2024-02-09, 08:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag kan säga fler men dessa 4 är undisputed ens av hyenan.
Du kan säga hela elvan om du vill, men jag köper det inte. Ett par möjligtvis men kan garantera dig att flera spelare ifrån oss går in eran elva än vice versa.
Senast redigerad av Free12 2024-02-09 kl. 08:09.
Citera
2024-02-09, 08:13
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jag har svårt att se vart du ser en sådan svaghet i våran trupp förutom i anfallet? Håller med om att den är för dålig för att slåss om guld, men så jäkla dålig är den inte och med ett par värvningar eller att Hummet är kalas så kan det lätt bli topp tre.

Okej, det är väl inte helt ologiskt och bara glad att du inte påstår att det ska bli guld varje säsong
När jag säger bottenstrid menar jag inte att ni kommer ligga tvärsist eller ens ligga på kvalplats. Men jag tror inte nuvarande trupp skulle ligga många poäng före en kvalplats när våren är färdigspelad.

Vänta tills vi plockat Al-Saed så skall jag höja min egna svansföring. Det är ju ändå "Håbos Taha Ali" vi snackar om. Om jag nu tillåts att kukräva lite.
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Aha, så du drar ett nummer ur röven och tänker inte på några specifika positioner? 🤔

Bara att inse att folk drevar just nu.

Vidare så handlar K&Ts spelidé om kollektivet snarare än enskilda spelare. Spelare som briljerat hos oss har därefter gått till botten av Superettan. T.ex. Holmberg och Bärkroth.
Holmberg var ju verkligen magnifik hos er!? och Bärkroth var väl mycket bättre i Peking?
Citera
2024-02-09, 08:16
Medlem
Londons avatar
Citat:
Finnen såg intressant ut mot Mjällby. Bosse letar spelare till anfallstrean. Hade såklart om vi hade Europaspel säkrat.

Sedan är det oseriöst att kalla Leach Holm osexig. Då har man inte sett han spela eller mogenheten han visar upp i intervjuer.

Med osexigt menade jag ett lag som ser ut att göra 30-35 mål under säsongen. Cupen inkluderad Det är offensiv tyngd/spets som saknas i sista tredjedelen.

SLH var annars ett klart positivt utropstecken i matchen mot Mjällby. Vet inte varför vi för ett par år sedan slutade vända på spelet och slå crossbollar som han uppvisade ambition och förmåga att göra.

En farlig frisparkarksfot är dessutom extremt sexigt och något man inte varit bortskämd med.

Citat:
Skulle nog hävda att Modesto, Pitten, Saletros, och Celina alla går rakt in i er startelva men framförallt har vi betydligt fler jokrar som Ayari, Ali, Collins, Coulibaly, och kanske även Ring i viss mån som jag ser ha iaf. högre potential och X factor än det mesta ni ställer upp med.

Agree to disagree. Ni ser oerhört svaga ut just nu i mina ögon.

Agree to disagree säger även jag. Vi saknar spetsen för att utmana om de högsta positionerna här och nu men att ni har en bättre trupp är clasic Gnaget pre season hybris
Citera
2024-02-09, 08:17
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
När jag säger bottenstrid menar jag inte att ni kommer ligga tvärsist eller ens ligga på kvalplats. Men jag tror inte nuvarande trupp skulle ligga många poäng före en kvalplats när våren är färdigspelad.

Vänta tills vi plockat Al-Saed så skall jag höja min egna svansföring. Det är ju ändå "Håbos Taha Ali" vi snackar om. Om jag nu tillåts att kukräva lite.

