2024-07-04, 22:04
Medlem
tretiotreslaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
En mordutredning är mångdubbelt dyrare för samhället än en sjukhusräkning.. Det berövar dessutom alla offer det skadestånd de annars hade kunnat få när förövaren lagförs.

Det kostar inte en krona om man inte utreder skiten, pengarna som sparas in kan istället gå till att hjälpa eventuella brottsoffer. Problem solved.. Men istället slösar vi både tid, och pengar på att försöka rehabilitera dessa äckliga avskum, som åter kan komma ut och antasta våra barn. Bättre att bara få slut på problemet på direkten, och billigt.
Citera
2024-07-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Jag följer dom och jag såg hur dom fick ner en pedofil på marken, och en kille drog fotbollsspelarespark efter fotbollsspelarespark i ansiktet på han, om och om igen. Jag log som en idiot medan jag såg det och tänkte att näsan och tänderna lär vara helt väck. Enligt senaste undersökningen så stödjer över 98% av svenska befolkningen denna grupp.
Visa mig den undersökningen.
För övrigt fattar väl dom flesta att det här rör sig omkids som är för fega för att slåss på riktigt,blir knappast mindre pedofiler heller.
Lite Taxidriver vore ändå nice
Langare o bedragare o nassar kan gott få lite spö ,även nån riktigt sjuk peddo.
Citera
2024-07-04, 22:41
Medlem
Låt grabbarna ta hand om skiten polisen inte kan ta, det är bara nyttigt för samhällsandan.
Citera
2024-07-04, 23:19
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanddigomx
så vad är detta för lirare? inte att jag bryr mig en sekund om pedofiler utan snarare tycker det är bra de spåras upp men vad är detta? https://www.dn.se/sverige/polisen-va...-sig-i-landet/

Så om det är nån jag ogillar så kan jag börja pedofilchatta o lämna ut dennes kontaktuppgifter o hoppas hen får stryk?
Citera
2024-07-05, 00:16
Medlem
Vilken idé, samla upp alla arga huliganer och pedofiljägare i en idrottshall och tilldöm i tingsrätten återfallspedofiler och våldtäcktsmän att bli släppta till deras våld i 20 min , lever den efter den behandlingen så blir det fängelse.

Då slipper dom leta nån att spöa och straffet skulle definitivt bli kännbart.
Citera
2024-07-05, 00:40
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Det kostar inte en krona om man inte utreder skiten, pengarna som sparas in kan istället gå till att hjälpa eventuella brottsoffer. Problem solved..
Jomenvisst, och det blir ju inte alls så att det blir omedelbar revolution i Sverige när staten plötsligt säger att "Nu har vi bestämt att alla människor inte är lika mycket värda längre så nu kära medborgare kommer eran viktighet att rangordnas vid myndighetskontakter. Ni som inte är så viktiga får ingen hjälp i fortsättningen, men era skatter kommer att förbli oförändrade.."
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Men istället slösar vi både tid, och pengar på att försöka rehabilitera dessa äckliga avskum, som åter kan komma ut och antasta våra barn. Bättre att bara få slut på problemet på direkten, och billigt.
Själv vill jag samla upp och i flera veckor i sträck sextortera alla 13-åringar som rymmer från HVB-hem för att ta morduppdrag. Det är ok va? De är ju ändå så onda..
Senast redigerad av Trolltestet 2024-07-05 kl. 00:42.
Citera
2024-07-05, 01:43
Medlem
baron-brazils avatar
Skitsamma om pedofiler åker på däng, för all del, go ahead.

Men faktum kvarstår att denna ansamling vilsna män som beger sig ut på stan för att spöa ensamma och överkåta kufar till pedofiler endast gör det för att få utlopp för sin egen ilska och osäkerhet.

En normalt funtad människa sitter inte och söker upp kåta gubbar för att ge sig själv en anledning till att utöva våld i grupp mot någon som knappt kan försvara sig 🤷

De här grabbarna är varken modiga eller någon form av hjältar överhuvudtaget.
Senast redigerad av baron-brazil 2024-07-05 kl. 01:45.
Citera
2024-07-05, 01:55
Medlem
knors avatar
Självklart skall pedofiler rensas från samhället, men jag är tveksam till att rätt metod är att ge dem stryk. De som avslöjas verkar vara verkliga losers. Men visst skall de hållas kort. Fråga är väl hur.

Hursomhelst.

Det jag ville säga är att jag skulle vara MER positiv till om det fanns medborgargarden som lurar ut drogsäljare (som säljer till barn) och ger de så in i helvete med stryk att de inte kan sitta på en månad.
Citera
2024-07-05, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Skitsamma om pedofiler åker på däng, för all del, go ahead.

Men faktum kvarstår att denna ansamling vilsna män som beger sig ut på stan för att spöa ensamma och överkåta kufar till pedofiler endast gör det för att få utlopp för sin egen ilska och osäkerhet.

En normalt funtad människa sitter inte och söker upp kåta gubbar för att ge sig själv en anledning till att utöva våld i grupp mot någon som knappt kan försvara sig 🤷

De här grabbarna är varken modiga eller någon form av hjältar överhuvudtaget.

Det är utan vetenskap som jag kan referera till och i vissa delar spekulativt.

*Håller med dig i stora delar.

1, Det här personerna utöver inte enbart våld mot pedofiler utan lever ut en dröm av våld men har hittat ett skäl som dem tycker är försvarbart. Det här personerna vill inte jag ha i fria samhället lika lite som personer som söker kontakt med minderåriga för sexuella ändamål.

2, Personer som har det drivet och begår brott trots att dem vet att det är fel tror inte jag stoppas av att spöas upp utan snarare mer försiktiga.

Det är fega individer som begår det här våldsbrotten. Finns det någon dom där man kan utläsa vilka personer det rör sig om?
Citera
2024-07-05, 04:20
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Jag tycker pedofiler är världens avskum men det är en tidsfråga innan en oskyldig människa råkar illa ut.

Att hänga ut någon oskyldig och kalla denne för pedofil är enligt mig ett riktigt hemskt brott.

Jag har aldrig förstått tanken med att spela tuff på nätet och vilja jaga pedofiler? Är detta nya machogrejen?

Pöbeln styrs av byfånar. Så har det alltid varit. Man skall vara försiktig när det gäller sådana här typer.

https://www.gp.se/nyheter/goteborg/n...5-f39da0360558

Den enda anledningen till att jag tycker att detta är någorlunda ok med tex dumpen är för att lagarna är för slappa. Pedofiler skall sitta inne, det länge och dom skall kastreras. Tyvärr sitter dom knappt något år och sen kommer dom ut och fortsätter att begå brott.
Citera
2024-07-05, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Jag tycker pedofiler är världens avskum men det är en tidsfråga innan en oskyldig människa råkar illa ut. .

Jag håller faktiskt med. Det är inte alls okej. Verkar mest vara en lös gruppering av folk som vill utöva våld för sin egen tillfredsställelse. Oavsett om någon oskyldig råkar riktigt illa ut.

Och jag tillhör inte ens pedofilkramarna som är förskräckande många här på Flashback.
Citera
2024-07-05, 04:46
Bannlyst
Man överdriver som vanligt. Det är bara ny rolig foksport,att ge roliga överraskningar till män som vill stoppa snoppen i ens mideråriga dotter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in