Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 19:42
  #3481
Medlem
Klaga ni på Eriksson , men man ska inte glömma bort att han faktiskt lärt folket en hel del om hur domaryrket går till , hur regelverket ser ut och så.


Som tv-expert har han varit väldigt bra .
Citera
2024-04-16, 20:50
  #3482
Medlem
cokehyenas avatar
Fy f*n för Solna.
Citera
2024-04-16, 20:54
  #3483
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Fy f*n för Solna.
Vad har hänt nu?
Citera
2024-04-16, 21:02
  #3484
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad har hänt nu?


Ingenting han gillar skriva sådär ibland bara
Citera
2024-04-16, 21:03
  #3485
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ingenting han gillar skriva sådär ibland bara
Får lite deja vu känsla att jag gått på den förut och du svarat liknande
Citera
2024-04-16, 21:17
  #3486
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vad har hänt nu?
Tåls att upprepas.
Citera
2024-04-16, 21:24
  #3487
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Tåls att upprepas.
För all del, men blir ju nyfiken

Du kör anti Solna och Trazke kör anti Bergvall helt random
Citera
2024-04-16, 21:34
  #3488
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
För all del, men blir ju nyfiken

Du kör anti Solna och Trazke kör anti Bergvall helt random
Haha nej det är helt olika.

Bergvall är en enorm talang och Trazke tvingas inse vilken klass han besitter. Jag får också upp massa rekommendationer på Youtube ang honom. Fullt med scoutkonton osv som pratar om hans styrkor. Han gick åt all in på att någon no name i Häcken skulle vara bättre. Det får han nu äta upp.

Solna är lätta att tycka illa om. Även deras egna supportrar kallar dem "kebabpsyken", gnäller på Guidetti-dialekten och hur det illa det är ställt med Universal. Solnakråkan vill hellre vara som Albin Ekdal än som Guidetti. Det säger det mesta.
Citera
2024-04-16, 21:37
  #3489
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Får lite deja vu känsla att jag gått på den förut och du svarat liknande


Japp
Citera
2024-04-16, 21:43
  #3490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Hansson var riktigt bra, ja. Jag tycker att Jonas Eriksson var bra på sin tid, innan egot tog över.
Johannesson tycker jag tog fart och var riktigt bra sista åren, kanske som bäst när han passerade pensionsåldern och fortsatte döma pga den usla återväxten. Han var dock otroligt oskön under många år, även om det var kul när han vägrade kommunicera med Henrik Rydström under alla år och ännu roligare när han hittade på en ny offside-regel för att råna AIK på vad som skulle varit deras första seger på 20 år borta mot Malmö 2014. Extra roligt att han stod fast vid att regeln löd så som han dömde i intervjun efter också. Tycker överlag annars han ger ett sympatiskt intryck också.


Bland dagens domare är Ekberg och Nyberg bäst imo.
Citera
2024-04-16, 22:11
  #3491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Detta måste vara ett sarkastiskt svar på förra årets highlights-paket för Bergvall mot Häcken? Annars är det extremt sorgligt.

https://www.youtube.com/watch?v=Jsz106Hl0sw

Om det är seriöst så är det utan konkurrens det fattigaste jag sett i hela mitt liv. Och jag är ändå klädd i en tunna. Sålde iofs spegeln.

Han måste ha supit med Laul eller ha jävligt dåligt balanssinne pojken, fan vad han ramlar omkring
Citera
2024-04-16, 22:15
  #3492
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha nej det är helt olika.

Bergvall är en enorm talang och Trazke tvingas inse vilken klass han besitter. Jag får också upp massa rekommendationer på Youtube ang honom. Fullt med scoutkonton osv som pratar om hans styrkor. Han gick åt all in på att någon no name i Häcken skulle vara bättre. Det får han nu äta upp.

Solna är lätta att tycka illa om. Även deras egna supportrar kallar dem "kebabpsyken", gnäller på Guidetti-dialekten och hur det illa det är ställt med Universal. Solnakråkan vill hellre vara som Albin Ekdal än som Guidetti. Det säger det mesta.


Är Bergvall från förorten? Jag trodde han var äkta DIF som du men han bryter som en i Solna klubben.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback