Citat:
Ursprungligen postat av
q2q2
Du vet skert bttre n jag. Men en sak tror jag du har fel i. Vi gamla nrdar med familjer tror jag skulle lttare dra ivg p ett LAN om det var mer tillgngligt. Chanserna att jag skulle dyka upp med min dator om det var i Stockholm kar enormt tminstone (bor i Uppsala s det r ju ingen strcka att prata om).
Jag r skert mer partisk n dig med tanke p att jag bor nra Jnkping s jag r nog mest besviken ver flytten och det gynnar sklart andra t.ex. dig. Och rligt talat, jag var dr p LAN senast 2003, och sedan dess har mycket ndrats mrkte jag nu fr knappt en vecka sedan.
Det var extremt mycket strre vad gller expos och fretag som hade montrar. Senast jag var dr s var det knappt ngot, men andra sidan var det betydligt strre vad gllde LAN:et 2003. S nej, jag vet nog inte mer n dig, men jag noterade ett ganska stort fokus-flytt frn LAN till mer t vanlig mssa.
Lite synd kan jag tycka d Dreamhack var nrdarnas LAN-mssa nr det begav sig. Men det kanske har spelat ut sin roll? Jag var mest dr fr min sons skull som gillar CS, och det var turnering och snt och det gillade ju han. Vore rtt roligt med en stor E-sports mssa i Sverige, och LAN:et kan tas ver av ngra andra drivna mnniskor kanske och d r det en win-win.