2025-01-30, 19:51
Medlem
PHS föregångare Soldiers of Odin sa år 2016 att dom ville göra något åt dom muslimska våldtäktsmännen från Afghanistan som enligt dom hade flyttat till Sala men givetvis gjorde dom absolut ingenting åt dom. Jag undrar om PHS som har medlemmar från fd Soldiers of Odin har planer på att göra någonting åt dom.
Citera
2025-01-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Har dom blivit slagna som barn?

Jag kan med 100 % säkerhet säga att somliga av dom har definitivt blivit slagna och penetrerade som barn och nu väljer att bli ett gäng tjackpundande nazister, sexualbrottslingar, golare, polisinformatörer och kvinno/barnmisshandlare.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-01-31 kl. 01:51.
Citera
2025-01-31, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EfinS
Ny AIK huligan dömd för grov misshandel i PHS

https://www.etc.se/inrikes/aennu-en-...otiverat-vaald

Det fanns en väldigt respekterad och älskad AIK-huligan från Upplands Väsby som hängde sig själv i häktet i Sollentuna år 2008 (må han vila i frid). Han blev tillsammans med mamman till hans barn när hon bara var 14 år gammal och han var 19 år gammal. Många av era medlemmar hittas ju bland fotbollshuliganer så kom igen PHS, våga kom och säg något illa om honom!!
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-01-31 kl. 01:41.
Citera
2025-01-31, 22:59
Medlem
https://www.etc.se/inrikes/tvaa-aars...pedofiljaegare

☝🏼 Hahaha! Nej, ni är verkligen inte nazister. Jag vet inte vad det är för fel på er men ni klarar verkligen inte av att tala sanning längre. Kvaliten på nazister har verkligen blivit så jävla mycket sämre sedan 90-talet. På 90-talet hade info-14 ett uttryck som löd "Med sanningen som vapen." Men ni, ni ljuger hela tiden om ta mig fan allting. T.o.m. SIONISTER måste anstränga sig för att kunna ljuga lika mycket som ni gör. Jävla sopor!!
Citera
2025-02-07, 14:57
Medlem
Ni borde också byta ut eran PR-man. Att ha en snubbe runt 30-år gammal, tjackpåtänd som en åsna, tatuerad i ansiktet, som hotar människor på Tik-tok. Han såg bara ut som en jävla påtänd mammaknullare! 😂 Han sa även att "det kommer inte att bli man mot man. Utan vi kommer att ta dig när du sover." 😂 Hahaha! Fan jag dör! Jävla pussy boys!
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-02-07 kl. 15:07.
Citera
2025-02-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6LEX6TALIONIS6
Ni borde också byta ut eran PR-man. Att ha en snubbe runt 30-år gammal, tjackpåtänd som en åsna, tatuerad i ansiktet, som hotar människor på Tik-tok. Han såg bara ut som en jävla påtänd mammaknullare! 😂 Han sa även att "det kommer inte att bli man mot man. Utan vi kommer att ta dig när du sover." 😂 Hahaha! Fan jag dör! Jävla pussy boys!

Vadå PR-Man? Vad pratar du ens om
Citera
2025-02-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EfinS
Vadå PR-Man? Vad pratar du ens om

Det är jävligt intressant att ni inte svarar på mina frågor och inlägg utan bara kommer med era egna inlägg. Men låt mig svara på ditt inlägg nu.
Fan vad chockerad jag blir att ni inte ens kan stå för att tjackpundaren på Tik-tok tillhör er. Han postade ju under eran grej, typ PHS23 eller liknande. Hur känns det att ljuga om precis allting? Att vara en man är att kunna stå för saker man säger, gör och tycker vilket ni helt uppenbarligen har jävligt stora svårigheter med. Jag tycker att ni ska packa eran skit och flytta till Israel där ni hör hemma. Där kan ni fortsätta att ljuga helt fritt. 👃🏼🇮🇱

