2013-01-23, 10:46
Bannlyst
Är det någon som har lyckats fuska med medtaget urin där det funnits en sån typ av spegel?

Skulle det kunna funka med en whizzinator löskuk? För de tittar väl inte direkt på kuken genom spegeln? De tittar väl bara så man inte fifflar med händerna om spegeln är i midjehöjd?
2013-01-23, 12:23
Medlem
Någon som vet ifall ketamin syns på standard stickor ?
2013-01-23, 14:28
Medlem
Nu är de såhär, jag är 19 , sitter på behandlings hem, senast ja rökte cannabis va för ca 8 veckor sen, lämnade ett pisse i fredags för 2 veckor sen, de va rent, sen lämna ja ett måndagen därpå, och då tryckte ja verkligen ut pisset eftersom ja redan pissat precis innan kunde ja knappt pissa så kom några droppar. Och måndags pisset va tydligen inte rent, och nu tror dom att jag rökte cannabis när jag var hemma dagen efter fredagen, altså att ja rökte lördag söndag och sedan gjorde ja pisseprovet måndagen.

Då är min fråga, detta är svaren, är de ens möjligt att detta kan varit gammalt? För ja rökte absolut inte helgen när jag var hemma precis efter jag lämnade de första, och ja då antog ja ja skulle va ren måndagen.

det är prov svaren:

V-cannabis gränsvärde 25ng-ml
V-Cannabis verifiering 6 ng-ml
V-cannabis Koncentration - 20ng-ml
V-cannabis krot verifierin kreatin 1.3-ng / ml

EDIT: Skulle uppskatta svar på om detta ens är mycket.
2013-01-23, 22:01
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamMelo
Är det någon som har lyckats fuska med medtaget urin där det funnits en sån typ av spegel?

Skulle det kunna funka med en whizzinator löskuk? För de tittar väl inte direkt på kuken genom spegeln? De tittar väl bara så man inte fifflar med händerna om spegeln är i midjehöjd?
De kommer garanterat att titta på snoppen så du får köpa en bra/verklig löskuk i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av iPoo
Någon som vet ifall ketamin syns på standard stickor ?
Ketamin brukar inte vara med nej.
2013-01-24, 15:08
Medlem
Hur länge brukar ikto/stess visa om man lämnar blodprov?
2013-01-25, 19:07
Medlem
Injektions avatar
Jag har lämna urinprov på onsdag, förra gången jag lämnade så hade jag rökt ovanligt mycket dagen innan, alltså så borde jag väl kunna mecka upp en feting ikväll och ändå ha en lägre thc-halt i kroppen på onsdag? eller tänker jag helt fel? peace!
2013-01-26, 22:24
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injektion
Jag har lämna urinprov på onsdag, förra gången jag lämnade så hade jag rökt ovanligt mycket dagen innan, alltså så borde jag väl kunna mecka upp en feting ikväll och ändå ha en lägre thc-halt i kroppen på onsdag? eller tänker jag helt fel? peace!
Nej, du tänker nog helt rätt. Rökte du sinnessjukt mycket dagen innan förra provtillfället så bör du ha en lägre thc-halt på onsdag även om du röker idag.
2013-01-27, 20:42
Medlem
Injektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Nej, du tänker nog helt rätt. Rökte du sinnessjukt mycket dagen innan förra provtillfället så bör du ha en lägre thc-halt på onsdag även om du röker idag.

Det blev visst idag och igår oxå..
2013-01-30, 05:06
Medlem
om man lagt tvål i koppen och det ska skickas på analys blir det manipulerat och inte går och använda?
2013-01-30, 11:56
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
om man lagt tvål i koppen och det ska skickas på analys blir det manipulerat och inte går och använda?
Det blir såklart manipulerat men går att analysera ändå, då tvål inte funkar att fuska på när det skickas till lab.
2013-01-30, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det blir såklart manipulerat men går att analysera ändå, då tvål inte funkar att fuska på när det skickas till lab.

Borde väl bli ogiltigt då inte det urinprov i ev rättegång skulle hålla.
Pga tillsatta ämnen etc

Edit: har läst på flera sidor att urinet blir ogiltigt att analysera på då det är manipulerat stämmer det?
2013-01-30, 20:44
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Borde väl bli ogiltigt då inte det urinprov i ev rättegång skulle hålla.
Pga tillsatta ämnen etc

Edit: har läst på flera sidor att urinet blir ogiltigt att analysera på då det är manipulerat stämmer det?
Det finns säkert folk som tillsätter tvål för att höja provets pH-värde som kan ge ett negativt resultat när stickor används. Vid analys tror jag att man ändå kan hitta metaboliter av droger när man tillsätter en reagens.
Vid rättegång vet jag inte om det inte gills som bevis om man ändå hittar droger i provet fast man försökt fuskat. Rent logiskt skulle man åka dit på de i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in