Citat:
Ursprungligen postat av
ClariNet
Jag tror du har fel. De flesta vuxna män längtar inte efter en 15-åring. Däremot tror jag att det finns en grupp män, som är mognadsmässigt efterblivna och känner rädsla inför att träffa vuxna kvinnor. De har kvar en tonårsmentalitet som kan förklara dragningen till mycket unga kvinnor. Som Fonseca, typ.
Det låter på dig som attraktionen skulle baseras på hur pass mogen kvinnan är. Jag tror sexuell attraktion ofta baseras på fysiska attribut, såsom tight kropp, fina bröst och sexigt kroppsspråk. Det är inte så att alla män attraheras sexuellt av en framgångsrik karriär, prestigefylld utbildning och livserfarenhet. Kanske om man söker efter en fru, men knappast när det kommer till sex.
Med det sagt är det inte lämpligt, om än lagligt, att en politiker pippar en 15-åring. Å andra sidan lever vi i en tid där andemeningen är att man har rätt till sin sexualitet. Så om det är ok att tvinga på transvestiter att läsa sagor för småbarn, så har jag svårt att bli jätteupprörd när två byxmyndiga heterosexuella personer i samtycke har sex...