En fråga till PHS. Hur har ni lyckats värva ortengrabbarna som jobbar på Västberga polisstation som vakter att jobba för er sexualbrottslingar, polisinformatörer och golbögar? Medlemmarna i PHS är SMUTS! Jag trodde faktiskt att ortengrabbar hade mer heder och moral än att jobba för ett gäng jävla nazister. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt inte att dom har någon aning om vilka nazister, polisinformatörer, golbögar, sexualbrottslingar och kvinno/barnmisshandlare PHS är. Men rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-02-19 kl. 11:56.
Citera
2025-02-19, 12:19
Medlem
Apropå namnbytet så tycker jag att PHS ska behålla sitt namn alternativt att jag har några förslag.
1. PHS (Polishögskolan) då dessa ändå bara golar och är polisinformatörer så PHS är ju bara passande.
2. Eller vad sägs om KIB "Klubben av inbördes beundran" då ni uppenbarligen inte kan stå och falla ståendes på era egna ben utan ni måste dra tjack och hålla i varandras varma kukar för att våga göra något och det ni vågar göra är ändå inte så mycket att skryta om.
3. Eller vad sägs om CC "Creepy Crawlers" då somliga av er tycker om att droga ner människor för att sedan smygfilma dom. Jävla creeps!
4. Eller vad sägs om SAR? "Sexualbrottslingar av rang."

Dessa namn är inte copyrightade så känn er fria att välja ett namn utan mitt samtycke.
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-02-19 kl. 12:50.
Citera
2025-02-21, 15:21
Medlem
Citat:
Apropå namnbytet så tycker jag att PHS ska behålla sitt namn alternativt att jag har några förslag.
1. PHS (Polishögskolan) då dessa ändå bara golar och är polisinformatörer så PHS är ju bara passande.
2. Eller vad sägs om KIB "Klubben av inbördes beundran" då ni uppenbarligen inte kan stå och falla ståendes på era egna ben utan ni måste dra tjack och hålla i varandras varma kukar för att våga göra något och det ni vågar göra är ändå inte så mycket att skryta om.
3. Eller vad sägs om CC "Creepy Crawlers" då somliga av er tycker om att droga ner människor för att sedan smygfilma dom. Jävla creeps!
4. Eller vad sägs om SAR? "Sexualbrottslingar av rang."

Dessa namn är inte copyrightade så känn er fria att välja ett namn utan mitt samtycke.

Hahahhaha asså jag dör, sjukaste jag läst! Tack för ett gott skratt inför helgen, ta de lugnt!
Citera
2025-03-30, 01:35
Medlem
Finns nu en gemensam telegram-kanal för pedofiljägare i Norden som verkar ha gått samman
Länkar här: https://t.me/NordicPedoHunting
Citera
2025-03-31, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkysb
Finns nu en gemensam telegram-kanal för pedofiljägare i Norden som verkar ha gått samman
Länkar här: https://t.me/NordicPedoHunting

Tyvärr anmäls det runt 10.000 sexualbrott i Sverige årligen. Fast medlemmar i PHS lär ju bidra till den statistiken mer, per capita, än vad invandrare gör. Ändå tror PHS att det är DOM som jagar folk haha. Jag undrar hur länge det kommer att dröja innan det är PHS som kommer att bli dom jagade. 😂 Flera av PHS har ju redan sökt polisbeskydd och sprungit och gömt sig som ett gäng fega kräk. Minst 4 personer plus deras familjemedlemmar har ju redan gjort det. 😂😂 Det måste kännas hårt för PHS att HBTQ-rörelsen har fler människor som beter sig mer som MÄN än vad PHS har. Det krävs faktiskt att man är en MAN för att kunna stå för att vara en man och att vilja knulla en annan man i arslet. Men PHS VÅGAR inte ens stå för sina egna ÅSIKTER haha. PHS har samma jargong och använder även samma nazisymboler som nazister på 90-talet gjorde men dessa fega stackare vågar inte ens stå för sina egna ÅSIKTER. Jävla sopor! 😂😂🖕🏻🖕🏻
Senast redigerad av 6LEX6TALIONIS6 2025-03-31 kl. 16:58.
Citera
2025-03-31, 17:43
Medlem
Citat:
Det fanns en väldigt respekterad och älskad AIK-huligan från Upplands Väsby som hängde sig själv i häktet i Sollentuna år 2008 (må han vila i frid). Han blev tillsammans med mamman till hans barn när hon bara var 14 år gammal och han var 19 år gammal. Många av era medlemmar hittas ju bland fotbollshuliganer så kom igen PHS, våga kom och säg något illa om honom!!

Kristian Klang?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in