Sett avsnitten nu och sg att de frtydligat reglerna i "kula" att en av tv var tvungen att ka ut s de kunde inte gjort som jag skrev ovan.
En jag hoppas blir eliminerad och d menar jag p riktigt eliminerad, grna ett skott som tar illa s hon lider till dds r
278
som sg till att
sonen av mor/son paret kte ut. Alla (frutom de i slutet som inte behvde) gick med p att ta en 50/50 chans men hon vgrade och slppte frbi folk medan sonen var stark nog att chansa tre gnger. Skulle jag vunnit skulle jag gett honom en del av prissumman. 278 snackar sen eftert om lojalitet osv. nr hon svek alla sdr. Jvla as.
Jag har ett avsnitt kvar att se s vet inte n om den jobbiga jveln kommer till final.
Jag frstod inte reglerna
nr de krde trning. Om man nominerade en och inte slog en 6a, kunde inte vriga nominera den personen som blivit nominerad d? Jag frvntade mig att de flesta skulle nominera 278 efter vad hon gjorde i tvlingen innan. Men rsten sa ju nt om att 278 inte lngre kunde bli nominerad? Det var lite dligt. Jag trodde Mai (287) valde 278 just fr att vriga skulle gra det ocks.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2023-12-01 kl. 00:27.
Att man inte tar ut sport killen direkt, dom r ju dom frsta jag hade tagit ut, dom starkaste. Sen har vi smarta personer och dom som skapar allianser/intriger.
Anna Sahlen fick man se och hra sga yes i andra avsnittet runt 20 min. Sen han grt killen, tycker synd om han, hans beteende gr att folk se han som en svag individ. Mrkligt att han r nd lyckats i livet fr att vara s knslig. Hade han vgrat tagit paraplyn 100% att sportkillen hade tagit den, bttre ha en chans en ingen chans.
Allting snyggt gjort exakt som serien. Mste kostat en frmgenhet.
Frstr mig inte p folk, ser dom inte p dom hr programmen och vet hur det funkar. Man ska hlla en lg profil s folk inte str sig p en eller av ngon anledning att rsta p dig. Man ska diskret bygga allianser som man hller sig till. Undvika tala hgt om att man ska snka en gruppledare.
lska snka skepp, vilket roligt spel. Har inte spelat det sen jag var liten.
Spelen r rttvisa tycker jag och har inget med styrka en s lnge.
Vad roligt om man hade kunnat gra detta med jobbet.
Sknt att han sportkillen kte ut 432, han hade kt ut oavsett.
Han homosexuella kte ut i avsnitt 4, strig jvel men jag hade inte rstat p han, hade frskt splittra upp gruppen och hon 179
D har jag sett finalen och tyckte detta var riktigt roligt. Mai 287 vann vlfrtjnt ven om jag inte grtit om 491 vunnit . Hoppas p ny ssong med lite finputsning av tvlingarna. Kanske ngon ny gren osv.
Sett hela nu och mste sga att den var helt otroligt vlgjord. Grymt adapterat frn originalet till en realityserie som faktiskt funkade bra. Miljerna var klockrena, mrks att produktionen tnkt p varenda detalj.
Mste kostat otroligt mycket att producera, kan tittarsiffrorna ens rcka fr att tcka prispott och produktionskostnader? Mste gtt en hel del miljoner dollar till att producera detta. Men otroligt bra, spnnande och vlgjort hela vgen.
Sett hela nu och mste sga att den var helt otroligt vlgjord. Grymt adapterat frn originalet till en realityserie som faktiskt funkade bra. Miljerna var klockrena, mrks att produktionen tnkt p varenda detalj.
Mste kostat otroligt mycket att producera, kan tittarsiffrorna ens rcka fr att tcka prispott och produktionskostnader? Mste gtt en hel del miljoner dollar till att producera detta. Men otroligt bra, spnnande och vlgjort hela vgen.
Man fr ju aldrig vinstpengar innan det snds, just fr att undvika spoilers. Hade vinnaren pltsligt brjat kpa hus och bilar i februari hade hela produktionen varit frstrd. S inget konstigt dr. Pengarna lr betalas ut nu i samband med sista avsnittet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!