2011-09-09, 18:12
Medlem
Har googlar och sökt här men alla har olika svar men finns det ingen som vet till 100% att oxycontintabs synd på multisticka vid urinprov? Vissa har pinkat neg och vissa pos. Har kollat på en del amerikanska siter och där står det att endast vid sporadiskt och höga mängder ger detta utslag på opiater. Och det ska vara för att Oxycontin bryts inte ned till morfin utan oxikodon men om man tagit det länge eller extremt höga mängder kan det ge utslag på morfin.

Har jag fattat det hela rätt? Isåfall borde det inte vara några problem att ta 40mg en kväll utan att behöva oroa sig för urinprovet eller har jag fel? Ni får gärna skriva ned era synpukter,erfarenheter o.s.v av de här.
2011-09-09, 18:12
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
2011-09-09, 18:20
Medlem
Cpkrille123s avatar
jag har pissat neg på oxy! ... men de verkar vara lite olika på olika människor
2011-09-09, 18:40
Medlem
Jag var bäng på oxy och pissade. Klarade mig galant!
2011-09-09, 19:21
Medlem
Det krävs höga doser för att visa något. Om du snortar eller tuggar eller tar oxynorm kvällen före är det oftast lugnt. Drick mycket vatten bara och se till att pissa ett par gånger innan provet. Sen när du pinkar bör du släppa första strålen i toa och sen i muggen. Köp lite creatinpulver och käka det dagarna före och samma dag som provet. Då kan du hinka i dig vatten och jag menar massor. Följer du mina råd bör du vara säker.

MVH
2011-09-09, 19:34
Medlem
Yohomies avatar
Pissade neg. förut när jag hade tagit 170mg oxy kvällen innan
2011-09-09, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
jag har pissat neg på oxy! ... men de verkar vara lite olika på olika människor

Var det labbtest eller urinsticka?
Hur länge och vilka mängder hade du tagit innan provet?

Verkar ju aldrig vara 100% säkert att man pissar rent på sticka beror säkert på person till person. Problemet är att jag tror jag skulle vara ren men om jag torskar då förlorar jag min bostad så vill ej chansa vill ha lite mer svar först så får jag se!
2011-09-09, 19:48
Medlem
Jag har pissat pos på opiater på multisticka vid intag av oxy.
2011-09-09, 19:50
Medlem
Yohomies avatar
Riktigt jävla skumt att jag pissade neg. alltså. Hade visserligen hög tolerans då sen tidigare och hållit upp några dagar innan men ändå!
2011-09-09, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84

Hur länge och vilka mängder hade du tagit då? Det lutar iaf åt att inte ta det än så länge beroende på vilka svar jag kommer få..-.
2011-09-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruuelin
Det krävs höga doser för att visa något. Om du snortar eller tuggar eller tar oxynorm kvällen före är det oftast lugnt. Drick mycket vatten bara och se till att pissa ett par gånger innan provet. Sen när du pinkar bör du släppa första strålen i toa och sen i muggen. Köp lite creatinpulver och käka det dagarna före och samma dag som provet. Då kan du hinka i dig vatten och jag menar massor. Följer du mina råd bör du vara säker.

MVH

Grejen är att jag vet inte när jag kommer få pissa och hur jävla säkert är det egentligen min kropp kanske bryter ned oxyt till något annat än din. Det verkar faktist vara ifrån person till person och då kan jag inte testa ifall jag inte har en egen opiat sticka.

Någon som kan sälja en sticka eller 2 till mig vore fett tacksam???
Skicka ett pm isåfall.
2011-09-10, 15:47
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
MMm ja detta är ju inte så vanligt , min fru blir positiv på opiater då hon tagit Tradolan / detta var före dom var klassade som narkotika och dom ej sökte efter detta preparat.
Jag vet inte vad detta beror på att vissa men inte många omvandlar del preparat till opiater fast det inte borde vara så.

HUR länge sitter Oxycontin kvar i blodet????
Tänkte då vid tex en drograttfylla!!!
Kan nån snabbt svara på det skulle jag vara glad gärna ett pm.
mvh Tem.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in