2012-04-11, 19:32
Medlem
Tar pissprov för körkortet, har rökt en del inSense det senaste, om det nu syns på pisset, kan mitt körkort ryka då? Det är väll ändå lagligt lixom.. men hur ställer dom sig till det?
2012-04-12, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicalblue
Någon mer som tagit salivtest?

Polaren åkte på det på jobbet för några dagar sedan,
Borde vara grönt

Senast han rökte hans första joint i år var 2 veckor sedan,, Går ut på 12-24h timmar sen?

Han käkade även 150mg Tramadol 1 vecka innan han fick ta salivtestet Står att Opiater detektionstid på saliv är 1-4 dagar, borde vara lungt där med? Han Tränar stenhårtd just nu så Borde ju öka metabolismen med? Morgonpromenader 4 styrkepass och ett par löppass i veckan..

Finns väll inte en chans att han får utslag på något från salivtestet?
Han vill bara vara helt säker.. dom skulle höra av sig inom 2 veckor om det var något med provet osv...
Han undrade om det var lungt om han rökte på fredag:S han är ledig 6 dagar efter det från jobbet. så inte så dom kan ringa in han för nytt test när han är ledig,, bara säga att han är i frankrike eller något på sin lediga tid

Så klarar han provet galant?=
Fråga 2: ok idee att han röker en liten jolle på fredag? han har ju settfram emot den som fan men vart nojig nu när han fick slummässigt pissa på jobbet

MVh

Ingen som har något att invända?

Testet = Grönt?

Första gången han får slumtestas på 2 år, och var 6 st andra randoms som testades på det stället han jobbade så var en "razzia",, lär ju vara helt osanolikt att han får göra testet igen inom snar framtid?
Efter fredag börjar han jobba 6 dagar senare, 12 dagar senare drar han utomlands 1 vecka,, vore ju omöjligt att han blir slumptestad då under dom 6 dagar han jobbar? eller kan det bli fel på testet så han får komma in och göra ett "nytt"? dom tog ju ett A prov och ett B prov så dom kan testa 2 ggr...

Han vill ju röka fredag då avlägsna vänner kommer på besök och ska ha en redig chillkväll med lite tramadol med å röka..

input någon? borde det vara safe?
2012-04-12, 23:37
Medlem
maffiamannens avatar
Har rökt dagligen i 7 dagar, pissprov om 4 dagar, tror ni jag kan klara mig om jag hydrerar? Väger runt 60 kg, så är inte så fet..

PS. Nån som har några tips hur jag kan fuska med nånannans urin, blir övervakad.
2012-04-15, 22:54
Medlem
asså en fråga här nu då. de va så att jag fick hem papper från psyket om att jag ska dit och pissa eftersom jag sak få add mediciner. Eftersom jag inte är kunnig på ämnet så tänkte jag skriva här.

fick 2 hinkar av en kompis som då va spice blandat men hash ( vet inte propotionerna) och då är min fråga. jag ska pissa den 24e och de där va den 6e måste veta 100% att de inte kommer visa ngt.

första gången 18 år 173 lång väger 57 kg, tjej
2012-04-16, 23:19
Medlem
Aeggvisps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Jag tror abdolut att du är ren nu, speciellt efter en kanna vatten.

Tack för svar! Jag var ren!
2012-04-17, 18:20
Medlem
Anders kofots avatar
Efter hur många dagar skulle ni säga att en normalviktig man pissar negativt, om man, låt oss säga, dragit endast tre bloss av en joint i samband med fylla, och innan dess har man inte rökt på flera år. Tre dagar?
2012-04-17, 18:56
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders kofot
Efter hur många dagar skulle ni säga att en normalviktig man pissar negativt, om man, låt oss säga, dragit endast tre bloss av en joint i samband med fylla, och innan dess har man inte rökt på flera år. Tre dagar?

Borde inte ta speciellt lång tid, drick lite vatten så är du ren på någon/några dagar
2012-04-19, 14:40
Medlem
Jag rökte lite grönt för 15 dagar sen. Max 20 bloss och det var inte stora bloss alls och innan dess var det kanske 6 månader sen jag rökte 10 bloss. Jag ska göra drogtest vilken dag som helst. Jag är smal som en sticka och dricker rätt mycket vatten varje dag. Behöver jag vara orolig?
2012-04-19, 15:05
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niNjagoat
Jag rökte lite grönt för 15 dagar sen. Max 20 bloss och det var inte stora bloss alls och innan dess var det kanske 6 månader sen jag rökte 10 bloss. Jag ska göra drogtest vilken dag som helst. Jag är smal som en sticka och dricker rätt mycket vatten varje dag. Behöver jag vara orolig?

Nope, inte ett dugg. Ta't lugnt bara, det kommer gå så bra så bra så.
2012-04-23, 21:45
Medlem
maffiamannens avatar
Rökte senast för 5 dagar sen, lämnar piss imorgon, innan det hade jag rökt 5g för 2v sen, kommer jag klara mig om jag drar i mig runt 5 liter vatten? Skickas på analys
2012-04-24, 00:04
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maffiamannen
Rökte senast för 5 dagar sen, lämnar piss imorgon, innan det hade jag rökt 5g för 2v sen, kommer jag klara mig om jag drar i mig runt 5 liter vatten? Skickas på analys
Börja med kreatin nu och kör på att dricka mycket, din bästa chans. Sök runt lite så får du många bra tips.
2012-04-24, 14:50
Medlem
Hej, har rökt i princip nästan dagligen i år, och fick reda på idag att jag måste pissa imorgon. (Rökte senast i förrigår). Är ca 180 lång och väger 70~kg. Jag har varit på apoteket och införskaffat b-vitamin i pillerform.

Min plan är att hydrera grovt och börjar redan i kväll, samt att maxa b-vitamin imorgon innan provet. Jag går och pissar som privatperson och antar därför att det inte är lika kontrollerat(Jag ska gå dit och säga att jag vill pissa för att visa ett prov till mina föräldrar exempelvis).

Hur stora chanser har jag att klara mig? Eller har ni några andra tips jag kan göra på så här kort notis?
Tack på förhand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in