2010-07-15, 19:48
Medlem
SMD FBs avatar
[quote=rund]
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det finns en möjlighet.

Vad menar du med möjlighet ? är det stor sannolikhet eller är det bara möjligt att det händer?
Jag vet inte hur stor sannolikhet det är. Vet heller inte vad som kan räknas som stor eller liten sannolikhet för någon annan för det är väl individuellt också vad man anser är "bra odds". Men det finns helt klart en risk att det slår positivt. Det kan ju ta flera månader att bli ren efter en lång tids frekvent rökande i vissa fall. Då anser jag att det är ännu större risk att vara positiv efter 20 dagar, även om man är hur smal som helst.
Finns ju metoder som kan öka chanserna att få värdena att sjunka.
2010-07-25, 18:24
Medlem
Brottinators avatar
Ska ha pissprov på jobbet inom en snar framtid. Det kommer att göras på vårdcentralen. Min fråga är om dom släpper in en på toaletten med en mugg eller om dom följer med in och ser att pisset lämnar kroppen?
2010-07-25, 19:17
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Ska ha pissprov på jobbet inom en snar framtid. Det kommer att göras på vårdcentralen. Min fråga är om dom släpper in en på toaletten med en mugg eller om dom följer med in och ser att pisset lämnar kroppen?
Det är olika från VC till VC, SSK till SSK, gång till gång etc..
Men jag kan berätta att jag aldrig har vart med om att jag har fått gått in på en toalett helt själv och fått pissa eller jo en gång kom jag på. Fast då var det på sjukhuset och jag kom dit frivilligt så jag hade ingen anledning till att fuska.
2010-07-26, 19:17
Medlem
Albusdlxs avatar
Om ja käkar 4 mg alprazolam under 2 dagars tid, 2st 1mg´s om dan. igår kväll och nu ikväll så borde det väl inte synas på sticka på lördag eftermiddag? Normalt sett så har ja en rätt så bra metabolism. Hänt att ja rökt 2g fet och varit ren lika många dagar senare, dvs 2. Men även om benzo är lite segare så är ju alprazolam (Utländska Xanor) en av de snabbaste benzopreparaten väl?
2010-07-26, 19:45
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albusdlx
Om ja käkar 4 mg alprazolam under 2 dagars tid, 2st 1mg´s om dan. igår kväll och nu ikväll så borde det väl inte synas på sticka på lördag eftermiddag? Normalt sett så har ja en rätt så bra metabolism. Hänt att ja rökt 2g fet och varit ren lika många dagar senare, dvs 2. Men även om benzo är lite segare så är ju alprazolam (Utländska Xanor) en av de snabbaste benzopreparaten väl?
Ja, de har en snabbt halveringstid, som du säger. Och du är säkert rent på lördag. 5 dagar har du att bli ren på. Får jag fråga vart du skall ta prov när du gör det på en lördag?
2010-07-28, 10:27
Medlem
Kollar dom buprenorfin i svenska standardtest? Jag går och lämnar urinprov men tänkte att jag kanske kunde ta subutex...
2010-07-28, 16:39
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Kollar dom buprenorfin i svenska standardtest? Jag går och lämnar urinprov men tänkte att jag kanske kunde ta subutex...
Det är olika.
2010-07-29, 18:06
Medlem
wsbs avatar
Förslag:

Vad sägs om att admin eller TS kompletterar första inlägget med andra substanser än de som redan är angivna? Buprenorfin, tramadol och andra diverse narkotikaklassade preparat kan vara bra att ha med i lathunden...
2010-07-29, 22:37
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Förslag:

Vad sägs om att admin eller TS kompletterar första inlägget med andra substanser än de som redan är angivna? Buprenorfin, tramadol och andra diverse narkotikaklassade preparat kan vara bra att ha med i lathunden...
Det anser jag med. Finns mycket att ändra på tycker jag... Finns några fel också.
2010-07-30, 12:21
Medlem
Jungles avatar
-- fel --
2010-07-31, 05:48
Medlem
Albusdlxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hieronymo
Finns med på multistickorna iaf
2010-08-01, 23:59
Medlem
skjutsnutens avatar
Nån som vet om det kommit stickor som kan se zopiklon(imovane) ?? Gick ett rykte på mottagningen att dom fått nya stickor som kan se det. men det kanske vara är just ett rykte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in