2013-03-28, 17:21
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Nån som vet behöver svar snabbt!!
http://www.ferle.se/cutoff-detektionstider.html

Skit i det och ta provet .. 2mg xanor är onödigt om du bara ska ta det .. Bättre att spara o ta efter provet .. Det är vad jag tycker ,men du gör precis hur du vill
2013-03-28, 17:32
Medlem
gugglianos avatar
Hur rökt är jag?

Jag pissade för analys (SKL) förra veckan, , jag har för vana att alltid dricka en liter innan sänggående (för att tvingas upp och pissa tidigt) just in case, + några liter till under dagarna. och redan vid avlämnandet av provet kommenterade den manlige sköterskan att provet så blekt ut, och att det var tveksamt om man skulle kunna använda det. Vad fanns då i provet? Citalopram,lergigan, stesolid (där är jag grön, )stilnoct och citodon. Jag insåg senare att jag kunnat hålla käften om citalopram och stilnoct, och lergigan, då dessa inte syns på piss. (eller? Jag menar eftersom det går till analys, eller gör det bara det om man pissar över gränsvärdet) ca 11 dagar hade jag klunkat 2-3msk coccilana från 2009, finns det någon risk att man hittar det? Dricker och pissar mycket och ofta varje dag. MEN man tog öven blod för koll på CDT och b-pEth, kan dom använda blodet för att göra en mer nogrann analys? Som jag förstått det så går stillisar och kodein ur fort, och har man dessutom druckit så pass mycket vatten att dom anmärker, borde jag väl klara både knockarna och kodeinet (3-5 tabletter/dag under en vecka) Glömde att berätta om lyrica när dom frågat vad jag tagit senaste veckan, kommer det att synas ändå? Jag glömde faktiskt helt ärligt bort det.
2013-03-28, 18:48
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
http://www.ferle.se/cutoff-detektionstider.html

Skit i det och ta provet .. 2mg xanor är onödigt om du bara ska ta det .. Bättre att spara o ta efter provet .. Det är vad jag tycker ,men du gör precis hur du vill

Jag väntar till efter provet för att vara på den säkra sidan för när jag gått på xanor ett tag då har jag varit ren efter 6-7 dagar men det är ju dumt att chansa.
2013-03-28, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedFrank
Rökte 3 små blåss spice av en 0,2a som polaren zippa ifrån. Rökte 15min innan provtagning och lämna urinprov som ska in på labb. Var ren sen innan, vad tror ni flashbackare? Positiv lr negativ?
ngn som vet?
2013-03-28, 21:06
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Jag pissade för analys (SKL) förra veckan, , jag har för vana att alltid dricka en liter innan sänggående (för att tvingas upp och pissa tidigt) just in case, + några liter till under dagarna. och redan vid avlämnandet av provet kommenterade den manlige sköterskan att provet så blekt ut, och att det var tveksamt om man skulle kunna använda det. Vad fanns då i provet? Citalopram,lergigan, stesolid (där är jag grön, )stilnoct och citodon. Jag insåg senare att jag kunnat hålla käften om citalopram och stilnoct, och lergigan, då dessa inte syns på piss. (eller? Jag menar eftersom det går till analys, eller gör det bara det om man pissar över gränsvärdet) ca 11 dagar hade jag klunkat 2-3msk coccilana från 2009, finns det någon risk att man hittar det? Dricker och pissar mycket och ofta varje dag. MEN man tog öven blod för koll på CDT och b-pEth, kan dom använda blodet för att göra en mer nogrann analys? Som jag förstått det så går stillisar och kodein ur fort, och har man dessutom druckit så pass mycket vatten att dom anmärker, borde jag väl klara både knockarna och kodeinet (3-5 tabletter/dag under en vecka) Glömde att berätta om lyrica när dom frågat vad jag tagit senaste veckan, kommer det att synas ändå? Jag glömde faktiskt helt ärligt bort det.

