2013-12-25, 01:06
Medlem
Okej tack för svaren !!
Ska för övrigt pissa hemma ( frun vill det )
Undrar hur jag kan fuska för de står på stickan att den mäter creatin halt osv. Vilket betyder att jag måste ha gult pissa men ändå ha normal creatin halt.

Hur gör jag ??

Jäkligt tacksamma för svar !! Ha det bra allihopa !!
2013-12-26, 18:23
Medlem
hej allihopa,

nu är det så att jag pissar för körkortet. Fick höra det med relativt kort varsel, slutade röka 3 november (några spliffar på två dagar), innan dess hade jag inte rökt sedan 19 oktober (då jag slutade med det dagliga rökandet). Gick och pissade 6 dec, gubben sa då att jag var positiv på cannabis, men en väldigt liten mängd, och var snäll och skrev att jag var ren då mängden var så pass liten. Ska pissa nu igen 30 dec (måndag), och den 16 dec var jag skitfull och råkade ta typ 3-4 bloss på något standardhasch. Har proppat i mig en del askorbinsyra idag (torsdag 27e dec), tänkte göra det två dagar till. var ute och sprang idag, och har bara tränat ett tillfälle sen röktillfället. har kollat faq, men har inte riktigt förstått vad som menas med ett röktilfälle, är det en helkväll rökande eller bara några bloss?

Tacksam för svar!

M v h
2013-12-26, 18:55
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakke1234
hej allihopa,

nu är det så att jag pissar för körkortet. Fick höra det med relativt kort varsel, slutade röka 3 november (några spliffar på två dagar), innan dess hade jag inte rökt sedan 19 oktober (då jag slutade med det dagliga rökandet). Gick och pissade 6 dec, gubben sa då att jag var positiv på cannabis, men en väldigt liten mängd, och var snäll och skrev att jag var ren då mängden var så pass liten. Ska pissa nu igen 30 dec (måndag), och den 16 dec var jag skitfull och råkade ta typ 3-4 bloss på något standardhasch. Har proppat i mig en del askorbinsyra idag (torsdag 27e dec), tänkte göra det två dagar till. var ute och sprang idag, och har bara tränat ett tillfälle sen röktillfället. har kollat faq, men har inte riktigt förstått vad som menas med ett röktilfälle, är det en helkväll rökande eller bara några bloss?

Tacksam för svar!

M v h

Ville bara påpeka att jäkla tur du hade att han sa att det var rent!
Hade det varit nån annan så...Därav skall du alltid neka pisseprov i snutstationen för du behöver inte lämna om du inte vill då dom inte kan tvinga dig men du måste däremot lämna blodprov.
Hoppas på det bästa för din skull för att körkortet vill man inte ta om igen,som i mitt fall...
2013-12-26, 19:23
Medlem
Är det någon som vet om 4-MPD eller 4F-PVP ger utslag på standardstickor? Är orolig att det ska ge falsk utslag på amfetamin.
2013-12-28, 19:53
Medlem
speedcolas avatar
Vad är anledningen till att man behöver lämna urinprov? Är det pga att ni har åkt dit för något brott, eller pga att ni är på nåt rehab-program?

Sen undrar jag varför man vill kunna fuska på urinproven om man nu är på nåt rehab-program eller liknande (ens om man åkt dit för något brott); känns det inte som att det är dags att försöka bli ren då?

Förstår naturligtvis att det är svårt att sluta med vissa substanser, men jag får intrycket av att en del bara vill envisas med att köra på så länge som möjligt just pga att de vill hålla på med det (helt okej om det är anledningen; jag är bara nyfiken på svaret till varför)
2013-12-28, 20:21
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Vad är anledningen till att man behöver lämna urinprov? Är det pga att ni har åkt dit för något brott, eller pga att ni är på nåt rehab-program?

Vet ej, det räcker för mig gå på stan innan polisen griper mig och anklagade att jag var påverkad...

Citat:
Sen undrar jag varför man vill kunna fuska på urinproven om man nu är på nåt rehab-program eller liknande (ens om man åkt dit för något brott); känns det inte som att det är dags att försöka bli ren då?

En del vill inte bli rent för de blir tvingad in i rehab, andra fuskar UP för att inte bli stämplad som kriminell....ja, pricken håller sig långt jävla tag...

Citat:
Förstår naturligtvis att det är svårt att sluta med vissa substanser, men jag får intrycket av att en del bara vill envisas med att köra på så länge som möjligt just pga att de vill hålla på med det (helt okej om det är anledningen; jag är bara nyfiken på svaret till varför)

Det är då ett bruk som har gått över till missbruk m.a.o. man vill inte inse sanningen man är knarkare eller alkoholist....

Sen att Sverige har ett jävla fuckad rehab-behandling samt blir medicinerad som blir svårare att sluta med medicinen än självaste drogen....

Vet ej i detalj men ni som har erfarenhet (jag tar inget heroin) säger det är 1k lättare att sluta med heroin än sub...

mvh M

PS Jag har aldrig hamnat i rehab DS
2013-12-28, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfcuk
Är det någon som vet om 4-MPD eller 4F-PVP ger utslag på standardstickor? Är orolig att det ska ge falsk utslag på amfetamin.

bump
2013-12-30, 01:19
Medlem
Marcuyss avatar
13-15 december delade jag ca 6 (utspritt över dem dagarna) spliffar med några polare. Ska pissa 15:e januari och det skickas till labb för analys.

Innan jag rökte hade jag varit ren 2 månader.

Behöver jag oroa mig?
2013-12-30, 01:21
Medlem
Fredde104s avatar
är det någon som vet ifall de gör drogtest innan riskutbildning 1 på trafikskolor?
2013-12-30, 05:44
Medlem
Croods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde104
är det någon som vet ifall de gör drogtest innan riskutbildning 1 på trafikskolor?

Blev inte testad själv och aldrig hört om någon som blivit testad heller. Skulle definitivt inte vara orolig för det.

Vet dock inte om det är särskilda regler som gäller om man tidigare blivit drogtestad positiv i något sammanhang.
2013-12-30, 06:19
Medlem
Croods avatar
Vet någon hur dessa tester står sig? Har ni några egna erfarenheter?
--->Narkotikatest

Är gränsvärdet på 50ng/ml i närheten utav de gränsvärden som används vid bevakade urinprov på sjukhus?

Exempel:
Om jag testar mitt morgonurin med detta Cannabis test, utan att ha gjort något utav det nedanstående och det visar negativt.

Samtidigt som jag inför det riktiga, obevakade urinprovet på sjukhuset 3 dagar efteråt -

Ser till att jag
  • Dricker rikligt(!) med vatten dagarna innan samt strax innan själva provet.
  • Äter Acetylsalicylsyra (Treo/Bamyl).
  • Får i mig Askorbinsyra (C-vitamin-tabletter).
  • Äter Kreatin/rått kött för att få upp Kreatininhalten i blodet.
  • Kissar morgonurinet hemma, samt kissar så många gånger som möjligt innan provet.
  • "Missar" koppen med den första delen av urinet som kommer ut, samt det sista urinet och endast få i "mellanurinet".
  • (Vore oerhört tacksam för fler tips!)

Kan jag då förutsätta att jag med stor säkerhet kommer att ge ett negativt utslag på det riktigt provet, om vi förutsätter att jag genomför allt det ovanstående?
2013-12-31, 00:06
Medlem
Är det någon som vet vilka spice sorter som syns på den här stickan och tror ni man kan röka en nyare spice sort utan att det visar positivt. Tacksam för svarhttp://www.narkotikatest.se/shop/spice-drogtest-50-214p.html

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in