Citat:
Ursprungligen postat av
Bananjonas
Jag sa bara att admin för Archetyp är samma person som spammade FS 2.0 och FS 3.0 att polisen infiltrerat FS och att säljarna utpressade köpare osv osv. Om du inte var med på denna tid så förstår jag om du inte känner till det. Nej jag tror inte att FS 4.0 är perfekt. Men Archetyp är ju inte riktigt på samma nivå som FS 3.0 och FS 4.0
Jag kan intyga att det är sant.
Vi som var med när fs3 stängde net kommer nog alla ihåg vem/vilka det var som spammade forumet om archetyp. Personen är
för övrigt med i fupen och även åtalad i detta ärende, så har väldigt svårt att se hur denne skulle kunna vara admin på archetyp.
Haha ”jag kan intyga” är bara ytterligare bevis på att du inte har en jävla aning om vad du snackar om, men du verkar ha någonting emot archetyp för du fortsätter prata om deras admin i flera trådar under olika alias här på fb.
OnT:
Efter att enbart skummat igenom fup så känns det som att hela åtalet är byggt på väldigt mycket indicier, gissningar, skumma ”tipsare” och skulle helt klart kunna resultera i antingen friande dom, eller låga straff då det känns som att mycket bygger på spårade bitcoin transaktioner (cluster) och det verkar även saknas mer bevisning att det utbetalningar är till de åtalade?
Kan det vara så att polisen fick agera tidigare än man ville, för att man stängde ner fs3 och försökte röja alla bevis och det är därför mycket är oklart i fup?