Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-05-21, 21:59
  #13
Medlem
Skulle vilja testa detta då de kräver häst doser. Kan inte ens få noddet.. Har dammat i mej 1 g bra H med blå lixom.. Ha metadon utskrivet skulle va schyst å testa dessa.
Citera
2024-06-05, 18:17
  #14
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Min vän testade mot min inrådan och vakna på IVA efter 6dygn, han har varit död en stund... Mycket liten mängd.

Fentanyl ska tydligen vara mer lätttdoserad än denna, 20ggr mer potent enligt amerikanska forskare där många avlidit efter denna sedan 2021... Suicide pills är allt det är. Sedan att de säljs i Hydromorphone medicin burkar och marknadsförs som oxy är nog grovt vållande till annans död i mina ögon..

Men jag hade tur, era vänner kanske inte har. Ta inte denna skit, skulle rekommendera fentanyl isf. Helst ingenting men det finns alltid!

Fentanyler är fantamme farligare än nitazener, främst av anledningen kort halveringstid. Men enligt egen erfarenhet så orsakade fentanylerna och där Inkluderat vanligt fentanyl troligtvis akut cardio-fibrillation, dvs hjärtflimmer för jag har aldrig sedan dess sett folk så snabbt bli blåa, alltså under 20sek på vissa individer.

Detta har jag inte sett sedan fentanyltiden. Vet inte on teorin om hjärtflimmer är rätt men nitazener har jag inte sett detta på samma sätt, men visserligen så är det inte många jag tagit nitazener tillsammans med om man jämför med fentanylerna.

Men vet man ingenting om nitazener och inte äger en bra våg så skulle jag nog rekommendera de flesta att låta bli.
Citera
2024-06-08, 01:28
  #15
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomiXII
Fentanyler är fantamme farligare än nitazener, främst av anledningen kort halveringstid. Men enligt egen erfarenhet så orsakade fentanylerna och där Inkluderat vanligt fentanyl troligtvis akut cardio-fibrillation, dvs hjärtflimmer för jag har aldrig sedan dess sett folk så snabbt bli blåa, alltså under 20sek på vissa individer.

Detta har jag inte sett sedan fentanyltiden. Vet inte on teorin om hjärtflimmer är rätt men nitazener har jag inte sett detta på samma sätt, men visserligen så är det inte många jag tagit nitazener tillsammans med om man jämför med fentanylerna.

Men vet man ingenting om nitazener och inte äger en bra våg så skulle jag nog rekommendera de flesta att låta bli.

Jag har kört fentanyl hårt, så att jag är vid liv är väl bara röta, men efter det jag sett med nita så vettifan om man ens vågar testa... han tog bara och skrapa av lite på en 40mg tabbe, sedan sjönk han ihop på akuten bara sådär, tog sjukt mycket naloxon för å få upp han igen!

Nu har han dock tagit sitt liv med denna substans också, funderade på att hänga efter men försöker leva utan min bästa vän ist. Jag kallade dem suicide pills och ja, det känns accurate.
Citera
2024-06-08, 07:23
  #16
Medlem
TomiXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Jag har kört fentanyl hårt, så att jag är vid liv är väl bara röta, men efter det jag sett med nita så vettifan om man ens vågar testa... han tog bara och skrapa av lite på en 40mg tabbe, sedan sjönk han ihop på akuten bara sådär, tog sjukt mycket naloxon för å få upp han igen!

Nu har han dock tagit sitt liv med denna substans också, funderade på att hänga efter men försöker leva utan min bästa vän ist. Jag kallade dem suicide pills och ja, det känns accurate.

Alltså såklart är nitazener extremt farliga, men det värsta ät ju att få något man tror är nått annat.

Jag har nog inte riktigt velat se vad jag hållt på med då jag tagit 180mg proto,eto,metopyne,protopyne om dagen...

Enda anledningen att man överlevt är nog som en terapeut sa, att man varit rutinerad och haft bra koll på vad man utsätter sig för.
Citera
2024-06-08, 23:17
  #17
Medlem
yournotlikemes avatar
Fyfan vad detta kommer SKÖRDA liv tyvärr. Var själv nära på att dö under Fentanyl-analogernas tid. 4-Me-Maf tror jag det var. Var en otroligt destruktiv period i mitt liv när jag sket i om jag levde eller ej. Detta kommer bli ännu värre.
Citera
2024-06-14, 09:44
  #18
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Fyfan vad detta kommer SKÖRDA liv tyvärr. Var själv nära på att dö under Fentanyl-analogernas tid. 4-Me-Maf tror jag det var. Var en otroligt destruktiv period i mitt liv när jag sket i om jag levde eller ej. Detta kommer bli ännu värre.

Ja om det tar fart, verkar inte vara så stor marknad på dem inrikes vad jag märkt?
Alla säljare jag känner hade i stort sett ingen aning om vad det var haha!
Men det kan ju vara för att idioter lägger det i hydroxycon burkar som de fixat själv, 40mg per tabbe, 100st. Där har vi ju garanterat dödsfall, men sen är den snubben verkligen psykopatisk så han skiter nog totalt i det.. . Mjo fentanyl-analogerna höll på att bli min död med. Ärligt talat så var det menat att bli min död, men jag tog mig ur det på något vis.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback