2024-01-07, 12:35
Medlem
[quote=Kuttut|86945495]
Citat:
Ursprungligen postat av AngryMoo
99% Fakta..

Har du navn?
Ingen navn enda, men tviler på at de er Norske, er jo nesten ingen norske kokker på hoteller i Norge lenger. 🧐 Litt rart at Anders Gustav Bjørnesen er forsvarer, kanskje GM er litt Norsk.? 🫣
Citera
2024-01-07, 12:38
Medlem
På instagramsiden til hotellet gratulerer de kjøkkensjefen med 40-årsdagen iallefall. W*nch* Rudl*nd. *e *e *u
Citera
2024-01-07, 12:39
Medlem
Begge de involverte er utenlandske statsborgere fra Europa, drapsvåpen ble funnet nær kvinnen, hun skal obduseres, pågripelse av mannen skjedde uten dramatikk utenfor hotellet. Mellom 10-20 ansatte på hotellet, men tvilsomt at noen var vitner.
Citera
2024-01-07, 12:40
Medlem
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...t-paa-hotellet

Innvandrere fra Europeisk land.
Citera
2024-01-07, 13:19
Medlem
Computerzs avatar
Fan, norrmännen slaktar varandra på löpande band nu. Är det nyårslöfte att ni ska ha ihjäl varandra mer än svenskarna? Aja, vi kommer ikapp så fort man inte fryser med adidasbrallor utomhus.
Citera
2024-01-07, 13:26
Medlem
Från GD :
Politiet melder sent lørdag kveld at en kvinne er bekreftet omkommet etter en alvorlig hendelse på Fefor.
GD fikk litt tidligere tips om at 5–6 politibiler, to politihelikopter og flere personer i hvite kjeledresser hadde rykket ut.
länk till artikeln :
https://www.gd.no/stort-politioppbud...s/5-18-1927789[/quote]

Ryktes at Telemarks bataljonen rykket ut også.
Citera
2024-01-07, 13:51
Medlem
Merwinnas avatar
Med all sannolikhet ett relationsdrama, som kom till sin spets efter alkoholintag. Typ att kvinnan önskade att mannen skulle lämna sin fru för henne, men han sa en gång för alla att det aldrig kan komma ifråga, då hotade hon att informera frun om deras förhållande, och då klippte han i ren impuls till henne med något. Skulle förvåna mig väldigt mycket om det inte är något sådant. En man dödar inte en kvinnlig kollega om det inte har med kärlek/sex att göra. (Två stycken män skulle däremot kunna råka i slagsmål under alkoholens inflytande, om de länge retat sig på varandra på arbetsplatsen.)
Citera
2024-01-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antarath
På instagramsiden til hotellet gratulerer de kjøkkensjefen med 40-årsdagen iallefall. W*nch* Rudl*nd. *e *e *u

Hun er bare Kjøkkensjef, ikke kokk, dessuten er hun min nabo. 😇
Citera
2024-01-08, 15:21
Medlem
Citat:

Står på profilen hennnes at hun er kokk, men ok, vi vet uansett det ikke er henne...
Citera
2024-01-08, 22:30
Medlem
Citat:

Citat:
Står på profilen hennnes at hun er kokk, men ok, vi vet uansett det ikke er henne...

Litt flisespikkeri fra min side, men en kjøkkensjef er nesten alltid en som er kokk også.
Senast redigerad av JebanaSmata 2024-01-08 kl. 22:32. Anledning: La inn ekstra quote
Citera
2024-01-08, 23:44
Medlem
Citat:

Hva heter hun?
Citera
2024-01-09, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JebanaSmata
Litt flisespikkeri fra min side, men en kjøkkensjef er nesten alltid en som er kokk også.

Korrekt, men orka ikke gjøre noe leven ut av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Jegernyher
Hva heter hun?

Post #2 på denne siden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här