2024-03-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Hahaha eller hur….

Vänta och se för eller senare så kommer det någon ”pedofil” som kommer att kunna försvara sig själv. Då hoppas jag att dessa ligister lärt sig en läxa. Att det lönar sig inte att leka tuff.
Citera
2024-03-07, 14:14
Medlem
PingPongZongs avatar
Kastrera alla pedofiler och homofiler. Och.... zoofiler. Finns ett behov idag, speciellt av homofiler. Då dom annars skaffar barn. Provrörsbarn. Skydda barnen. Och andra djurarter med såklart.
Citera
2024-03-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vad fjantigt. Tänk att amerikansk kultur spridit sig över hela världen.

Dessutom förstår jag inte varför de kallare ”peddo hunting” då det ör extremt då Pedofiler som åker dit.
Hoppas det startas pedo hunting i Norge och Danmark. Nordisk union.
Citera
2024-03-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UtrotaHebefili
Hoppas det startas pedo hunting i Norge och Danmark. Nordisk union.

De jagar inga Pedofiler. tänka att feminism och amerikansk kultur kan påverka så mycket.
Citera
2024-03-08, 14:51
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
För vadå? Jag snackar inte ens med någon för ung & bryter inte emot någon lag. Så på vilka grunder skulle jag ”få det duktigt ”

Såna som du vill bara hitta ursäkt att slå någon .. det säger mer om dig än mig. Du hade säkert varit sådan som slå ner någon bara för att någon säger att någon har gjort si och så.

Lite lustigt ändå är det att du som går igång på just att kolla på unga tjejer få däng skriver att ...det säger mer om dig än mig.
Men jag glömde bort att du endast ser till barnens, förlåt de unga fertila kvinnornas bästa
Citera
2024-03-08, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Lite lustigt ändå är det att du som går igång på just att kolla på unga tjejer få däng skriver att ...det säger mer om dig än mig.
Men jag glömde bort att du endast ser till barnens, förlåt de unga fertila kvinnornas bästa

Gillar se de över 18 + bli hårt påsatta ja.
Citera
2024-03-08, 20:08
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Gillar se de över 18 + bli hårt påsatta ja.

Hårt påsatta eller bli totalt sönderslagna...der verkar vara en hårfin skillnad enligt dig.
Citera
2024-03-08, 20:40
Medlem
Citat:
Hårt påsatta eller bli totalt sönderslagna...der verkar vara en hårfin skillnad enligt dig.

Vadå sönderslagna?Ge dig.
Citera
2024-03-08, 21:59
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Vadå sönderslagna?Ge dig.

Jag har ju läst inläggen som du skrivit.
Citera
2024-03-08, 22:47
Medlem
Citat:
Jag har ju läst inläggen som du skrivit.

Ja gilllar extremt hårt sex ja. Men inte så du beskriver det..
Citera
2024-03-08, 23:01
Medlem
Devinivillas avatar
Jag uppmuntrar verkligen inte till våld på något sätt, men när samhället sviker dessa utsatta brottsoffer gång på gång och dömer till gärningsmannens fördel trots att det finns bindande bevisning.

Folket har ledsnat så detta är ingen konstig utveckling, rättvisa kommer att utkrävas på ett eller annat sätt mot dessa avarter.

Sitter det massa pk-individer som nämndemän och domare och tycker synd om dessa förövare så är det väl uppenbart att det blir skevt i resten av samhället

Fortsätt att avslöja dessa sjuka människor för allmänheten
Citera
2024-03-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ja gilllar extremt hårt sex ja. Men inte så du beskriver det..
Och väldigt unga flickor, vad var det, tretton år du skrev var okej?
(FB) Kommer pedofili bli accepterat i framtiden, och få samma status som homosexualitet?
Senast redigerad av hahahohoyrsovane 2024-03-08 kl. 23:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in