2006-10-01, 03:27
Medlem
carass avatar
jag gillar hombres också.. avsnitt 2 tuffade till serien.. men hade massor av shit också.. äckelslimmade spanjacker som inte behövs för att fixa iland pengarna.. luktar brott lönar sig inte över hombres
Citera
2006-10-01, 06:36
Medlem
Missade lite av avsnittet.. Varför sköt grabben på vespan Manne? Är det Ramon eller Pål som ligger bakom det, eller någon annan?
Citera
2006-10-01, 10:06
Bannlyst
Bra avsnitt, bra serie.
Citera
2006-10-01, 13:14
Medlem
Dåliga skådisar, konstig och kass story, dåligt filmat, dåligt klippt, det mesta är helt enkelt kasst. Till och med musikvalen är kassa. Har sett båda avsnitten och det får räcka.
Citera
2006-10-01, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av terrormachine
Missade lite av avsnittet.. Varför sköt grabben på vespan Manne? Är det Ramon eller Pål som ligger bakom det, eller någon annan?

hmm jag såg avsnittet en gång till och det är bara ett skott som kommer ur pistolen, manne kasnke bara får en chock , eller om kulan typ går igenom eller något
manne klarar ju sig iallafall med tanke på att han e med när polisen tar killarna.
Pål ligger säkert bakom eller så e det nån ny maffia som vill åt pengarna typ haha

jag gillar serien, ingen världsklass, men kul å se på..

Manne e förövrigt jävligt rolig
Citera
2006-10-01, 23:40
Medlem
Atlantiss avatar
Dra mig baklänges vad irriterande alla karaktärerna är.
Citera
2006-10-02, 01:14
Medlem
Men satan vad seg serien är. NOLL PUNKT NOLL tempo. Står ju bara och jiddrar på samma ställe, händer temefan inget.
Lägger ner och visa Razzel repriser istället!
Citera
2006-10-02, 02:06
Medlem
Verka ganska schjyst serie och det är bra att det bli en miniserie av det och inte utdraget som Prison Break. =|
Men den där Emil tycker jag de ska dumpa i bäcken.
Citera
2006-10-02, 16:19
Medlem
Bombardirs avatar
Har nu sett båda avsnitten och kan bara konstatera att serien är måttligt roande. Tänker ge de 2 kommande avsnitten en chans men om skiten inte blir mer spännande får de va. Manne är en in i helvete sliskig typ, en riktig borgarbracka, men ändå skönast i "gänget". Om han nu dör efter att de satans moppepojkarna skjutit in i bilen blir serien nog riktigt lam. Tjockis-Emil stör man sig på som fan. Riktig jävla gnällpipa... "Öööööh men var e peeengarna, pengarnaaa öööh..."
Citera
2006-10-04, 12:58
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Endast 90 000 såg senaste Synd, för det är minst lika bra som SVT:s dramaserier, som ses av miljonpublik.

I fortsättningen ska Hombres visas efter långfilmen på lördagar. Mycket tveksamt om dom kommer komma över 100 000 i fortsättningen.

Borde ha visat det på söndagar istället. Eller måndag-torsdag. Bara inte fredag eller lördag. Då finns det ju så mycket annan "underhållning" för alla Svenssons.
Citera
2006-10-04, 13:04
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter
Dåliga skådisar, konstig och kass story, dåligt filmat, dåligt klippt, det mesta är helt enkelt kasst. Till och med musikvalen är kassa. Har sett båda avsnitten och det får räcka.

Musse från TV6:s Rallarsving är regissör, säger en del va?
Citera
2006-10-04, 13:23
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarte Petter

Kass möjligtvis men särskilt konstig story är det väl inte? Det handlar ju om en misslyckad kupp vilket gjorts åtskilliga gånger tidigare. Jag stör mig enormt mycket på den äckliga överklassbrackan Manne och serien håller väldigt lågt tempo men jag tänker följa den ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in