2025-12-29, 20:21
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Provade super size den här blev det för hårda kanter köper inte den igen.

Ja orginal är mycket bättre

Då är vi två för passade på att köpa en original i samma veva för å jämföra rakt av på samma gång, men det var iaf kul att testa
Citera
2025-12-30, 19:58
Medlem
Vem0ths avatar
Instämmer med att Billys Supersize är en pinsam produkt. Liksom 4 billyspizzor i en stor massa fast mer deg bara många butiker erbjuder vissa veckor 4 vanliga billys till lägre pris än Supersize och dessa behöver man inte äta på en sittning. Plus man slipper känna känslan av att det smakar exakt som pizzan man fick i grundskolan, vilket inte är ett gott tecken.

Hoppas den fasas ut snabbt för att ge plats åt mer intressanta produkter i frysdisken.
Citera
2025-12-30, 20:14
Medlem
Jag gillar Billys, micrad sen stekt i stekpanna så botten blir frasig.

Bara värmd i micro är ju degen sladdrig, men den är ganska tjock, 1 minut i stekpanna så blir det en helt annan produkt och jag tror den tjocka botten hjälper den här.
Citera
2026-01-03, 05:03
Medlem
Inte fryspizza men köpte Coops kylda margerita och pepperoni, helt värdelösa med 3 cm degkant, smaken var iofs bra på det man kunde äta men på tok för mycket deg.
Citera
2026-01-03, 05:21
Medlem
isa67s avatar
Dr.Oetker, Ristorante.
Citera
2026-01-03, 06:25
Avstängd
Expressen hade i dagarna en test av fryspizzor i miniformat,
Test av fryspizza i miniformat – här är de godaste
https://alltommat.expressen.se/artiklar/test/test-av-fryspizza-i-miniformat-har-ar-de-godaste/

Någon som har "premium" och kan berätta vilken som hamnade i topp?
Citera
2026-01-03, 06:49
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Vet inte hur det gamla var, men såg att det var precis nytt koncept, Var hel om som sagt!
Jag pratar alltså om typ dessa: https://assets.icanet.se/image/upload/cs_srgb/t_product_large_2x_v1/v1668766902/x5pzmn0igo6rsjfod65g.webp
Citera
2026-01-03, 06:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag pratar alltså om typ dessa: https://assets.icanet.se/image/upload/cs_srgb/t_product_large_2x_v1/v1668766902/x5pzmn0igo6rsjfod65g.webp
Tycker brödet är okej på ICA:s fryspizzor, däremot är samtliga sorter väldigt smaklösa. Kan tänka mig att det är tomatsåsen som de måste krydda upp lite för att de inte ska vara så menlösa.
Citera
2026-01-03, 07:14
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Tycker brödet är okej på ICA:s fryspizzor, däremot är samtliga sorter väldigt smaklösa. Kan tänka mig att det är tomatsåsen som de måste krydda upp lite för att de inte ska vara så menlösa.
Kanske min varmluftsugn som inte lirar med deras pizzor, jag vet inte. Sett priset är dom ju godkända men det är något med brödet. Samma med Coops egna, som säkerligen är från samma fabrik.
Citera
2026-01-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01
Inte fryspizza men köpte Coops kylda margerita och pepperoni, helt värdelösa med 3 cm degkant, smaken var iofs bra på det man kunde äta men på tok för mycket deg.
Jag har också provat margeritan och tyckte den var degig i mitten. Kan vara handhavandefel från min sida, men mitten blev geggig. Helt okej smak men inget man får cravings efter direkt. Kostade 48 kr och då är Suprema för 60 kr ett betydligt bättre köp.

Betyg: 3/5 för Coops kylda margerita.
Citera
2026-01-04, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Samma typ som jag provet, dock har den rätt sega kanter...
Citera
2026-01-04, 05:23
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Samma typ som jag provet, dock har den rätt sega kanter...
Den är absolut ätbar, och hyfsat värd sina pengar, men ändå i botten av min "Okej"-skala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in