2010-04-12, 09:54
Medlem
Polly141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
har det kommit imovane stickor?? hörde nått om det men har själv inte hört att det kommit...än.

imovane och stillnoct syns väl inte på piss?
eller har jag fel?
2010-04-12, 17:24
Medlem
Paskiiis avatar
Imovane och Stilnoct är hel lugnt. MEN Tramadol..? Någon?
2010-04-12, 17:32
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paskiii
Imovane och Stilnoct är hel lugnt. MEN Tramadol..? Någon?

Tramadol kan synas på opiater men är inte säker, jag har enskilda stickor för tramadol..

/Streetmann
2010-04-12, 18:15
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Tramadol kan synas på opiater men är inte säker, jag har enskilda stickor för tramadol..

/Streetmann

Jo jag vet att de har börjat köra med tram stickor nu, men det jag undrade, även om det kanske inte framkom från inlägget, var hur länge det sitter i.
2010-04-12, 18:27
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Jo jag vet att de har börjat köra med tram stickor nu, men det jag undrade, även om det kanske inte framkom från inlägget, var hur länge det sitter i.
Ja, det beror ju på hur mycket du har tagit och hur länge, samt i vilken frekvens det har varit.
2010-04-12, 18:31
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Ja, det beror ju på hur mycket du har tagit och hur länge, samt i vilken frekvens det har varit.
Jag har inte tagit någonting för tillfället, men lämnar ju UP tisdagar och fredagar. Skulle jag då kunna käka en 500mg på fredag och lördag och lämna rent piss på tisdagen?
2010-04-12, 18:36
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Jag har inte tagit någonting för tillfället, men lämnar ju UP tisdagar och fredagar. Skulle jag då kunna käka en 500mg på fredag och lördag och lämna rent piss på tisdagen?
Förutsatt att de testar efter tramadol, vilket jag har för mig att de gjorde det på dig så finns det absolut en risk att du torskar. Inget jag skulle chansa på i alla fall.
2010-04-12, 21:49
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Förutsatt att de testar efter tramadol, vilket jag har för mig att de gjorde det på dig så finns det absolut en risk att du torskar. Inget jag skulle chansa på i alla fall.

Fan..Men har suttit och filat på en masterplan nu så jag kan blåsa dom på ett prov
2010-04-12, 22:00
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Fan..Men har suttit och filat på en masterplan nu så jag kan blåsa dom på ett prov
Någon annans urin eller? Klassiker.
2010-04-12, 22:21
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Någon annans urin eller? Klassiker.

Nej, dom känner ju om pisset är varmt, dessutom står dom ju och kollar medans jag pissar.
2010-04-12, 22:32
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Nej, dom känner ju om pisset är varmt, dessutom står dom ju och kollar medans jag pissar.
Jo, men finns ju metoder att hålla det varmt och göra slangar och skit. Men vad är din masterplan?
2010-04-12, 22:42
Medlem
Paskiiis avatar
Citat:
Jo, men finns ju metoder att hålla det varmt och göra slangar och skit. Men vad är din masterplan?
Det vet jag inte om jag vill berätta, du hänger misstänkt mycket i drogtesting tråden

Nä, men det är ganska enkelt faktiskt. Jag knarkar på tisdag efter mitt UP, på fredag går jag dit efter kl 3 och lämnar mitt UP för dom skickar sina tester till SKL(?) kl 3. Så när jag pissar på fredag så förstör jag bara provet så det är oanvändbart vilket dom kommer få reda på, på tisdagen. Men då har jag hunnit bli ren och jag förnekar givetvis att jag vet något om att provet blivit förstört och lämnar ett nytt prov där jag är ren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in