2007-03-26, 23:22
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Ahh tackar, Labbtest känns så läskiga. Är snuskigt smal väger 60 kg på 190cm ^^

Jag håller tummarna xD

Precis som du själv sa så är (om jag inte minns fel) gränsvärdena för upptäckt lägre på labbtest, så risken att dom upptäcker THC't är ju inte helt försumbar.. =/
Lycka till iaf!
2007-03-31, 11:59
Medlem
2500s avatar
Det gick bra. Tyvärr måste jag göra om det för createnine nivån var 25% avv ad den bör vara =/ Men det ger mig bara tid
2007-04-01, 20:20
Medlem
Cykeltratts avatar
sonata

tar sonata (zaleplon) (25mg) vissa kvällar för att få en chans att somna in...

gör pissprov på jobbet ibland, vet att halveringstiden är väldigt snabb och så... men finns chansen att dom hittar det utavhuvudtaget i vilket fall?

mvh
2007-04-01, 20:35
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt

gör pissprov på jobbet ibland, vet att halveringstiden är väldigt snabb och så... men finns chansen att dom hittar det utavhuvudtaget i vilket fall?

mvh

Jag antar att du får det utskrivet, och då är det ju lungt. Annars är Sonata inte ens en benso, så vad skulle den märkas på?
2007-04-03, 14:38
Medlem
rum_pisens avatar
jag kan alltså peta XTC så e det ute på 2 dar?
2007-04-03, 14:40
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rum_pisen
jag kan alltså peta XTC så e det ute på 2 dar?

Det är juh inte hundra för att vara hundra skulle jag vilja ha 4-5 dagar som väntetid innan provet.
2007-04-03, 14:49
Medlem
rum_pisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Det är juh inte hundra för att vara hundra skulle jag vilja ha 4-5 dagar som väntetid innan provet.

okejokej men fan efter 5 dagar så e det 100% säkert??
2007-04-04, 21:48
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Jag antar att du får det utskrivet, och då är det ju lungt. Annars är Sonata inte ens en benso, så vad skulle den märkas på?

nej får det inte utskrivet. och det är ju en bensosläkting precis som stilnoct och imovane.
2007-04-05, 06:55
Medlem
Corvs avatar
Citat:
nej får det inte utskrivet. och det är ju en bensosläkting precis som stilnoct och imovane.

Chokey, men jag kan säja med rätt stor sannorlikhet att det inte kommer synas på ett vanligt pissprov - där kollar dom bara efter tjack, opiater, cannabis, kola, MDMX och bensodiazepiner. Alltså inte zopiklon/zoldipem/zaleplon.
2007-04-05, 11:23
Medlem
läste någonstans att det är bra att käka fet mat några dagar innan man ska göra pissprov eftersom det lägger ett rent fettlager över det gamla stämmer detta?
2007-04-05, 19:02
Medlem
Cykeltratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Chokey, men jag kan säja med rätt stor sannorlikhet att det inte kommer synas på ett vanligt pissprov - där kollar dom bara efter tjack, opiater, cannabis, kola, MDMX och bensodiazepiner. Alltså inte zopiklon/zoldipem/zaleplon.

jag tackar och bockar och äter så snällt mina sonata... tack tack för svar!!!!
2007-04-10, 03:43
Medlem
Citat:

mvh
JAg måste få höra har dom inte sluta med sonata på apoteken? Jag lärde mig för sent att inte man skulle äta dom utan att man skullle röka dom Det har jag hört ska ska va JOLLY GOOD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in