2024-04-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Håller med, man orkar fan inte bli besviken längre.. Vi kan bara inte vinna två raka derbyn oavsett hur bra vi är och oavsett hur dåliga AIK är, börja spela "b-laget" i derbyn och räkna med förlust så kanske spelarna kan slappna av och göra jobbet?
Stämmer det att Radetinac har spelar över 20 derbyn mot AIK och bara vunnit två gånger vid full tid? Jag tyckte de sa det på Discoverys sammandrag.
Citera
2024-04-22, 22:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Stämmer det att Radetinac har spelar över 20 derbyn mot AIK och bara vunnit två gånger vid full tid? Jag tyckte de sa det på Discoverys sammandrag.

”Jus det: Om det är någon som undrar hur många derbyn som Haris Radetinac har vunnit så är svaret två mot AIK och tre mot Hammarby IF. I allsvenskan, enligt statistiksajten Transfermarkt.
Totalt antal spelade derbyn? 33.”

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/piken-till-radetinac-borde-forst-beratta-hur-manga-derbyn-han-har-vunnit/
Citera
2024-04-22, 23:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Fotbollskväll SVT 1 nu. Sen övertiden.

Bögarsenal... byta klubb är i ditt dna

Citat:
Ändå har han vunnit mer än dig, och det vet du.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
”Jus det: Om det är någon som undrar hur många derbyn som Haris Radetinac har vunnit så är svaret två mot AIK och tre mot Hammarby IF. I allsvenskan, enligt statistiksajten Transfermarkt.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/piken-till-radetinac-borde-forst-beratta-hur-manga-derbyn-han-har-vunnit/
Fler derbyn än du sett i ditt liv? En av få...
Citera
2024-04-23, 00:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Stämmer säkert men han om någon kan inte skyllas för det. Ska du påstå att han är en skitspelare eller?
Citera
2024-04-23, 00:14
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Vad vill du säga med det här? Alla vet att ni enbart kan spela derbyn.. Räkna hur många titlar legenden har istället och jämför med valfri råtta idag!
Citera
2024-04-23, 00:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Vad vill du säga med det här? Alla vet att ni enbart kan spela derbyn.. Räkna hur många titlar legenden har istället och jämför med valfri råtta idag!

Han frågade så jag länkade bara? Var det så känsligt?
Citera
2024-04-23, 00:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han frågade så jag länkade bara? Var det så känsligt?
Hur många titlar har han vunnit då?
Citera
2024-04-23, 00:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Hur många titlar har han vunnit då?

Två?
Citera
2024-04-23, 00:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Två?
Då är frågan om du hade tagit några derbyförluster för att få två titlar?
Citera
2024-04-23, 00:37
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:

Då kanske den spelaren ska bänkas för att Djurgårdens IF ska lyckas vinna derbymatcher mot AIK, BP och Hammarby IF.
Kan inte vara roligt när han och tränaren ser tillbaka på en karriär som den eviga förloraren.
Citera
2024-04-23, 00:39
Medlem
[quote=Salorm|88059283]Bögarsenal

Ändå har han vunnit mer än dig, och det vet du.

/QUOTE]
Han har framförallt förlorat betydligt fler än jag, det vet du.
😎
Citera
2024-04-23, 00:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Då är frågan om du hade tagit några derbyförluster för att få två titlar?

Såklart väger titlar tyngre än derbyn ingen har väl påstått något annat?

Frågan är bara hur det är möjligt att vika ner sig varenda gång när det vankas derby? Vi är ju likadana nere i Malmö och torskar alltid där nere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in