2024-03-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Och väldigt unga flickor, vad var det, tretton år du skrev var okej?

Skrev inget om okej eller inte okej.Utan bara vad som biologiskt är normalt.
Citera
2024-03-08, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
De jagar inga Pedofiler. tänka att feminism och amerikansk kultur kan påverka så mycket.
Någon som inte vet vad feminism är ser jag. Men du kanske tycker du är mer värd inte bara än en trettonårig tjej utan även en kvinna i din ålder och äldre?
Citera
2024-03-08, 23:27
Medlem
Citat:
Skrev inget om okej eller inte okej.Utan bara vad som biologiskt är normalt.
Ja jag såg att du tyckte mellan 10-17 var biologiskt normalt men gärna hade satt på en trettonåring. Din sjuke fan.
Citera
2024-03-08, 23:28
Medlem
Citat:
Någon som inte vet vad feminism är ser jag. Men du kanske tycker du är mer värd inte bara än en trettonårig tjej utan även en kvinna i din ålder och äldre?

Alla är värda precis lika mycket. Samtycke är viktigast, och jag bara står för att jag tycker att vissa instinkter är naturliga. Om det är moraliskt? En helt annan sak.
Citera
2024-03-08, 23:30
Medlem
Citat:
Ja jag såg att du tyckte mellan 10-17 var biologiskt normalt men gärna hade satt på en trettonåring. Din sjuke fan.

Det har jag inte sagt. Sluta ljug jag har sagt att attraktionen i från ca 13 -14 och uppåt är naturlig. finns ingenting sjuk till det. Det kallas biologi. Som sagt moral är en annan sak. Det är därför jag till exempel inte skriver till någon i den åldern. På grund av moral och stigma. Fast alla man har den attraktionen, precis som kvinnor egentligen tänder på snygga killar i samma ålder.
Citera
2024-03-09, 11:48
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Jag är absolut inte besatt av siffran 18. Det är samhället som är det på grund av feminismen i kombination med Hollywood. Tro mig, finns många kvinnor som spanaren tonårskillar de bara döljer det mycket mycket bättre än vad män gör.

Ja de döljer det så bra att inte någon får reda på det.....eller så existerar det knappt. Jag är ganska säker på det sistnämnda då jsg känner och snackar med massor av kvinnor om precis allt. Sen är det du som hakat upp dig på siffran 18 då det nämns i nästan alla dina inlägg.
Citera
2024-03-09, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Ja de döljer det så bra att inte någon får reda på det.....eller så existerar det knappt. Jag är ganska säker på det sistnämnda då jsg känner och snackar med massor av kvinnor om precis allt. Sen är det du som hakat upp dig på siffran 18 då det nämns i nästan alla dina inlägg.

För att alla andra nämner den?
Citera
2024-03-09, 17:44
Medlem
Citat:
Nej det är faktiskt mest du som nämner den.

För att andra nämner den?
Citera
2024-03-09, 22:56
Medlem
Citat:
Förlåt men lider du av någon form av autism möjligen?

Gör du?
Citera
2024-03-12, 08:50
Medlem
Migerationsverkets avatar
Spännande det här. Senaste videon som PHS23 laddade upp på Telegram där man säger ”Säg att Stockholm Söder är tillbaks” är på fd landslagsspelaren Jimmy Durmaz farbror. Fått riktigt stor spridning bland syrianerna i Södertälje där han bor. Y*s*f D*rmaz, äcklig pedofil.

*=u
Citera
2024-03-12, 12:40
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Migerationsverket
Spännande det här. Senaste videon som PHS23 laddade upp på Telegram där man säger ”Säg att Stockholm Söder är tillbaks” är på fd landslagsspelaren Jimmy Durmaz farbror. Fått riktigt stor spridning bland syrianerna i Södertälje där han bor. Y*s*f D*rmaz, äcklig pedofil.

*=u

Syrianer är väl för pedofili dock?
Citera
2024-03-12, 14:11
Medlem
Migerationsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerser
Syrianer är väl för pedofili dock?

Det stämmer absolut inte. Vänta och se när Södertäljenätverket får veta det här. Hans dagar är räknade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in