2024-05-22, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jag håller fast. Men självklart säger hjärtat att Gefle ska vinna. Bra med kvittering iaf.

Hjärtat? Är inte HIF ditt lag?
Citera
2024-05-22, 19:39
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille2022
Hjärtat? Är inte HIF ditt lag?

Jag håller på Helsingborg men det är 0-0 där.
Bor dock i Medelpad så hoppas Giffarna hänger kvar. Ser matcherna på Discovery oftast.

Som sagt, nu gjorde Östersund 2-1. Bedrövligt men väntat. 3-1 nu oxå. Som sagt, Östersund är alldeles för bra för att vara i botten. Tro mig.
Senast redigerad av zebra121 2024-05-22 kl. 20:11.
Citera
2024-05-22, 19:55
Medlem
baggebo1s avatar
Tittade lite på Öster - Landskrona. Trevlig match. Ser ut som två bra lag. Särskilt Öster hittade mycket fina kombinationer mot slutet av halvleken - målet är en delikatess. 1-1 i halvtid, och då hade Öster en missad straff på det.
Senast redigerad av baggebo1 2024-05-22 kl. 20:00.
Citera
2024-05-22, 20:29
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:

Som sagt, nu gjorde Östersund 2-1. Bedrövligt men väntat. 3-1 nu oxå. Som sagt, Östersund är alldeles för bra för att vara i botten. Tro mig.

Härligt att ha två lag så när Skövde kör över bönderna kan du ändå glädjas över att ÖFK vinner.
Citera
2024-05-22, 20:58
Medlem
ZlatanManias avatar
Jävligt onödigt av Skövdes målvakt att hetsa ett par gånger direkt mot Helsingborgs klack. Ett beteende vi sett ett par gånger nu denna säsong I svensk fotboll.
Citera
2024-05-22, 20:58
Medlem
Bara 0-0 mot Sandviken hemma och Sandviken klart närmast segern . Otroligt pinsam insats från Giffarna .

Känns alltmer uppenbart att spelarna inte lyssnar på Dogge längre .

Enda positiva i afton var att Trelleborg vann mot ÖIS så vi föll åtminstone ingenstans .

Men presterar vi inte bättre än så här åker vi definitivt ur förr eller senare
Citera
2024-05-22, 21:02
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Bara 0-0 mot Sandviken hemma och Sandviken klart närmast segern . Otroligt pinsam insats från Giffarna .

Känns alltmer uppenbart att spelarna inte lyssnar på Dogge längre .

Enda positiva i afton var att Trelleborg vann mot ÖIS så vi föll åtminstone ingenstans .

Men presterar vi inte bättre än så här åker vi definitivt ur förr eller senare

Ja jag är oxå rädd för det. Ändå en pinne, det är ju bättre än noll.

Vet du exakt anledning till att man tog in DJ? Vad ville man?
Citera
2024-05-22, 21:05
Medlem
Citat:
Ja jag är oxå rädd för det. Ändå en pinne, det är ju bättre än noll.

Vet du exakt anledning till att man tog in DJ? Vad ville man?

Frågan är snarare vad DJ vill uppfylla med sitt spel .

Han ses som en långsiktig lösning , men det hade nog varit bättre att skeppa iväg honom redan förra säsongen .

Så oerhört mycket snack och liten verkstad att jag inte tror ett smack på vad han säger längre
Citera
2024-05-22, 21:06
Medlem
Aaah!

Finns det något göttigare än att klippa loja boisare på näsan?

Det finns det ju,men piska bois är ändå alltid ett av livets glädjeämnen.

Spela som Napoli
Napoli,Napoli,87

Östers IF för faen!
Citera
2024-05-22, 21:07
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Frågan är snarare vad DJ vill uppfylla med sitt spel .

Han ses som en långsiktig lösning , men det hade nog varit bättre att skeppa iväg honom redan förra säsongen .

Så oerhört mycket snack och liten verkstad att jag inte tror ett smack på vad han säger längre

För att han såg lovande ut med Sollentuna?

Giffarna och Cedergren har spelat ett högt spel, minst sagt. Att Rasmus L, Robban och Linus fick dra till förmån för en yngre generation. Bantad spelarbudget oxå.
Citera
2024-05-22, 21:14
Medlem
Citat:
För att han såg lovande ut med Sollentuna?

Giffarna och Cedergren har spelat ett högt spel, minst sagt. Att Rasmus L, Robban och Linus fick dra till förmån för en yngre generation. Bantad spelarbudget oxå.
Han gjorde ju tydligen ett rätt bra jobb i Sollentuna och ansågs som en framtidsman vad jag förstår det som .

Ja , fasen ja . Framförallt Linus och Robban hade behövts i denna trupp om än att Linus börjar bli till åren och varit mycket skadad på sistone .

Att Oppong , som tidigare varit en rejäl säkerhetsrisk var en av väldigt få som åtminstone försökte ikväll säger det mesta .
Citera
2024-05-22, 21:20
Medlem
ingetbranicks avatar
Surt att snusk- och gödsellaget gör 4-3 i 85:e och vinner. Jag passar på att framföra mitt deltagande till Geflefansen här i tråden, även om en del av mig är sur för att ni inte tog ert ansvar för svensk fotboll - fotbollen som sport, rentav

Förhandsfavoriterna Öster tycks ha växlat upp, blytung seger i toppmötet mot Boisarna.

Heif är fan inte bra, alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in