2013-04-17, 21:33
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuken.Olsson
Försöker här istället:

Jag har rökt 5-6 ggr per år under några års tid. Vid jul 2012 rökte jag ordentligt ett par gånger och för 2,5v sedan rökte jag en halv spliff. Kommer få göra pisstest då det gått 3v + ett par dagar efter jag rökte sist. Jag har BMI över 25 och har en del fett på kroppen.

Jag har läst många guider om pissprov men vad tror ni? Jag får ej faila detta!
Det du rökte i julas är utan tvekan ur kroppen sedan länge. Att du rökte lite grann vid ett enstaka tillfälle tre veckor innan ett urinprov kommer inte heller att ge något utslag, men om du av någon anledning är väldigt orolig kan du se till att dricka några glas vatten extra innan provet.

Du kommer att klara dig undan utan problem. Slappna av!
2013-04-17, 21:51
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M40A3
1 vecka innan pisset så var jag sjuk så jag drack circa 1.5liter vatten om dagen.
(

Det spelar ingen roll hur mycket vatten du dricker innan dagen du ska pissa.
2013-04-17, 22:10
Medlem
M40A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
Det spelar ingen roll hur mycket vatten du dricker innan dagen du ska pissa.

Okej, så jag är inte helt safe?
2013-04-17, 22:31
Medlem
Kuken.Olssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det du rökte i julas är utan tvekan ur kroppen sedan länge. Att du rökte lite grann vid ett enstaka tillfälle tre veckor innan ett urinprov kommer inte heller att ge något utslag, men om du av någon anledning är väldigt orolig kan du se till att dricka några glas vatten extra innan provet.

Du kommer att klara dig undan utan problem. Slappna av!

Tack för de lugnande orden. Tycker du jag skall dricka 4L vatten + äta 20g kreatin dagen för testet?
2013-04-18, 13:14
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer
Tjenare är sugen på att klippa ett gäng hövdingar till den stora dagen 20 april. Saken är den att jag ska få yttrande om körkortsinnehav tidigast den 6 maj, hörde att det kunde vara en fördel att lämna ett urinprov då. Tror ni de är lungt om jag spränger några gåsar på lördag? Senaste jag rökte var typ en femma i början av april. Jobbar fysiskt men tränar inte, dricker mycket läsk för det är gott.

Någon som kanske vet ifall man inte brukar lämna koppen samma dag man är på samtalet med socialen?
Vänta till efter 6 maj . Är inte värt att riskera körkortet .
Jag vet vad det innebär. Fått lämna prover i 2 års tid som kosta 18 tusen . Där vill du inte hamna kan jag säga .Så vänta du dom få dagarna det rör sig om
2013-04-18, 14:40
Medlem
Tjena,

Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig att uppskatta ungefär hur lång tid det tar innan subutex är ur systemet och man kan lämna prov om man tagit 0.5-1mg nästan varje dag i ca 3 veckor? BMI ca 26 och rör mig inte mycket alls.

Stort tack på förhand.
2013-04-18, 15:53
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datordavid
Tjena,

Jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde hjälpa mig att uppskatta ungefär hur lång tid det tar innan subutex är ur systemet och man kan lämna prov om man tagit 0.5-1mg nästan varje dag i ca 3 veckor? BMI ca 26 och rör mig inte mycket alls.

Stort tack på förhand.
2-3 dygn enligt denna länk
http://www.ferle.se/cutoff-detektionstider.html
2013-04-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
2-3 dygn enligt denna länk
http://www.ferle.se/cutoff-detektionstider.html

Tackar för svaret och länken, men blir det inte längre tid om man använt det under ett par veckor?
2013-04-18, 17:29
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Datordavid
Tackar för svaret och länken, men blir det inte längre tid om man använt det under ett par veckor?
Det lagras inte i kroppen som thc .
Men ta 5-6 dagar så är du säker .
När du lägger av så kommer du eventuellt bli sjuk om du kört så länge
Lycka till
2013-04-18, 17:51
Medlem
Aha okay, skönt att höra.

Hörde från en som går på sub-programmet att det kunde vara 1-2 veckor men jag tycker också att det lät lite väl länge.

Jo jag har fått lite AT men inte så farligt än så länge.

Tack igen och om någon har en annan åsikt så är det såklart välkommet.
2013-04-18, 23:34
Medlem
Kuken.Olssons avatar
Hur vanligt är det med hårtester på företag? Är man 100% fucked om man rökt halv spliff 25 dagar innan?
2013-04-19, 13:28
Medlem
Chelskeys avatar
Hur lång halveringstid har oxycontin? Går ut på en 3-4 dagar vid sporadiskt bruk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in