God afton kära medmänniskor!
Idag har det varit ren lycka i mitt hem då en trevlig påse alfa-PHP damp ned helt oförberett i brevinkastet.
Livet var frid och fröjd tills jag nu kom på det jag förträngt, om två dagar måste denna lite glömska och urbota korkade räv lämna urinprov.
Dessutom är det icke vilket urinprov som helst, nej mina vänner. Det äro för en viktig sak, körkortet.
Så frågan lyder då: Ger alfa-PHP falskutslag på något? En vidare analys utav urinen torde icke ge något utslag. Men nojan gör mig lite smått galen. Då när en bekant till mig snorklade i sig MPA i en ansenlig mängd under 3 dagar, glatt traskade iväg för att ge socialtjänsten sitt urin 4 dygn efter sista återdoseringen var positiv på amfetamin (vilket var helt normalt vad jag har förstått i efterhand på grund utav att MPAt metaboliter är desamma som amfetminets.) och sade till sin socialtant, då lyckligt ovetande utav vad framtiden hade i förvar åt honom, att det solklart var falskt-positivt på grund utav hans medikament.
Jag begriper icke varför jag svamlar som jag gör, men nu ska vi korta ned denna idioti!
Urinet skickades på analys och analysen fastslog att han hade intagit amfetamin samt metamfetamin.
Så nu: Kommer alfa-PHP ge något falskt utslag på amfetamin? Och om, kommer det klara analysen?