Citat:
Nej. Jag skrev ju precis att det hon skriver inte blir intressant när hennes handlingar tydligt visar på annat. Och varför hon anmälde honom är ingenting jag behöver förklara, det är närmast omöjligt att veta anledningen, finns massvis med möjliga förklaringar. Jag skrev t o m tydligt "fram till "våldtäkten"".
Nu har jag t o m gett dig fler förklaringar än vad jag tänkte från början och jag lämnar glatt över ärendet till andras bedömning så får respektive ståndpunkter stå på egna ben igen. Tack för din medverkan.
Citat:
Det finns en enorm mängd potentiella faktorer som, om de hade funnits på plats, hade fått ditt scenario att framstå som mindre otroligt. Minsta sms eller yttrande av sexuell natur.
Vad sägs om att skicka en urringad bild? Troll

Citat:
Om hon öppnat dörren i sexiga underkläder eller naken i en öppen morgonrock.
Det räcker väl med nattlinne och trosor? Troll

Citat:
Jag hänger inte riktigt med i den analogin. Vid vilken punkt tvingar sig skaldjuren ned i halsen på din snubbe?
Skaldjuren motsvarar främst att MÄ har intresse för och bjuder in V. Han säger en sak om skaldjur men gör en helt annan och anger märkliga motiveringar om varför. Det ska inte mappa över exakt på alla händelser i detta mål. Men det är lugnt, du behöver inte svara.