Holmberg var ju verkligen magnifik hos er!? och Bärkroth var väl mycket bättre i Peking?
Det säger väl lite om vad våra tränare är kapabla till, om man kan blanda sig in i en guldstrid med Holmberg och Bärkroth. Även Curtis Edwards spelade ett gäng matcher under 2021.
Citera
2024-02-09, 08:20
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Det säger väl lite om vad våra tränare är kapabla till, om man kan blanda sig in i en guldstrid med Holmberg och Bärkroth. Även Curtis Edwards spelade ett gäng matcher under 2021.
Skillnaden var att ni då hade kvalitet på ett gäng positioner. Då kan tränare få till det. Som det är nu skulle inte ens Harry Potter lyckas med eran trupp. Tror fan inte ens Graham Potter skulle lyckas heller...
Citera
2024-02-09, 08:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Med osexigt menade jag ett lag som ser ut att göra 30-35 mål under säsongen. Cupen inkluderad Det är offensiv tyngd/spets som saknas i sista tredjedelen.

SLH var annars ett klart positivt utropstecken i matchen mot Mjällby. Vet inte varför vi för ett par år sedan slutade vända på spelet och slå crossbollar som han uppvisade ambition och förmåga att göra.

En farlig frisparkarksfot är dessutom extremt sexigt och något man inte varit bortskämd med.

Agree to disagree säger även jag. Vi saknar spetsen för att utmana om de högsta positionerna här och nu men att ni har en bättre trupp är clasic Gnaget pre season hybris
Haha, jo! Syftade mer på Teu när han skrev att SLH var osexig. Solna ryckte ju i honom förra sommaren t.ex.
Citera
2024-02-09, 08:27
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Skillnaden var att ni då hade kvalitet på ett gäng positioner. Då kan tränare få till det. Som det är nu skulle inte ens Harry Potter lyckas med eran trupp. Tror fan inte ens Graham Potter skulle lyckas heller...
Nja, vi hade ju inte det.

Vi spelade med fucking Haris som ytterback halva säsongen. Skada på Vasyutin tvingade oss att spela med JWZ som precis återvänt från skada. Otroligt sårbara när Schüller var borta, förlorade flera matcher med 3-0 i hans frånvaro.

Vi är uppgraderade på samtliga positioner, med Mange som enda undantaget. Enorm säsong av honom 2021.
Citera
2024-02-09, 08:32
Medlem
Teus avatar
Citat:
Haha, jo! Syftade mer på Teu när han skrev att SLH var osexig. Solna ryckte ju i honom förra sommaren t.ex.
Var väl inte världens sexigaste värvning när vi ryckte i honom heller. Säkert en okej truppspelare men vi ska inte springa omkring med några illusioner om att det är en stjärnspelare.
Citera
2024-02-09, 08:39
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Tänk ändå att lilla Bodö har vunnit fler pokaler än vad ni gjort sen kroknäsan sa att ni skulle bli störst i Skandinavien.

Ja, B/G är väldigt duktiga, så känns bra att falla på målsnöret mot dem snarare än bli totalt utskåpade
Citera
2024-02-09, 08:46
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Var väl inte världens sexigaste värvning när vi ryckte i honom heller. Säkert en okej truppspelare men vi ska inte springa omkring med några illusioner om att det är en stjärnspelare.
Då var han åtminstone ett år yngre. Snubben fyller ändå 27 i år, och det skulle ju vara högst överraskande om han plötsligt visar något han inte visat förut.

Habil spelare visst, men inte mer. "Bra i Sirius", typ.
Citera
2024-02-09, 08:51
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Nja, vi hade ju inte det.

Vi spelade med fucking Haris som ytterback halva säsongen. Skada på Vasyutin tvingade oss att spela med JWZ som precis återvänt från skada. Otroligt sårbara när Schüller var borta, förlorade flera matcher med 3-0 i hans frånvaro.

Vi är uppgraderade på samtliga positioner, med Mange som enda undantaget. Enorm säsong av honom 2021.
Och då har ni typ samma spelare kvar nu bara det att dom är 100 år äldre om man räknar i fotbollsår.. lycka till i år! 🤭
Citera
2024-02-09, 09:00
Medlem
bananjuices avatar
Hur dåligt går det för skansens elefantkyrkogård i år? Klarar de sig från negativt kval?
Senast redigerad av bananjuice 2024-02-09 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in