Från GD :
Politiet melder sent lørdag kveld at en kvinne er bekreftet omkommet etter en alvorlig hendelse på Fefor.
GD fikk litt tidligere tips om at 5–6 politibiler, to politihelikopter og flere personer i hvite kjeledresser hadde rykket ut.
länk till artikeln : https://www.gd.no/stort-politioppbud...s/5-18-1927789
Senast redigerad av Notteliten 2024-01-06 kl. 23:58.
Anledning: tillägg
Av de sparsommelige bildene på nrk.no, så ser jeg at det mest sannsynlig er på Fefor høyfjellshotell.
Det bygget/postkassestativet er det samme som jeg finner på Google Streetview ved innkjøringen til hotellet.
Av de sparsommelige bildene på nrk.no, så ser jeg at det mest sannsynlig er på Fefor høyfjellshotell.
Det bygget/postkassestativet er det samme som jeg finner på Google Streetview ved innkjøringen til hotellet.
Ja, det er bekreftet fra Politiet at kvinnen er funnet død på dette hotellet.
Fra GD avis: «Klokka 23.48 melder politiet at en kvinne er bekreftet omkommet og at en mann er pågrepet og de adresserer det til Fefor Høifjellshotell»
Ikke meg du spør, og jeg har ingen navn, men tar for gitt at de ikke er norske, iallefall ikke kvinnen, ettersom pårørende ikke var varslet for etpar timer siden. Om de er det nå fremkommer ikke.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!