2013-07-14, 08:11
Medlem
tjenare! tog bra amfetamin på lödrag, från kl halv 6 på morgonen till kl 12, runt 0,4 g har drogtest på måndag på morgonen, är det kört behöver jag fuska nu? mvh
2013-07-15, 13:20
Medlem
Det gick iaf bra, jag sa att mätningarna måste blivit något fel på, han sa han trodde på mig och kastade provet och vi ska ta ett nytt
2013-07-15, 22:14
Medlem
Om man rökt cannabis i två veckor, hur lång tid tar de tills man är ren? På et ungefär
2013-07-15, 23:31
Medlem
Taliban-Freuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taliban-Freud
Jag fixade hem ett par stycken 50 ng/mL THC-test. Prövade pissa efter 3 dagar sen sista blosset, ren, 36h , ren, 24h ren . Är detta generellt för min kropp då? Att det går ut sjukt snabbt? Jag var 100% säker på att jag skulle visa positiv när jag pissade efter 24h, men icket. Kanske skittest, men det tror jag inte, för jag hade från olika tillverkare.. Och nej, inget skitröka var det.

Någon som har vettig info? Kul att veta
2013-07-16, 19:02
Medlem
skeggmuffs avatar
Hej! Jag undrar lite angående benzo, (xanor)
Jag såg att det stod 1-21 dagars tid för att försvinna ur pisset, men är detta beroende på vilken sort man tar, eller hur många dagar i sträck man tar detta?

Har en väldig ångest just nu och skulle gärna ta 1-2 Xanor ikväll, men jag ska lämna prov om 14 dagar.

Någon som vet hur det ser ut med just xanor?

P.s Det var några månader sen jag tog detta sist så jag har ingenting alls kvar i kroppen för nuvarande!

mvh
2013-07-18, 02:56
Medlem
SadCats avatar
Tog [5 MG Subutex] nasalt klockan 9-10 på morgonen.

Fick besök av polisen senare på eftermiddagen och dom ville ha urinprov vilket jag nekade, då blev det in till sjukhuset runt 17:00 där jag fick ta blodprov istället.

Antar att det skickas på analys då jag inte får reda på resultatet av blodprovet förens om 20 dagar (Kanske är standard?)

Dum fråga förmodligen... men finns det en minimal chans att de inte hittar Subutex på analysen?
Var andra gången jag provade Subutex för övrigt.

Antar att det kommer synas, men mindre mirakel har ju hänt
2013-07-18, 05:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SadCat
Tog [5 MG Subutex] nasalt klockan 9-10 på morgonen.

Fick besök av polisen senare på eftermiddagen och dom ville ha urinprov vilket jag nekade, då blev det in till sjukhuset runt 17:00 där jag fick ta blodprov istället.

Antar att det skickas på analys då jag inte får reda på resultatet av blodprovet förens om 20 dagar (Kanske är standard?)

Dum fråga förmodligen... men finns det en minimal chans att de inte hittar Subutex på analysen?
Var andra gången jag provade Subutex för övrigt.

Antar att det kommer synas, men mindre mirakel har ju hänt

Det kommer synas
2013-07-18, 12:53
Medlem
Kan man potentiellt få några trubbel av positivt urintest på någon laglig RC? Fastän den är laglig alltså.
2013-07-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
Kan man potentiellt få några trubbel av positivt urintest på någon laglig RC? Fastän den är laglig alltså.
ja jag tog mpa/mdai och 2-ai visa positivt på amfetamin.
2013-07-18, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
ja jag tog mpa/mdai och 2-ai visa positivt på amfetamin.

Men om man då begär en riktig analys så borde det väl inte längre vara positivt?
2013-07-18, 20:04
Medlem
Hur fungerar det på mottagningarna där man lämnar prover, ser dom hur mycket diazepam man har tagit det senaste eller ser dom bara att jag har tagit diazepam? Kan ju spela roll tänker jag. Alltså visar urinproven vanligtvis hur mycket procent av drogen man har i kroppen eller visar det bara att man har spår av drogen kvar i kroppen?

Lite luddigt men hoppas någon förstår
2013-07-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
Men om man då begär en riktig analys så borde det väl inte längre vara positivt?
ah precis då räknas det inte som positivt om du begär en riktig analys.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in