Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Eftersom mitt inlägg var det enda som var nära att likna en teori överhuvudtaget så är det svårt att inte bli träffad. Var lite rakryggad.
Hur kan värdet av att vara MFFare förminskas av vad någon skriver på ett forum? Något av det dummaste jag läst i denna tråden. Om det är något som är ett hot mot MFF som förening och skadar oss på riktigt, så är det när grupperingar står på norra och söker bråk med andra supportergrenar. Detta samtidigt som samma gruppering anammat en nazikultur där man heilar och sysslar med annat skit. Denna gruppering vill du ju inte prata om...jag vet varför.
Förr förr förr...målstolparna har förflyttats och tiderna har förändrats. Stockholmare med sitt extrema skåne- och specifikt malmöhat får faktiskt ta att gemene MFFares tidigare ödmjukhet förbytts mot självgodhet. Varför ska vi be om ursäkt och visa ödmjukhet mot dem som skarpt ogillar oss och pratar ner oss i alla möjliga sammanhang?
Kolla egot på killen. Jag kan räkna minst en handfull skribenter som skrivit om samma korkade "teori", det är endast du som tar åt dig för att du har ett skört ego och klarar inte av att erkänna att du har noll att luta dig mot.
Vad har en gruppering med mig att göra och antyder du att jag skulle vara någon sorts nazist? Jag och Jansson i samma fack då, fattar du hur korkad du låter? 😂 Jag kan även avslöja att jag känner folk från Supras, blir jag då AFA-sympatisör? Eller blir jag en islamist då jag bor i
kalifatet och hänger med folk från mellanöstern? Jag är uppväxt i ett utsatt område och känner kriminella, blir jag kriminell då?

Sicket sär, bara för att jag är uppväxt i ett visst område, känner folk och stod tidigare på ståplats i många år betyder det inte att jag är varken det ena eller andra, jag är jag.
Svammel svammel svammel. Du skapar halmgubbar för att övertyga dig själv om dina egna hittepå teorier. Återigen, du är historielös.