2013-04-21, 18:07
Medlem
fireshoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_beast
Ja, men som jag förstått det så måste dem ju skriva det på remissen då.. Och vet du om rökmixar också går under U-Kannibioder då? :P
Tror ej rökmixar går under U-Kannabinoider. Det har alltid varit detta för thc ,
Men det var en bra fråga och någon får gärna rätta mej om jag råkar ha fel.
2013-04-21, 22:18
Medlem
the_beasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_beast
Ska lämna urinprov som ska på analys, och på remissen står följande :
U-Centralstimulantia, inkl Ecstasy
U-Kokain
U-Kannabinoider
U-LSD
U-Opiater
U-Metadon
U-Dextropropoxifen
U-Bensodiazepiner
U-Tramadol
U-Etanol
U-Buprenorfin

Min fråga är, ingår rökmixar i det här?

Mvh

Bump, ingen som vet säkert?
2013-04-22, 01:19
Medlem
.
Senast redigerad av rolle1000 2013-04-22 kl. 01:50.
2013-04-22, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hokkas
Hej!

Har rökt cb i sju dagar dagar nu och det har väl blivit 3-4 jointar om dagen. Borde jag vara ren om 30-40 dagar då? Är 170~ och ligger på 60 strecket +-.

EDIT*
Vad är era erfarenheter?

mvh

Jag har varit ren på under en vecka trots dagligt bruk sen en gång hade jag rökt 12-15 timmar före pissprov hos polisen o klarade mig, hade varit ren länge innan detta tillfalle och hade druckit öl hela kvällen så det var rejält utspätt. jag e oxå 1.70 o väger knappt 60
det jag vill säga är att jag tror och hoppas absolut att du är ren men man kan aldrig vara helt säker..

Lycka till! MVH
2013-04-22, 14:50
Medlem
Parahex21s avatar
En lite specifik fråga:

Utförs regelrätta drogtester på Sveriges vårdcentraler? Jag ska göra en hälsokontroll via jobbet, och har fått en kallelse hemskickad där det står att "provtagning" kommer genomföras. Jag har inte fått specifika instruktioner för ett urinprov. Kan det dyka upp ett "överraskningstest" eller råder någon form av skyldighet att underrätta patienten/personen om ett drogtest kommer att förekomma? Urinprov vet jag kan förekomma slumpmässigt, men provas detta alltid för droger?

Mvh,

Tacksam för svar
2013-04-22, 22:36
Medlem
Om man tagit 3-MeO-PCP i lördags , finns det nån risk att det synns eller ger ett falskt positivt på nått annat ämne om man pissar på onsdag?
Antar att det finns en risk att det ser ut som att man tagit PCP, men det kollar dom väll aldrig här i sverige om det inte fins nån anledning att misstänka det?
Är på sjukhuset det gäller.
2013-04-23, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parahex21
En lite specifik fråga:

Utförs regelrätta drogtester på Sveriges vårdcentraler? Jag ska göra en hälsokontroll via jobbet, och har fått en kallelse hemskickad där det står att "provtagning" kommer genomföras. Jag har inte fått specifika instruktioner för ett urinprov. Kan det dyka upp ett "överraskningstest" eller råder någon form av skyldighet att underrätta patienten/personen om ett drogtest kommer att förekomma? Urinprov vet jag kan förekomma slumpmässigt, men provas detta alltid för droger?

Mvh,

Tacksam för svar

Jag gjorde hälsokontroll genom företaget hos företagsläkaren (heter det så?) iaf så
va det också provtagning men inte för droger..
2013-04-24, 03:15
Medlem
Hippieflipps avatar
Fick läsa min analys från grisen. Det stod att mitt prov visade på 3 ug per mg (kreatinin? minns inte exakt). Någon som har koll på hur mycket det är, eller som kan jämföra med en egen analys?
2013-04-24, 10:32
Medlem
Mena du att du tog 7st igår så är det nog rätt kört. Är det förra veckan på tisdagen så kan du vara lugn.

Hur länge sitter 1 sub 8 i pisset?
2013-04-24, 12:36
Medlem
Hjääääälp! Fick reda på att jag ska ta drogtest i slutet av denna dag. Senast jag rökte var för 11 dagar sen och då rökte jag två små, och innan det var för 28 dagar sen. Jag tänkte dra hem nu på lunchen och dricka mycket vatten. Jag är ungefär 1.74 lång och väger ungefär 65 kilo. Kommer jag klara mig? Snälla svara!
2013-04-24, 13:41
Medlem
ni4ns avatar
Har rökt 2 spliffar / dag på lördag, söndag och måndag och ska nu pissa imorgon.

Är väl typ 1.80 och väger kanske 80 kg, vad tror ni?
2013-04-24, 15:19
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ni4n
Har rökt 2 spliffar / dag på lördag, söndag och måndag och ska nu pissa imorgon.

Är väl typ 1.80 och väger kanske 80 kg, vad tror ni?

Tror du blir positiv

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in