Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Skört ego? Det är inte jag som vänder mig till adminsen när det blir jobbigt. Din jävla lipsill. Struntar fullkomligt i vilken gruppering du tillhör, det var inte det som var poängen. Du sitter och skriver en tråkig utläggning om att supportersverige skulle tappa respekt för oss som supportar bara för att gemene MFF-supporter inte har den gamla ödmjukheten i sig. Är du helt jävla världsfrånvänd och tror att det är DET som får supportersverige att tappa respekten för oss? Samtidigt som du väljer att förbise vad som är verkligt skadligt för MFF. Du är både det ena och det andra, historielös och hycklare.
Don't tell no lie about me and I won't tell truths 'bout you.
Varför antyder du saker du har noll aning om då?
JaG bRyR mIg InTe Om ViLkEn GrUpPeRiNg Du SkUlLe TiLlHöRa. Håll flabben då och dra inte upp saker som du har inte en aning om. Ännu en attack på min karaktär? Okej, du pratar stort. Kom igen bevisa att jag pratat med admin? Och dig specifikt? Vem fan är du? Kom igen, upp till bevis då. Till skillnad från dig tar jag mina egna strider ansikte mot ansikte och hittar inte på lögner.
Som sagt det är så genomskinligt hur falskt du framställer dig själv att vara. Så länge allt går ditt håll så visar du "förståelse" men så fort det vänder så visar du ditt sanna ansikte. Maken till skörare ego har jag aldrig varit med om.