Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-27, 17:17
  #757
Medlem
[quote=Skorpan-1|88098669]
Citat:
Ursprungligen postat av somensvan

Läs tråden ordentligt så ser du svaret. Du bör analysera sambons agerande och inte låta dig duperas, vi är personal inom skolan som arbetat med damerna förr, och de är inte lämpliga helt enkelt. Sen en vårdnadstvist är absolut inte ovanligt, det är så det går till när minderåriga barn vill bo på en annan adress än där denne folkbokförda. Du behöver inte HOTA med domen idiot, den ligger i en tråd här inne och är totalt ointressant. Ligger du med skräcködlan till Pokémon också? Hon som är polyamorös? 🥵 Ni verkar vara ett rejält inavlat gäng på er fd arbetsplats, nja inte du då? Du är en röd hunsad feministfjant till sambo till en av skräcködlorna som nu både medarbetare, barn och föräldrar äntligen slipper se dagligen SKÖNT!

Vi är ett gäng runt Lucy som följer era mowes och det kommer en dag då det prasslar till i era postlådor från typ Tingsrätten som du är så extremt insatt i 🤣😁 Ibland är det bra att ha vänner som har vänner, du vet som kan kolla lite digitala fotspår. Hon A,C är ambivalent ser man redan nu. Identitetskris med många skepnader.

Jag hotar inte med någon dom, men du påstår ju en massa saker som inte är sant vilket jag påpekat. Laddar upp den när jag kommer hem så kan du få läsa på lite.
Citera
2024-04-27, 22:57
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
? Polisen 👮‍♀️ lägger ned allt i denna stad, barnen måste ha synliga blåmärken om åklagaren skall godkänna bevismaterialen. Däremot pågår flera utredningar via skolinspektionen, BEO OCH kommunens interna utredning. Er egen arbetsgivare har långt ifrån frikänt er, tvärtom omplacerat er allihopa långt ifrån barn med speciella behov. Att ni inte skäms och gör någon form av självrannsakan och har vett att be barnen och föräldrarna om ursäkt? Tvärtom fortsätter ni att ljuga, förfölja och förljuga trots minst 60 vittnesmål. Kryp ned under stenen ni kröp uppifrån.

Skolinspektionen är klar med sin utredning och den visar inte på något. BEO vet jag inte vad det är, men om du syftar på BO så är det klart också och enligt deras utredning så finns inget som visar på några oegentligheter.
Och alla minst 60 vittnen borde då kanske göra en anmälan hos polisen, så det blir klarhet i allt det här.
Men jag tänker mer på att du bör ta hand om din bebis tillsammans med din pojkvän istället för att sitta här och kasta skit på en massa oskyldiga människor.
Citera
2024-04-28, 00:40
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
? Polisen 👮‍♀️ lägger ned allt i denna stad, barnen måste ha synliga blåmärken om åklagaren skall godkänna bevismaterialen. Däremot pågår flera utredningar via skolinspektionen, BEO OCH kommunens interna utredning. Er egen arbetsgivare har långt ifrån frikänt er, tvärtom omplacerat er allihopa långt ifrån barn med speciella behov. Att ni inte skäms och gör någon form av självrannsakan och har vett att be barnen och föräldrarna om ursäkt? Tvärtom fortsätter ni att ljuga, förfölja och förljuga trots minst 60 vittnesmål. Kryp ned under stenen ni kröp uppifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av Relicanth
Skolinspektionen är klar med sin utredning och den visar inte på något. BEO vet jag inte vad det är, men om du syftar på BO så är det klart också och enligt deras utredning så finns inget som visar på några oegentligheter.
Och alla minst 60 vittnen borde då kanske göra en anmälan hos polisen, så det blir klarhet i allt det här.
Men jag tänker mer på att du bör ta hand om din bebis tillsammans med din pojkvän istället för att sitta här och kasta skit på en massa oskyldiga människor.


Bebis? Jag är 50 + och har barnbarn 😅 Fegare individer än er får man leta efter och dra in VB familj i detta, är det erat hot för att ni vill tysta att sanningen kommer fram. Internutredningen står i detalj i media och ingen av er får arbeta mer med barn på lilla Sätraskolan och även studierektorn älskaren till A.C slutade självmant. Gävle är litet och jag hoppas ni aldrig kommer ha något att säga till om i personalrummen och att era kollegor ser på er med förakt. Barnen ljuger inte och dig är de flesta rädd för.
Citera
2024-04-28, 00:48
  #760
Medlem
[quote=somensvan|88103420]
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1

Jag hotar inte med någon dom, men du påstår ju en massa saker som inte är sant vilket jag påpekat. Laddar upp den när jag kommer hem så kan du få läsa på lite.

Kommer inte läsa den ändå, den är helt ovidkommande i detta fall. Du känner dig trygg bakom din identitet, finns nog ett och annat att lägga ut om dig också. Du är vidrig och hotar att dra in barn som inte alls har med detta att göra, i ditt fokus att tysta visselblåsaren. Din fega stackare!
Citera
2024-04-28, 03:32
  #761
Medlem
Nä fakta är ju inte så intressant, det har varit tydligt hittils.
__________________
Senast redigerad av antimissinfo 2024-04-28 kl. 03:58.
Citera
2024-04-28, 07:12
  #762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Bebis? Jag är 50 + och har barnbarn 😅 Fegare individer än er får man leta efter och dra in VB familj i detta, är det erat hot för att ni vill tysta att sanningen kommer fram. Internutredningen står i detalj i media och ingen av er får arbeta mer med barn på lilla Sätraskolan och även studierektorn älskaren till A.C slutade självmant. Gävle är litet och jag hoppas ni aldrig kommer ha något att säga till om i personalrummen och att era kollegor ser på er med förakt. Barnen ljuger inte och dig är de flesta rädd för.

Nu gav du ju själv en likadan ”tillbakakaka” till AC som du tycker att VB fått i tråden?
Citera
2024-04-28, 07:59
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Bebis? Jag är 50 + och har barnbarn 😅 Fegare individer än er får man leta efter och dra in VB familj i detta, är det erat hot för att ni vill tysta att sanningen kommer fram. Internutredningen står i detalj i media och ingen av er får arbeta mer med barn på lilla Sätraskolan och även studierektorn älskaren till A.C slutade självmant. Gävle är litet och jag hoppas ni aldrig kommer ha något att säga till om i personalrummen och att era kollegor ser på er med förakt. Barnen ljuger inte och dig är de flesta rädd för.

Jag vet inte vem du tror jag är? Jag är bara en människa som inte jobbar med barn i alla fall och har aldrig gjort. Vem är rädd för mig?
Du håller på, på samma sätt som du säger att det inte ska göras. Vad är skillnaden? Är det ok att du gör det då?
Citera
2024-04-28, 08:16
  #764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan-1
Bebis? Jag är 50 + och har barnbarn 😅 Fegare individer än er får man leta efter och dra in VB familj i detta, är det erat hot för att ni vill tysta att sanningen kommer fram. Internutredningen står i detalj i media och ingen av er får arbeta mer med barn på lilla Sätraskolan och även studierektorn älskaren till A.C slutade självmant. Gävle är litet och jag hoppas ni aldrig kommer ha något att säga till om i personalrummen och att era kollegor ser på er med förakt. Barnen ljuger inte och dig är de flesta rädd för.
Om visselblåsaren har vänner som du, säger det mycket om henne. Skäms på dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback