn och
promenerade. Under promenerade öppnade jag hennes meddelande där hon skrev att hon
hade en madrass och då sade jag typ att det blev jättebra.
på väg hem till henne. Det tog en liten stund att komma hem till henne. Jag tog spårvagn och
promenerade. Under promenerade öppnade jag hennes meddelande där hon skrev att hon
hade en madrass och då sade jag typ att det blev jättebra.
Citat:
När vi gick in till hennes lägenhet, så sa hon, du får
välja om du vill sova i sängen eller om jag skulle sova på en madrass. Det fanns ingen
madrass där och i så fall hade hon fått gå och hämta den. Jag funderade en stund, sen frågade
sa jag om det är okej med dig så sover jag i din säng. Sen låg vi och pratade ganska länge.
välja om du vill sova i sängen eller om jag skulle sova på en madrass. Det fanns ingen
madrass där och i så fall hade hon fått gå och hämta den. Jag funderade en stund, sen frågade
sa jag om det är okej med dig så sover jag i din säng. Sen låg vi och pratade ganska länge.
Citat:
Hon sade först att
hon hade en madrass men att det var upp till mig om hon ska ta fram madrassen eller om jag
ska sova i sängen med henne.
hon hade en madrass men att det var upp till mig om hon ska ta fram madrassen eller om jag
ska sova i sängen med henne.
Även tjejens kompis Julia nämner madrassen
Citat:
Men hon berättade att
hon blev lite obekväm och trodde att han skulle ligga på golvet på en madrass
hon blev lite obekväm och trodde att han skulle ligga på golvet på en madrass
Avslutningsvis kan noteras att tjejen själv berättar att det var hon som erbjöd honom att ligga på sängen:
Citat:
Sen kom han väl hem till mig då och jag erbjöd honom att sova på golvet, men det passa inte så då sa jag, ja men du kan ligga på sängen