Går drogerna ur kroppen snabbare om man har högt blodtryck?.
Försöker igen då jag inte fick något svar senast, obehandlat ligger jag runt 195/138 men e medicinerad så jag ligger på ca 120/85, tänkte om det e värt att skippa medicinerna några dagar om man väntar drogtest. (vet att det inte e hälsosamt med så högt tryck) men blir man ren fortare när kroppen går på högvarv?
Får man fråga längd å vikt då ? Jag drack 3-4 liter sista 10 timmarna ..å 2-3 liter 1-2 timmar innan
Det hjälper ingenting att dricka vatten förutom precis timmarna innan provet. Jag lyckades få mitt ogiltigt på cirka 1 liter, och då drack jag endast från då jag fick reda på när jag skulle ha provet (dvs timmen innan kanske).
Det hjälper ingenting att dricka vatten förutom precis timmarna innan provet. Jag lyckades få mitt ogiltigt på cirka 1 liter, och då drack jag endast från då jag fick reda på när jag skulle ha provet (dvs timmen innan kanske).
Jaha, det förklarade en hel del. Tur att jag drack 2-3 liter 1-2 timmar innan PP då. Det borde göra jobbet hoppas jag
Får man fråga längd å vikt då ? Jag drack 3-4 liter sista 10 timmarna ..å 2-3 liter 1-2 timmar innan
178cm och 58kg, lyckades genom denna metoden klarar mig på ett urinprov dagen efter jag tagit E med både MDMA och tjack i. Var dock på gränsen men dricker du en hel del vatten och pissar massa gånger innan så kan man klarar sig ur även dom sjukaste situationerna!
Urinprov imorgon, klarade självklart förra pga den här tråden, drack mycket vatten dvs. Något jag glömde bort var att käka kreatin, så det ska jag göra den här gången. Ska man börja med lite kreatin i varje glas vatten redan idag eller ska jag ta mycket kreatinpulver i vattnet jag ska hälla i mig imorgon?
Urinprov imorgon, klarade självklart förra pga den här tråden, drack mycket vatten dvs. Något jag glömde bort var att käka kreatin, så det ska jag göra den här gången. Ska man börja med lite kreatin i varje glas vatten redan idag eller ska jag ta mycket kreatinpulver i vattnet jag ska hälla i mig imorgon?
Man ska äta kreatin 48 timmar innan UP så du är ganska körd på den fronten.
Man ska äta kreatin 48 timmar innan UP så du är ganska körd på den fronten.
Ajdå, aja jag började faktiskt lite smått för 2 dagar sedan, hällde nyss i mig en stor dos och häller i mig vatten med b-vitamin så kommer ändå klara skiten
178cm och 58kg, lyckades genom denna metoden klarar mig på ett urinprov dagen efter jag tagit E med både MDMA och tjack i. Var dock på gränsen men dricker du en hel del vatten och pissar massa gånger innan så kan man klarar sig ur även dom sjukaste situationerna!
Ok vi är rätt snarliga men jag är en aning kortare och väger nått kilo mer. Som jag skrev så drack jag en hel del vatten, plus att jag måste ha pissat 10 gånger med start 4 timmar innan provet...Så det blev en del tömning innan ja.