Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-07, 08:25
Medlem
jag har inte rökt nu på 24 dagar och ska ta mitt pisseprov imorgon bör jag vara ren vid det här tillfället? då jag väger ca 65kg och är 185 cm lång och har knappt något fett på kroppen. Har varit ganska så aktiv dem här dagarna och har sprunigt och svettats mycket samt bastat ett par gånger. För övrigt så har jag rökt i kanske 5-6 månader konstant 3g varje vecka både på vardagar och helger. Borde jag vara orolig eller är jag förmodligen ren? samt hur bör jag gå tillväga för att pissa negativt för vill inte ta om provet iaf. =)
2010-07-07, 14:24
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blasse
jag har inte rökt nu på 24 dagar och ska ta mitt pisseprov imorgon bör jag vara ren vid det här tillfället? då jag väger ca 65kg och är 185 cm lång och har knappt något fett på kroppen. Har varit ganska så aktiv dem här dagarna och har sprunigt och svettats mycket samt bastat ett par gånger. För övrigt så har jag rökt i kanske 5-6 månader konstant 3g varje vecka både på vardagar och helger. Borde jag vara orolig eller är jag förmodligen ren? samt hur bör jag gå tillväga för att pissa negativt för vill inte ta om provet iaf. =)
Du är förmodligen ren.
2010-07-07, 23:49
Medlem
jag undrar om cetirizin 10 mg och pcp syns på pisseprov jag e väldigt tacksam för snabba svar
2010-07-08, 04:17
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fahed95
jag undrar om cetirizin 10 mg och pcp syns på pisseprov jag e väldigt tacksam för snabba svar
Av ren nyfikenhet, har du fått tag på PCP i Sverige eller befinner du dig utomlands?

Edit: Såg att du postat det där i fyra olika trådar, med glada smileys i vissa dessutom. Jag antar att du bara tramsar.
Senast redigerad av kvm3 2010-07-08 kl. 04:21.
2010-07-08, 12:09
Medlem
denvitemannens avatar
har vart ren i 9 veckor från thc från att vart pårökt var dag i ca:2år igår sög jag i mig en spliff kommer jag att vara ren om 10 dagar? väger under 80kg och är utav normallängd.

mvh
2010-07-08, 13:09
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denvitemannen
har vart ren i 9 veckor från thc från att vart pårökt var dag i ca:2år igår sög jag i mig en spliff kommer jag att vara ren om 10 dagar? väger under 80kg och är utav normallängd.

mvh
Efter dina nio rena veckor lär allt gammalt ha gått ut, så det är i princip bara resterna från senaste spliffen som borde vara relevant. Detta borde gå ut på 10 dagar, men jag kan givetvis inte garantera att allt gammalt verkligen har gått ut.

Träna och drick mycket vatten för säkerhets skull.
2010-07-08, 13:13
Medlem
denvitemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Efter dina nio rena veckor lär allt gammalt ha gått ut, så det är i princip bara resterna från senaste spliffen som borde vara relevant. Detta borde gå ut på 10 dagar, men jag kan givetvis inte garantera att allt gammalt verkligen har gått ut.

Träna och drick mycket vatten för säkerhets skull.

jag vet med säkerhet att allt det gammla är ute och det tog 6veckor att få ut allt, så nu började jag om från sratch så att säga, tänker inte röka mer utan fortsätta med en aktiv livsstil och dricka massa vatten samt få i sig vitaminer.
"det e la bara att hålla tummarna antar jag"

tack för svaret btw.

peace
2010-07-08, 13:55
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denvitemannen
jag vet med säkerhet att allt det gammla är ute och det tog 6veckor att få ut allt, så nu började jag om från sratch så att säga, tänker inte röka mer utan fortsätta med en aktiv livsstil och dricka massa vatten samt få i sig vitaminer.
"det e la bara att hålla tummarna antar jag"

tack för svaret btw.

peace
I så fall är det absolut ingen fara - du kommer vara ren.

Ingen orsak
2010-07-15, 12:34
Medlem
runds avatar
Om jag av en slump skulle bli plockad av polisen och de vill ha ett UP och jag pissar , har sobril på recept och käkar massa andra benso vid sidan av . Kommer de skicka vidare mitt piss på analys om jag bara är positiv på benso och kan visa upp mitt sobrilrecept ?
2010-07-15, 15:50
Medlem
korqs avatar
Då ska man få anställning på kärnkraftverk nu, och kommer behöva lämna urinprov.
Jag rökte senast i tisdags, är 175 cm lång och väger runt 55-60kg, utbildningen för arbetet börjar på måndag nästa v och varar i 4 dagar.
Ska säga att jag skall på en utlandssemster den 23e (Fredag nästa v) tills den 30e.
Kommer antagligen få lämna prov om ca 20 dagar, har börjat motionera (Springa kortare rundor så jag blir svettig) samt styrketräna lite, dricker även mycket vatten just nu.
Röker väl kanske 4-5 ggr i veckan och har gjort det sen i vintras.
Bör jag vara orolig?
2010-07-15, 18:10
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Om jag av en slump skulle bli plockad av polisen och de vill ha ett UP och jag pissar , har sobril på recept och käkar massa andra benso vid sidan av . Kommer de skicka vidare mitt piss på analys om jag bara är positiv på benso och kan visa upp mitt sobrilrecept ?
Det finns en möjlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av korq
Då ska man få anställning på kärnkraftverk nu, och kommer behöva lämna urinprov.
Jag rökte senast i tisdags, är 175 cm lång och väger runt 55-60kg, utbildningen för arbetet börjar på måndag nästa v och varar i 4 dagar.
Ska säga att jag skall på en utlandssemster den 23e (Fredag nästa v) tills den 30e.
Kommer antagligen få lämna prov om ca 20 dagar, har börjat motionera (Springa kortare rundor så jag blir svettig) samt styrketräna lite, dricker även mycket vatten just nu.
Röker väl kanske 4-5 ggr i veckan och har gjort det sen i vintras.
Bör jag vara orolig?
Nej, det är bara onödigt att vara orolig. Finns dock en risk att du fortfarande är positiv om 20 dagar.
2010-07-15, 19:16
Medlem
runds avatar
[quote=SMD FB]Det finns en möjlighet.

Vad menar du med möjlighet ? är det stor sannolikhet eller är det bara möjligt att det händer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in