2024-04-14, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag hoppas GAIS vinner så Peking står på 0 efter 3 omgångar.

Sedan har dom blåvitt (B) Elfsborg (H) Häcken (B) AIK (B) vill det sig illa kan dom stå på 1 poäng efter 7 omgångar

Fast om GAIS vinner idag, vem fan ska då Peking ta en poäng mot av dom lagen? Torskar dom idag med så lär ju självförtroendet vara helt i botten och mest troligen totalt uppgivna.
Citera
2024-04-14, 13:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Fast om GAIS vinner idag, vem fan ska då Peking ta en poäng mot av dom lagen? Torskar dom idag med så lär ju självförtroendet vara helt i botten och mest troligen totalt uppgivna.

Häcken

Skämt åsido isf tror jag på X mot blåvitt som också ser usla ut
Citera
2024-04-14, 13:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Nog bör ni kunna hoppas på mer än en pinne hemma mot årets Peking?

Hahahaha det blir Trazkes huvudvärk att tappa poäng när Alm återvänder till Bravida
Citera
2024-04-14, 13:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Häcken

Skämt åsido isf tror jag på X mot blåvitt som också ser usla ut
Nu är det ju så att Peking är det laget vi haft näst lättast mot senaste åren? Endast slagna av knulldockan AIK. Kommer inte ens ihåg hur många raka segrar vi har mot AIK nu. Är det 8 raka? 🤔
Citera
2024-04-14, 13:51
Medlem
Citat:
Hahahaha det blir Trazkes huvudvärk att tappa poäng när Alm återvänder till Bravida

Hahahaha Trazkes favorit Hovland kommer göra självmål och hans andra facorit Sandberg kommer orsaka en straff
Citera
2024-04-14, 13:56
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Hahahaha Trazkes favorit Hovland kommer göra självmål och hans andra facorit Sandberg kommer orsaka en straff
Sandberg kommer inte spela mer i år och Hovland är vårat fjärdeval nu när Hammar och Zecevic snart är tillbaka. Lode kan nog visa sig vara bästa mittbacken i allsvenskan.
Citera
2024-04-14, 14:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Sandberg kommer inte spela mer i år och Hovland är vårat fjärdeval nu när Hammar och Zecevic snart är tillbaka. Lode kan nog visa sig vara bästa mittbacken i allsvenskan.

Synd att inte Wahlström är yngre och fick möjligheten att tsm med Hovland och Sandberg styra er defensiv
Citera
2024-04-14, 14:16
Medlem
Ang om en fotboll är över linjen eller ej, som tex mellan VSK och HBK.

För ett tag sedan såg jag en kort video (kan varit TikTok eller Insta eller möjligtvis halvtidsklipp) där en svensk reporter placerar en boll på linjen och sen filmar i olika vinklar för att visa hur svårt det är att se.

Har googlat och letat mycket nu, men kan inte hitta.

Guld om någon minns detta och kan hjälpa till!

Tack
Citera
2024-04-14, 16:02
Medlem
Det här med att starta med kortpassning. Hur svårt kan det vara? För mig ser det mest slarvigt.

Norrköping
https://www.instagram.com/reel/C5bcqv4MUeK/?igsh=MTN1OXMxZmZlZXR0Yw==

Kalmar
https://www.instagram.com/reel/C5vmE7DsQxD/?igsh=cGYybW53ZHZpY2c5
Citera
2024-04-14, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Det här med att starta med kortpassning. Hur svårt kan det vara? För mig ser det mest slarvigt.

Norrköping
https://www.instagram.com/reel/C5bcqv4MUeK/?igsh=MTN1OXMxZmZlZXR0Yw==

Kalmar
https://www.instagram.com/reel/C5vmE7DsQxD/?igsh=cGYybW53ZHZpY2c5

Har skrivit om det i flera andra trådar. Är ett grovt taktiskt fel, som en följd av ”utbildade” tränare som följer modet.
Varianten med att spela en felvänd mittfältare eller fram och tillbaka i eget målområde är så sjukt lättläst och de hamnar ofta i panik. Och sedan får dom skulden, när felet i grunden är tränarens. Blir ju misstag när man upprepar ett svårt moment 15-20 ggr per match. Omöjligt att vara hundraprocentig.
Citera
2024-04-14, 18:32
Medlem
cokehyenas avatar
Serieledarna
Citera
2024-04-14, 18:38
Moderator
vfs avatar
Bra omgång, tre poäng till Blåvitt och noll till GAIS. Nästan perfekt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in