2013-03-24, 23:24
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hokkas
Tack för svar. Ja jag kan ju helt enkelt neka att pissa och ta ett blodprov istället.
ok .vad är det för typ av läkare ,som du måste lämna prov åt ?
Varför ska du lämna?
2013-03-25, 14:15
Medlem
fireshoots avatar
hitta info på http://www.svenskabrukarforeningen.se/node/6043
Tydligen någon som varit i kontakt med nån läkare. kopierat där ifrån

Nytt drogtest kan visa Spice

Efter att ha pratat med ansvarig läkare på KS- LAB, så sitter det i, i MAX 2 dygn efter intag. Han har inte stött på att det sitter i längre i något fall. THC lagras i fett, inte de här ämnena.

För tillfället testar de efter följande ämnen när det skickas in på verifiering hos KS, listan ändras regelbundet:

syntetiska cannabinoider

JWH-122
JWH-015
JWH-200
JWH-018
JWH-210
JWH-019
JWH-250
JWH-073
CP-47
JWH-081
HU-210
2013-03-26, 09:13
Medlem
brehs avatar
Hej!

Har rökt lite gås senaste tiden. Väldigt upp och ner men som mest 2-3 spliff om dagen. Rökte senast för 6 dagar sen och har rökt ca 2 veckor i streck innan jag haft en knappts veckas uppehåll.

Beställde hem tester från narkotikatest.se som jag testat mig med varje morgon nu.
Imorse blev jag grön på deras sticka för 50ng/ml. Har pissat morgonkisset varje morgon på provet för att se värsta scenario.
Ska på pissprov imorgon bitti som skickas på labb. Vad tror ni?
2013-03-26, 10:04
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breh
Hej!

Har rökt lite gås senaste tiden. Väldigt upp och ner men som mest 2-3 spliff om dagen. Rökte senast för 6 dagar sen och har rökt ca 2 veckor i streck innan jag haft en knappts veckas uppehåll.

Beställde hem tester från narkotikatest.se som jag testat mig med varje morgon nu.
Imorse blev jag grön på deras sticka för 50ng/ml. Har pissat morgonkisset varje morgon på provet för att se värsta scenario.
Fick lite info av en som jobbar och är insatt i provtagning

--------------------------------------------------------------------------------
Hej !
Om du skulle skicka ett urinprov på labb så görs först en Screening vilket är detsamma som vi gör med samma gränsvärde som våra Snabbtester, skillnaden är priset vilket är betydligt högre om man skickar till labb.
Om screeningen sen skulle vara positiv görs en GC/MS en sk verifikation på vad det är som gett utlag ex är läkemedel som kan ge positivt utslag på screening.
Det är omöjligt att gå ner och mäta på 1 ng/ml , tror de går ner på ca 15 ng/ml .
Mvh
Charlotta
Ferle Produkter
Senast redigerad av fireshoot 2013-03-26 kl. 10:49.
2013-03-26, 10:13
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Hej!

Tror inte du klarar dig.
2013-03-26, 18:16
Medlem
Någon som vet vad det är för gränsvärden på thc på urinproverna man lämnar hos läkare på vårdcentral?
2013-03-26, 18:34
Medlem
Tänkte ta 2mg xanor idag och varje dag fram till lördag. Eventuellt blir det pissprov den 10 april...kommer jag klara det provet?
2013-03-26, 19:32
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuff
Någon som vet vad det är för gränsvärden på thc på urinproverna man lämnar hos läkare på vårdcentral?
Förmodligen 50 (ng/ml) ,
2013-03-27, 14:51
Medlem
carlss avatar
Citat:
Hej!

Labb brukar vara 20ng/ml. Drick bara nog med vatten så ska det nog gå bra.

Såg nu att det var idag, gick det bra? Eller det vet du iofs inte än.
2013-03-28, 14:52
Medlem
masterior26s avatar
tänkte ta 4 st xanor 0.5 mg alltså 2mg imon fredag men på tisdag ska jag lämna urinprov, tror det hinner gå ut tills dess jag vet ju att alprazolam har kort halveringstid sen så har jag inte tagit nån benso på 4 månader.
2013-03-28, 15:22
Medlem
Rökte 3 små blåss spice av en 0,2a som polaren zippa ifrån. Rökte 15min innan provtagning och lämna urinprov som ska in på labb. Var ren sen innan, vad tror ni flashbackare? Positiv lr negativ?
2013-03-28, 16:25
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
tänkte ta 4 st xanor 0.5 mg alltså 2mg imon fredag men på tisdag ska jag lämna urinprov, tror det hinner gå ut tills dess jag vet ju att alprazolam har kort halveringstid sen så har jag inte tagit nån benso på 4 månader.

Nån som vet behöver svar snabbt!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in