2008-09-16, 17:53
Medlem
Jag har en fråga här.

Jag och 2 kompisar delade på en joint för 2 veckor o 3 dagar sen innan dess hade jag typ tagit några blås några månader innan. Har druckit massa vatten samt c-vitamin me vatten. Tror ni jag klarar mig.
2008-09-16, 18:08
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akhan
Jag har en fråga här.

Jag och 2 kompisar delade på en joint för 2 veckor o 3 dagar sen innan dess hade jag typ tagit några blås några månader innan. Har druckit massa vatten samt c-vitamin me vatten. Tror ni jag klarar mig.
Jepp, det tror jag. Förmodar att du syftar på urinprov... Blodprovet är garanterat rent, urinprovet är med mycket stor sannolikhet det också.
2008-09-16, 18:10
Medlem
åhh känns mycket skönare. Men jag tänkte dricka några glas vatten + multivitamin innan jag drar till testet tänker pissa 2-3 ggr innan men jag tror kmr göra 2 ggr de sa att inte dricka för mkt vatten.
2008-09-16, 22:33
Medlem
tog en liten gås i går(måndags). innan dess hadde jag inte rökt på ca 4 månader.. ska eventuellt pissa på måndag.. av vad jag läst här e de bara o träna träna träna o dricka dricka dricka.. aiight?
2008-09-16, 22:41
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sokratez
tog en liten gås i går(måndags). innan dess hadde jag inte rökt på ca 4 månader.. ska eventuellt pissa på måndag.. av vad jag läst här e de bara o träna träna träna o dricka dricka dricka.. aiight?
Stämmer bra det.
2008-09-17, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Stämmer bra det.

va tror du om mina changser o lämna ett negativt prov då?
2008-09-17, 10:21
Medlem
blejsers avatar
Citat:
va tror du om mina changser o lämna ett negativt prov då?
Inte alls omöjligt, en vecka borde kunna gå.
Men som sagt, motionera och drick mycket.
Försök även få i dig mycket C-vitamin också, alltid bra.

Lovar inte att du klarar dig, men borde kunna fungera.
2008-09-17, 11:34
Medlem
tem04s avatar
Jaaa

Citat:
Det är lugnt,men träna inte samma dag som du ska lämna provet, det kan bli "stuttsvärde"....än om du har pissat negativt dan innan å du tränar så kan du sissa positivt dan då du har tränat.
Ofta på kåken skyller man på stuttsvärde "för man har tränat"
2008-09-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Svaret på citet i din post borde vara metaboliter som bildas när THC't bryts ner vilket bevisar att man haft THC i kroppen.

metaboliter alltså. jag antar att dessa metaboliter endast bildas vid THC-nedbrytning och inte vid någon annan nedbrytning?
2008-09-17, 19:09
Medlem
Martors avatar
Jag vet att spice inte syns på tester men mina prover skickas till labb kan dom se de om dom misstänker det? bara en fundering även om dom kommer på mig så ska ja garva redigt då dom inte kan göra ett skit mu hahaha
2008-09-17, 19:35
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martor
Jag vet att spice inte syns på tester men mina prover skickas till labb kan dom se de om dom misstänker det? bara en fundering även om dom kommer på mig så ska ja garva redigt då dom inte kan göra ett skit mu hahaha
Tydligen inte då den aktiva ingrediensen visst inte är fastställd, de vet med andra ord inte vad de ska leta efter. And oh, de har ingen anledning att leta efter det över huvud taget då det är lagligt men det var du ju redan medveten om.

Över huvud taget, saker syns inte på prov om man inte letar efter dem. Det letas efter 4 saker by default.
2008-09-18, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Det är lugnt,men träna inte samma dag som du ska lämna provet, det kan bli "stuttsvärde"....än om du har pissat negativt dan innan å du tränar så kan du sissa positivt dan då du har tränat.
Ofta på kåken skyller man på stuttsvärde "för man har tränat"

så träna träna träna o dra i mej c vitaminer... sen inte träna samma dag som jag ska lämna testet... kan även tillägga att jag e ca 190cm lång o väger

70kg +/- 1 kg....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in