Citat:
Ursprungligen postat av
Zingo01
Inte fryspizza men köpte Coops kylda margerita och pepperoni, helt värdelösa med 3 cm degkant, smaken var iofs bra på det man kunde äta men på tok för mycket deg.
Jag har också provat margeritan och tyckte den var degig i mitten. Kan vara handhavandefel från min sida, men mitten blev geggig. Helt okej smak men inget man får cravings efter direkt. Kostade 48 kr och då är Suprema för 60 kr ett betydligt bättre köp.
Betyg: 3/5 för Coops kylda margerita.