2024-05-09, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Vi ska väl möta Barca i CL (damer), vad gör det väl då om vi möter en av Sveriges mest framgångsrika föreningar (ÖIS) i Superettan nästa år förutsatt att de inte åker ur?

Societa Sportiva

Tillägg: Lätt att vara gnagare när man är "bäst i stan" (solna). Lätt att vinna över Vasalund och Spånga.
Tvivlar på att du själv är från Stockholm om du tror Spånga ligger i Solna.
Citera
2024-05-09, 10:08
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det hade varit katastrof. Senast tog det 7 år att komma tillbaka. De vann AS 1969, och 1970 skulle de enligt vad en del säger testa demokratisk fotboll, vilket väl betydde att det blev polsk riksdag, och så åkte de ur.

Finns inga garantier för att ett lag tar sig tillbaka direkt.
Precis. Dessutom skulle jag nog sticka fram hakan och hävda att det är betydligt svårare att gå ner och vända i Superettan idag än det varit tidigare. Jag ser betydligt färre "amatörklubbar" i ligan.
Citera
2024-05-09, 14:21
Medlem
trazkeis avatar
Enligt Fotbollskanalen riskerar Guidetti att missa mötet med Sirius. Voine voine.
Citera
2024-05-09, 14:25
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Enligt Fotbollskanalen riskerar Guidetti att missa mötet med Sirius. Voine voine.

Det är inte bara målet han missar med andra ord.
Citera
2024-05-09, 14:38
Medlem
Citat:

Fler negativa nyheter för oss..
Citera
2024-05-09, 14:43
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Vilken sensation!
Citera
2024-05-09, 16:09
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Fuck.. Jag som trodde frälsaren skulle återuppstå på lördag..

Skämt åsido så det inte mycket till journalistik men är det någon jag är orolig för på riktigt så är det Milosevic, vi kan nog avfärda honom som fotbollsinvalid om det inte blir framsteg och det har känts som en standstill ett bra jävla tag nu.
Senast redigerad av ZlatanMania 2024-05-09 kl. 16:16.
Citera
2024-05-09, 16:11
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Fuck.. Jag som trodde frälsaren skulle återuppstå på lördag..

Skämt åsido så det inte mycket till journalistik men är det någon jag är orolig för på riktigt så är det Milosevic, vi kan nog avfärda honom som fotbollsinvalid om det inte blir framsteg och det har känts som en stanstill ett bra jävla tag nu.

Personligen tycker jag det är helt ok han kändes slut stora delar av förra säsongen.

Man får minnas honom för dom stunderna han var en av allsvenskans bästa mittbackar.
Citera
2024-05-09, 17:44
Medlem
Stacckars Värnamo kommer inte få spela hemma denna omgången heller, hur fan är den kommunen egentligen, var samma skit förra året, alla på kommunen som har nåt med detta att göra borde fan få sparken ni skulle fan inte klara av en praktikplats på Samhall ens. Det är nästan mitten av maj och dom kan inte ha en spelduglig plan, på den tid detta tagit hade man fan hunnit bygga en mindre arena och plantera en helt ny plan, Värnamo borde flytta laget till en annan stad, verkar inte finnas nån stolthet i kommunen att ha ett allsvenskt lag.
Normalt är jag emot lag flyttar från sin stad men i detta fallet vore det rätt.
Citera
2024-05-09, 19:48
Medlem
trazkeis avatar
Hjelmberg säger alltså att Bajens trupp är för dyr. Hur fan är det möjligt!!? Det är ju inte jättemånga större eller för den delen bättre namn dom har? 🤔

Men spännande om dom skall skära i kostnader när det ser ut som det gör redan nu.

Och han förnekar att dom tackat nej till bud på 100 milj kr för Dukanovic i vintras. (Om det nu var någon som trodde på det?)
Senast redigerad av trazkei 2024-05-09 kl. 19:53.
Citera
2024-05-09, 20:03
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Hjelmberg säger alltså att Bajens trupp är för dyr. Hur fan är det möjligt!!? Det är ju inte jättemånga större eller för den delen bättre namn dom har? 🤔

Men spännande om dom skall skära i kostnader när det ser ut som det gör redan nu.

Och han förnekar att dom tackat nej till bud på 100 milj kr för Dukanovic i vintras. (Om det nu var någon som trodde på det?)
Det är 32 kontrakterade spelare, 5-10 för många.
Citera
2024-05-09, 20:37
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Det är inte bara målet han missar med andra ord.

Guidetti missar aldrig ett mål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in