2013-10-12, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Går drogerna ur kroppen snabbare om man har högt blodtryck?.

Försöker igen då jag inte fick något svar senast, obehandlat ligger jag runt 195/138 men e medicinerad så jag ligger på ca 120/85, tänkte om det e värt att skippa medicinerna några dagar om man väntar drogtest. (vet att det inte e hälsosamt med så högt tryck) men blir man ren fortare när kroppen går på högvarv?
2013-10-12, 21:15
Medlem
Hur mycket ska man egentligen dricka för att ett urintest ska bli så pass utspädd så det blir ogiltigt/oläsligt ?

Det finns säkert ingen magisk siffra, men på ett ungefär alltså ?
2013-10-12, 21:50
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lujje
Hur mycket ska man egentligen dricka för att ett urintest ska bli så pass utspädd så det blir ogiltigt/oläsligt ?

Det finns säkert ingen magisk siffra, men på ett ungefär alltså ?

Några liter, skulle väl säga 2-4liter iallafall! De brukar räcka för mig
2013-10-12, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
Några liter, skulle väl säga 2-4liter iallafall! De brukar räcka för mig

Får man fråga längd å vikt då ? Jag drack 3-4 liter sista 10 timmarna ..å 2-3 liter 1-2 timmar innan
2013-10-13, 01:57
Medlem
carlss avatar
Citat:
Får man fråga längd å vikt då ? Jag drack 3-4 liter sista 10 timmarna ..å 2-3 liter 1-2 timmar innan

Det hjälper ingenting att dricka vatten förutom precis timmarna innan provet. Jag lyckades få mitt ogiltigt på cirka 1 liter, och då drack jag endast från då jag fick reda på när jag skulle ha provet (dvs timmen innan kanske).
2013-10-13, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Det hjälper ingenting att dricka vatten förutom precis timmarna innan provet. Jag lyckades få mitt ogiltigt på cirka 1 liter, och då drack jag endast från då jag fick reda på när jag skulle ha provet (dvs timmen innan kanske).

Jaha, det förklarade en hel del. Tur att jag drack 2-3 liter 1-2 timmar innan PP då. Det borde göra jobbet hoppas jag
2013-10-13, 12:56
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:

178cm och 58kg, lyckades genom denna metoden klarar mig på ett urinprov dagen efter jag tagit E med både MDMA och tjack i. Var dock på gränsen men dricker du en hel del vatten och pissar massa gånger innan så kan man klarar sig ur även dom sjukaste situationerna!
2013-10-13, 15:57
Medlem
Urinprov imorgon, klarade självklart förra pga den här tråden, drack mycket vatten dvs. Något jag glömde bort var att käka kreatin, så det ska jag göra den här gången. Ska man börja med lite kreatin i varje glas vatten redan idag eller ska jag ta mycket kreatinpulver i vattnet jag ska hälla i mig imorgon?
2013-10-14, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah.Junior
Urinprov imorgon, klarade självklart förra pga den här tråden, drack mycket vatten dvs. Något jag glömde bort var att käka kreatin, så det ska jag göra den här gången. Ska man börja med lite kreatin i varje glas vatten redan idag eller ska jag ta mycket kreatinpulver i vattnet jag ska hälla i mig imorgon?

Man ska äta kreatin 48 timmar innan UP så du är ganska körd på den fronten.
2013-10-14, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Man ska äta kreatin 48 timmar innan UP så du är ganska körd på den fronten.

Ajdå, aja jag började faktiskt lite smått för 2 dagar sedan, hällde nyss i mig en stor dos och häller i mig vatten med b-vitamin så kommer ändå klara skiten
2013-10-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
178cm och 58kg, lyckades genom denna metoden klarar mig på ett urinprov dagen efter jag tagit E med både MDMA och tjack i. Var dock på gränsen men dricker du en hel del vatten och pissar massa gånger innan så kan man klarar sig ur även dom sjukaste situationerna!

Ok vi är rätt snarliga men jag är en aning kortare och väger nått kilo mer. Som jag skrev så drack jag en hel del vatten, plus att jag måste ha pissat 10 gånger med start 4 timmar innan provet...Så det blev en del tömning innan ja.
2013-10-15, 02:16
Medlem
Aights, har inte rökt nu på 4 veckor, hade piss på måndag, å var ren, kan man röka nu ikv å bli ren till nästa fredag?

Tänkte ut å springa varje dag efteråt så inte pga att bli ren snabbare bara en "bonus"

så what you think ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in