Citat:
Ursprungligen postat av
EfinS
Vadå PR-Man? Vad pratar du ens om
Det är jävligt intressant att ni inte svarar på mina frågor och inlägg utan bara kommer med era egna inlägg. Men låt mig svara på ditt inlägg nu.
Fan vad chockerad jag blir att ni inte ens kan stå för att tjackpundaren på Tik-tok tillhör er. Han postade ju under eran grej, typ PHS23 eller liknande. Hur känns det att ljuga om precis allting? Att vara en man är att kunna stå för saker man säger, gör och tycker vilket ni helt uppenbarligen har jävligt stora svårigheter med. Jag tycker att ni ska packa eran skit och flytta till Israel där ni hör hemma. Där kan ni fortsätta att ljuga helt fritt. 👃🏼🇮🇱
En fråga till PHS. Hur har ni lyckats värva ortengrabbarna som jobbar på Västberga polisstation som vakter att jobba för er sexualbrottslingar, polisinformatörer och golbögar? Medlemmarna i PHS är SMUTS! Jag trodde faktiskt att ortengrabbar hade mer heder och moral än att jobba för ett gäng jävla nazister. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att dom har någon aning om vilka nazister, polisinformatörer, golbögar, sexualbrottslingar och kvinno/barnmisshandlare PHS är. Men rätta mig om jag har fel.