2024-03-14, 11:06
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran78
Det är inga egenbehandlingar, hon har framkallat diverse symtom genom att ge barnet mediciner, injicerat insulin samt injicerat bajs eller smutsat ner infarter med bajs. Detta enbart för att få söka sjukvård med barnet och vara "den duktiga mamman till ett sjukt barn." Angående uppsåt att döda, den är jag mer osäker på.

Oj. Det var verkligen en ny nivå av MBP.
Hur vet man det?
Har hon inte trott att barnet haft depression och darrningar och gett den första medicinen?
Och sen har hon trott att barnet har diabetes osv och gett behandlingar för det?
Citera
2024-03-14, 11:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hur vet man det?
Har hon inte trott att barnet haft depression och darrningar och gett den första medicinen?
Och sen har hon trott att barnet har diabetes osv och gett behandlingar för det?
Ja Fluoxetin är ju bara ett antidepp som fyller noll funktion i övrigt. Sjukt ändå, läkare ska behandla och dosera.
Citera
2024-03-14, 11:58
Medlem
Helt vansinnigt och ofattbart.

Hon har tydligen googlat ”Förgifta sitt barn”, ”kan man göra sitt barn sjukt utan att det syns”, ”dricka ättika” och ”lergigan barn”.

https://www.tidningenangermanland.se...-ord-i-forhor/
Citera
2024-03-14, 12:12
Medlem
Finns det fortfarande inget smidigt sätt att skramla till Fup? Där man kan vara anonym både som givare och mottagare? Lämna pengar i skåp på Stockholms Centralstation eller annat lämpligt liknande ställe i närheten av fup? Dvs INTE Stockholm i detta fall…
Citera
2024-03-14, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Hur vet man det?

Nej, det är inte möjligt att hon gett sin 4 åring SSRI för att hon trott att barnet hade depression och insulin för att hon trott att barnet hade diabetes. Läs inlägget ovanför detta (2 inlägg ovanför, länken till tidningsartikeln och vad hon googlat på) och stämningsansökan (1-2 sidor bak i tråden) :-)
Citera
2024-03-14, 12:14
Medlem
Den här FUPen skulle jag så gärna vilja ha.
Citera
2024-03-14, 12:16
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Nej, man vänder sig till tings- eller hovrätt i båda fallen.
Polisen kan även de lämna ut FUP.
Länkar så kan ni försöka den vägen. https://etjanster.polisen.se/eallmanhandling/boah/
Citera
2024-03-14, 12:25
Medlem
Vid en googling på barnets namn dyker en flicka som tyvärr avled 2012 i sviterna av cancer.

Kan mamman ha sett minnessidor och insamlingar och då känt att hon ville ha den uppmärksamheten? I sådana fall har hon lyckats.
Senast redigerad av Mjukballe 2024-03-14 kl. 12:28.
Citera
2024-03-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Finns det fortfarande inget smidigt sätt att skramla till Fup? Där man kan vara anonym både som givare och mottagare? Lämna pengar i skåp på Stockholms Centralstation eller annat lämpligt liknande ställe i närheten av fup? Dvs INTE Stockholm i detta fall…

Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

Finns det något sätt vi kan skriva till varandra anonymt som heller inte bryter mot någon flashbackregel? Jag har skrivit för få inlägg för att få skicka PM tydligen.

Edit: jag får kanske se till att komma över 50-inläggs gränsen bara!
Senast redigerad av Goran78 2024-03-14 kl. 12:52.
Citera
2024-03-14, 12:59
Medlem
Undrar hur det kommer sig att man får en sån här sjuk störning så att man skadar barn.
Citera
2024-03-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast

+1 på den!!
Citera
2024-03-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran78
Finns det något sätt vi kan skriva till varandra anonymt som heller inte bryter mot någon flashbackregel? Jag har skrivit för få inlägg för att få skicka PM tydligen.

Edit: jag får kanske se till att komma över 50-inläggs gränsen bara!

Nån här på Flashback måste väl känna till nån anonym tjänst man kan använda för att samla in pengar? Detta är ju ständigt återkommande…Även om vi skriver privata PM kommer ju namn fram vid betalning/överföring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in