Ett snabbt och kunnigt svar önskas om mina chanser att klara mig
2013-03-28, 21:20
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ett snabbt och kunnigt svar önskas om mina chanser att klara mig
Hur många dagar hade det gått från senaste intag då ? Framgår lite svårtolkat .
2013-03-28, 23:37
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fireshoot
Hur många dagar hade det gått från senaste intag då ? Framgår lite svårtolkat .
Dom frågade efter de senaste tio dagarnas intag, och jag tog mest normala doser, och var nog helt utan cittar nån dag, Pissade på en tisdag, och tog 4-5 stillisar på fredan. Coccilana ca 10 dar innan testet, så det borde väl vara borta?

kan ju inte tänka mig att man får på käften för att man tagit mer lergigan än ordinerat, väl? Jo, sen tog jag 2 cittar ca 2,5 timmar före testet, men dom frågade inte om den aktuella dages intag.
2013-03-28, 23:40
Medlem
gugglianos avatar
Dubbelpost
2013-03-29, 07:58
Medlem
svartmarknads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedFrank
ngn som vet?

hitta info på http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6043
Tydligen någon som varit i kontakt med nån läkare. kopierat där ifrån

Nytt drogtest kan visa Spice

Efter att ha pratat med ansvarig läkare på KS- LAB, så sitter det i, i MAX 2 dygn efter intag. Han har inte stött på att det sitter i längre i något fall. THC lagras i fett, inte de här ämnena.

För tillfället testar de efter följande ämnen när det skickas in på verifiering hos KS, listan ändras regelbundet:

syntetiska cannabinoider

JWH-122
JWH-015
JWH-200
JWH-018
JWH-210
JWH-019
JWH-250
JWH-073
CP-47
JWH-081
HU-210
2013-03-29, 09:58
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Dom frågade efter de senaste tio dagarnas intag, och jag tog mest normala doser, och var nog helt utan cittar nån dag, Pissade på en tisdag, och tog 4-5 stillisar på fredan. Coccilana ca 10 dar innan testet, så det borde väl vara borta?

kan ju inte tänka mig att man får på käften för att man tagit mer lergigan än ordinerat, väl? Jo, sen tog jag 2 cittar ca 2,5 timmar före testet, men dom frågade inte om den aktuella dages intag.
Vem är det som beställt provet ? Alltså vem är det som skickar prover till skl? Dom som gör det skriver i en lista av vad som ska testas. Det är inte så att dom söker efter allt som finns ..Jag går i sub program och då skickar dom på lab och då fyller sköterkan i vad som ska testas. När dom skickar på lab så mäter dom kreatin. Stämmer det inte inom gränsvärdet så blir prover underkänt.Eller räknas som posetivt .. Så ibland söker dom efter vissa nätdroger dock inte alla .
Ibland söker dom bara efter vissa kända droger .. Så det är helt upp till den som beställt provet vilka dom nu är ?
2013-03-29, 19:32
Medlem
Ska på pissprov och på senaste veckan har jag rökt 5-6 gånger. På provdagen(tisdag) har det gått 5 dagar sen jag senast rökte. Kommer jag klara mig om jag dricker flera liter vatten om dagen och tränar fram tills provdagen? Jag är nojjig, snälla hjälp mig. Jag är verkligen tacksam för svar.
2013-03-29, 20:21
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albiion
Ska på pissprov och på senaste veckan har jag rökt 5-6 gånger. På provdagen(tisdag) har det gått 5 dagar sen jag senast rökte. Kommer jag klara mig om jag dricker flera liter vatten om dagen och tränar fram tills provdagen? Jag är nojjig, snälla hjälp mig. Jag är verkligen tacksam för svar.
http://www.ferle.se/cannabistestning.html
Du kan klara dej . Det räknas på håret till enstaka tillfälligheter ,så då har du chans att klara dej ..Sen beror det på vilket ng/ml dom använder .
Rapportera sen hur det gick ,så det kan lugna andra som är med om samma sak..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in