Citat:
Ursprungligen postat av
cokehyena
Finnen såg intressant ut mot Mjällby. Bosse letar spelare till anfallstrean. Hade såklart om vi hade Europaspel säkrat.
Sedan är det oseriöst att kalla Leach Holm osexig. Då har man inte sett han spela eller mogenheten han visar upp i intervjuer.
Med osexigt menade jag ett lag som ser ut att göra 30-35 mål under säsongen. Cupen inkluderad

Det är offensiv tyngd/spets som saknas i sista tredjedelen.
SLH var annars ett klart positivt utropstecken i matchen mot Mjällby. Vet inte varför vi för ett par år sedan slutade vända på spelet och slå crossbollar som han uppvisade ambition och förmåga att göra.
En farlig frisparkarksfot är dessutom extremt sexigt och något man inte varit bortskämd med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Teu
Skulle nog hävda att Modesto, Pitten, Saletros, och Celina alla går rakt in i er startelva men framförallt har vi betydligt fler jokrar som Ayari, Ali, Collins, Coulibaly, och kanske även Ring i viss mån som jag ser ha iaf. högre potential och X factor än det mesta ni ställer upp med.
Agree to disagree. Ni ser oerhört svaga ut just nu i mina ögon.
Agree to disagree säger även jag. Vi saknar spetsen för att utmana om de högsta positionerna här och nu men att ni har en bättre trupp är clasic Gnaget pre season hybris