2023-12-01, 00:21
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Sett avsnitten nu och sg att de frtydligat reglerna i "kula" att en av tv var tvungen att ka ut s de kunde inte gjort som jag skrev ovan.

En jag hoppas blir eliminerad och d menar jag p riktigt eliminerad, grna ett skott som tar illa s hon lider till dds r
som sg till att

Jag har ett avsnitt kvar att se s vet inte n om den jobbiga jveln kommer till final.

Jag frstod inte reglerna
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2023-12-01 kl. 00:27.
Citera
2023-12-01, 02:33
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajaninja
Jag knner samma. Frgan r om alla r skdespelare eller om det bara r vissa? Trkigt om allt r regisserat ju
Det knns lika falskt som Hells kitchen och impractical jokers. Gr inte att se skrpet.
Citera
2023-12-01, 16:09
Medlem
diseuses avatar
Trailer fr finalen:

https://youtu.be/W-Cc6XaneLs
Citera
2023-12-01, 20:17
Medlem
Att man inte tar ut sport killen direkt, dom r ju dom frsta jag hade tagit ut, dom starkaste. Sen har vi smarta personer och dom som skapar allianser/intriger.
Anna Sahlen fick man se och hra sga yes i andra avsnittet runt 20 min. Sen han grt killen, tycker synd om han, hans beteende gr att folk se han som en svag individ. Mrkligt att han r nd lyckats i livet fr att vara s knslig. Hade han vgrat tagit paraplyn 100% att sportkillen hade tagit den, bttre ha en chans en ingen chans.

Allting snyggt gjort exakt som serien. Mste kostat en frmgenhet.
Citera
2023-12-02, 11:15
Medlem
Frstr mig inte p folk, ser dom inte p dom hr programmen och vet hur det funkar. Man ska hlla en lg profil s folk inte str sig p en eller av ngon anledning att rsta p dig. Man ska diskret bygga allianser som man hller sig till. Undvika tala hgt om att man ska snka en gruppledare.

lska snka skepp, vilket roligt spel. Har inte spelat det sen jag var liten.

Spelen r rttvisa tycker jag och har inget med styrka en s lnge.

Vad roligt om man hade kunnat gra detta med jobbet.

Sknt att han sportkillen kte ut 432, han hade kt ut oavsett.

Han homosexuella kte ut i avsnitt 4, strig jvel men jag hade inte rstat p han, hade frskt splittra upp gruppen och hon 179
Citera
2023-12-02, 23:29
Medlem
Giant Squids avatar
Var jvla synd att
missade sin kaka, jag fick sympatier fr deltagarens story.
Citera
2023-12-04, 22:45
Medlem
Amors avatar
Woke games skulle man kunna kalla detta. Alla som har politiskt korrekt profil p nt stt gr lngt. Mste bara vara riggat.

Man kanske borde ska och skriva att man r homosexuell, handikappad och ursprungsbefolkning d borde man ha bra chans att vinna.

"Representation is important" som nn sa nr han motiverade sitt val.
Senast redigerad av Amor 2023-12-04 kl. 22:51.
Citera
2023-12-07, 21:07
Medlem
Klagans avatar
Citera
2023-12-08, 16:04
Medlem
Sett hela nu och mste sga att den var helt otroligt vlgjord. Grymt adapterat frn originalet till en realityserie som faktiskt funkade bra. Miljerna var klockrena, mrks att produktionen tnkt p varenda detalj.

Mste kostat otroligt mycket att producera, kan tittarsiffrorna ens rcka fr att tcka prispott och produktionskostnader? Mste gtt en hel del miljoner dollar till att producera detta. Men otroligt bra, spnnande och vlgjort hela vgen.
Citera
2023-12-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Sett hela nu och mste sga att den var helt otroligt vlgjord. Grymt adapterat frn originalet till en realityserie som faktiskt funkade bra. Miljerna var klockrena, mrks att produktionen tnkt p varenda detalj.

Mste kostat otroligt mycket att producera, kan tittarsiffrorna ens rcka fr att tcka prispott och produktionskostnader? Mste gtt en hel del miljoner dollar till att producera detta. Men otroligt bra, spnnande och vlgjort hela vgen.

Tydligen inte.

Serien spelades in i februari.

Vinnaren har fortfarande inte ftt sina pengar...
Citera
2023-12-08, 23:37
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Tydligen inte.

Stoppa upp ett finger och knn temperaturen. Vettja. Soopa.
Citera
2023-12-09, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Tydligen inte.

Man fr ju aldrig vinstpengar innan det snds, just fr att undvika spoilers. Hade vinnaren pltsligt brjat kpa hus och bilar i februari hade hela produktionen varit frstrd. S inget konstigt dr. Pengarna lr betalas ut nu i samband med sista avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in