2006-10-07, 15:16
Bannlyst
Nu har kanal5 flyttat programmet till 22:40

Del 3 av 8.

Killarnas spanske advokat har skjutits till döds och killarna är chockade och måste göra sig av med kroppen.
Emil är knäckt och vill åka hem oavsett följderna.
De får äntligen till stånd ett möte med banken men det slutar i besvikelse.
Citera
2006-10-07, 15:27
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Nu har kanal5 flyttat programmet till 22:40

Del 3 av 8.

Killarnas spanske advokat har skjutits till döds och killarna är chockade och måste göra sig av med kroppen.
Emil är knäckt och vill åka hem oavsett följderna.
De får äntligen till stånd ett möte med banken men det slutar i besvikelse.

Spoiler-funktion kanske?!
Citera
2006-10-07, 15:38
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Spoiler-funktion kanske?!

Varför? Han berättar väl bara vad som kommer hända i nästa avsnitt?
Gillar serien för övrigt, kom på häromdan att jag har träffat han huvudskådisen för en väldig massa år sedan...

Edit: Jo visst hade jag rätt. Från kanal 5's hemsida:

Citat:
Killarnas spanska advokat har skjutits till döds och killarna är chockade och måste göra sig av med kroppen. Emil är knäckt och vill åka hem oavsett följderna. De får äntligen till stånd ett möte med banken men det slutar i besvikelse.
Citera
2006-10-08, 11:30
Medlem
Pellenezs avatar
Kan nån förklara exakt vad en banktrust är?
Citera
2006-10-08, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kass möjligtvis men särskilt konstig story är det väl inte? Det handlar ju om en misslyckad kupp vilket gjorts åtskilliga gånger tidigare. Jag stör mig enormt mycket på den äckliga överklassbrackan Manne och serien håller väldigt lågt tempo men jag tänker följa den ändå.

Kan hålla med om att "konstig" kanske vara ett fel ordval, jag var så irriterad när jag skrev det, hade precis sett andra avsnittet .
Citera
2006-10-08, 13:26
Bannlyst
Är det verkligen polisen som gripit dem?

Citera
2006-10-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Är det verkligen polisen som gripit dem?

Ja något skumt är det med dem och hur de kom på dem. Men i sin tid så få vi reda på det. Fan grym serie, fatta inte varför den kan få så dålig respons, idioterna i Kanal5 får iofs skylla säg själva att ingen titta på den på en LÖRDAGKVÄLL.
Citera
2006-10-08, 22:40
Medlem
Tycker inte att serien är så bra, den är lite konstig och inte på ett intressant sätt
Citera
2006-10-09, 02:25
Medlem
Tycker det händer lite väl lite i varje avsnitt
Citera
2006-10-11, 16:55
Medlem
Helt Ok serie. Jävligt bra filmat!! Borde kunnat hitta en bättre skådis än "tjockis-brorsan". Storyn är ganska banal (än så länge) Hoppas och tror att serien tar fart i de kommande avsnitten.
Citera
2006-10-14, 10:18
Bannlyst
Ikväll börjar programmet kl. 23:50

Del 4 av 8.

Citera
2006-10-15, 03:49
Medlem
kan det vara så att den sk "interpol" agenten egentligen är ägaren till pengarna?

För jag har för mig att Bjhur snackade om kovac's eller liknande och
när man får se den multi-cigarret-rökande mannen stå och snacka i telefonen så nämner han väl typ "ah, kovac" här eller ngt sånt...

Just därför det enda han bryr sig om är VAAART pengarna är, samt varför man aldrig ens fått se han byta film i kameran/samt denna rackliga byggnad när Pål flydde...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in