2015-09-13, 20:39
Medlem
Om jag käkat 2mg IKTO ROCHE om dagne i en vecka, hur länge sitter det i mitt piss?

Ska för övrigt bli testad med snabbsticka. En annan gång var jag 140% torsk på gräs (rökte varje dag i 2v tills dagen innan) men klarade mig ändå så tror fan inte dom är så jättepålitliga haha... samtidigt kan det ha varit för ho nva stressad och "litade" på mig eftersom jag är en sån snäll kille.. hah.

Är inte där för jag torskat utan för att jag ska få min medicin (Concerta) och typ kolla blodtryck och att jag ev inte tar andra substanser osv.

mvh
2015-09-14, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMG-123
Önska jag hade det på recept och knarkar tramadol vill jag inte påstå att jag gör.

Nej jag förstår hur du menar med 100mg händer inte mycket, men tänkte på hur farbror brun ser på saken.
2015-09-15, 11:53
Medlem
Q:
Jag rökte varje dag under 3 år. Slutade röka under 2 månader, rökte 3 joppar på 3 pers. Paus en månad, sedan rökte 1 joppe på 2 pers.
Hur stor är möjligheten att jag är ren nu? Det var 12 dagar sedan jag rökte.
180 cm 62 kg Mycket hög ämnesomsättning då jag äter allt och går upp 0.

Dricker just nu massor av citronvatten. Nojjar sönder då det handlar om mitt jobb.
Senast redigerad av Fradz 2015-09-15 kl. 11:55.
2015-09-15, 12:54
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Finns det någon RC benzo nuförtiden, laglig som olaglig, som inte syns på piss och stickor?
Finns det någon RC stimulant som inte syns på piss och stickor?
Är inte piss stickor? eller menar du stickor och analys?

Mvh
2015-09-15, 14:57
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Är inte piss stickor? eller menar du stickor och analys?

Mvh

Ursäkta mig att jag skrev fel så du inte förstod. Menar stickor och analys givetvis. Förlåt ordpolisen.
2015-09-15, 15:00
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursäkta mig att jag skrev fel så du inte förstod. Menar stickor och analys givetvis. Förlåt ordpolisen.
Lovar menade inte att vara ordpolis alla, fattade ärligt inte(inte så konstigt med tanke på hur vissa uttrycker sig mellan varven på fb) så ta inte illa upp.

Så det är CS du är ute efter ey, alla katinoner vill jag minnas syns som amfetamin på stickor.
Är det vanliga stickor bör tex HDEP-28 inte synas då den går under etyl/metylfenidat-familjen. Antagligen finns den ännu inte med på analyser/spektrumkoll heller då den är så ny på marknaden, många som gillar den också så där har du nog ett gott val, många shoppar som har den också.

Mvh
2015-09-15, 15:21
Medlem
blazns avatar
Citat:
Lovar menade inte att vara ordpolis alla, fattade ärligt inte(inte så konstigt med tanke på hur vissa uttrycker sig mellan varven på fb) så ta inte illa upp.

Så det är CS du är ute efter ey, alla katinoner vill jag minnas syns som amfetamin på stickor.
Är det vanliga stickor bör tex HDEP-28 inte synas då den går under etyl/metylfenidat-familjen. Antagligen finns den ännu inte med på analyser/spektrumkoll heller då den är så ny på marknaden, många som gillar den också så där har du nog ett gott val, många shoppar som har den också.

Mvh

Okej då ber jag om ursäkt för jag uppfattade dig fel.
Är det så? Fan jag som gillar CS... Jag har tittat lite på HDEP-28 faktiskt då jag brukar en del metylfenidat också. Så igen... ALLA rc stimulanta idag syns som amfetamin på stickor?
Jag pissar varje vecka oftast använder dom bara stickor. Ibland skickar dom på analys för att vara säkra på vad jag tagit och vilken mängd (t.ex idag visade det positivt på THC fast inte förra veckan och jag har inte rökt på över 1 månad och då skickade dom på analys).
Tack så mycket för svaret i alla fall, det uppskattas
2015-09-15, 15:25
Medlem
Synatts avatar
Ingn fara alls, Bara så det framgick klart, HDEP-28 BÖR vara helt safe, och känns inte som metylfenidat i effekt alls.
Samt, alla CS är ju inte katinoner
Så fick jag det sagt också

Lycka till.

Mvh
2015-09-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fradz
Q:
Jag rökte varje dag under 3 år. Slutade röka under 2 månader, rökte 3 joppar på 3 pers. Paus en månad, sedan rökte 1 joppe på 2 pers.
Hur stor är möjligheten att jag är ren nu? Det var 12 dagar sedan jag rökte.
180 cm 62 kg Mycket hög ämnesomsättning då jag äter allt och går upp 0.

Dricker just nu massor av citronvatten. Nojjar sönder då det handlar om mitt jobb.

Buuump ska göra det imorgon 7.30!!!! Pls ge mig bra känsla inför provet xD
2015-09-16, 00:52
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fradz
Buuump ska göra det imorgon 7.30!!!! Pls ge mig bra känsla inför provet xD
Du bör vara helt safe, med ditt långa uppehåll och lilla intag så räknas du ju som engångsrökare inte sant? Vill minnas att vid 4-5 dagar går gränsen där någon med ditt intag/intervall kan åka dit på urinprov, så andas ut. Drick extra mkt vatten och pissa ett par gånger under morgonen innan du ska lämna och sen drick mkt så du är rejält i behov av att pissa, extra safe och känns bättre mentalt för dig antagligen också.
2015-09-16, 03:23
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ingn fara alls, Bara så det framgick klart, HDEP-28 BÖR vara helt safe, och känns inte som metylfenidat i effekt alls.
Samt, alla CS är ju inte katinoner
Så fick jag det sagt också

Lycka till.

Mvh

Du som verkar ha kunskap om katinoner, hur länge syns dom på piss? Hur många dagar bör jag vara utan för att pissa rent? Tänker då mest på 2-MEC, 4F-NEB och NiPP (askens urval).
2015-09-16, 04:07
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Du som verkar ha kunskap om katinoner, hur länge syns dom på piss? Hur många dagar bör jag vara utan för att pissa rent? Tänker då mest på 2-MEC, 4F-NEB och NiPP (askens urval).
Vet inte 100% men lär vara som amfetamin de flesta utav den, då max, 3-5 dygn. Räkna 5 dygn för att känna dig safe, hänger ju såklart på storleken på intagen också.
Men nämnda HDEP-28 då, verkade den inte intressant för dig? Trodde det så därför jag tog upp den förut. För att säga det igen för sakens skull: den är INTE en katinon utan en Fenidat, du hängde med på det förut va?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in