Citat:
Ursprungligen postat av
Sladdaren
Billys Super Sized eller vad den heter testades för en tid sen och tycker överlag att det är för degigt, brödigt, något segt och för lite luftigt. Tom ogräddat i mitten av degen med den tidsangivelse som anges i ugnen
Med andra ord är det godare med Billys Original pannpizza är min åsikt
Provade super size den här blev det för hårda kanter köper inte den igen.
Ja orginal är mycket bättre