Citat:
Ursprungligen postat av
speedcola
Vad är anledningen till att man behöver lämna urinprov? Är det pga att ni har åkt dit för något brott, eller pga att ni är på nåt rehab-program?
Vet ej, det räcker för mig gå på stan innan polisen griper mig och anklagade att jag var påverkad...
Citat:
Sen undrar jag varför man vill kunna fuska på urinproven om man nu är på nåt rehab-program eller liknande (ens om man åkt dit för något brott); känns det inte som att det är dags att försöka bli ren då?
En del vill inte bli rent för de blir tvingad in i rehab, andra fuskar UP för att inte bli stämplad som kriminell....ja, pricken håller sig långt jävla tag...
Citat:
Förstår naturligtvis att det är svårt att sluta med vissa substanser, men jag får intrycket av att en del bara vill envisas med att köra på så länge som möjligt just pga att de vill hålla på med det (helt okej om det är anledningen; jag är bara nyfiken på svaret till varför)
Det är då ett bruk som har gått över till missbruk m.a.o. man vill inte inse sanningen man är knarkare eller alkoholist....
Sen att Sverige har ett jävla fuckad rehab-behandling samt blir medicinerad som blir svårare att sluta med medicinen än självaste drogen....
Vet ej i detalj men ni som har erfarenhet (jag tar inget heroin) säger det är 1k lättare att sluta med heroin än sub...
mvh M
PS Jag har aldrig hamnat i rehab DS