Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-16, 20:49
  #1
Medlem
Metonitazen - Personlig erfarenhet samt viktig information för nyfikna

Folk dör som flugor av fenta, Metonitazen är potentare än Fenta. dvs INGET FÖR OERFARNA

En vän har nyligen fått hem ett gäng tabletter som säljs som oxymorfon 40mg, men säljaren vad ärlig och skrev att enligt labbrapport var det metonitazene och att de var dessutom såklart hemmapressade och väldigto jämt doserade, vissa var duds, vissa var dunder.

Tror av säkerhetskäl att denna vendor numera tog bort produkten pga farligheten. Nitrazener är ännu mer potent än fentanyl, dvs extremt extremt farligt om pundare ifråga ej är erfaren/inte vet vad tabletten innehåller. Personligen röker jag gärna 120mg oxy per dos UTAN tolllerans då jag har oturen och är född extremt tollerant mot opiater (dock får jag nästan aldrig WD även efter tungt bruk)

Min personliga åsikt, är att om du är erfaren och gillar kortvarigt men euforisk potent rus samt ett billigt "high" kör på. Jag skrapade nämligen av mindre än 1/4 av mitt piller ner på folie, rökte det och för första gången sen jag var 15 år kunde jag nodda och få opidrömmar. Gud som jag saknat det.

Enligt mig gav nitrazenet ett kortvarigt 1,5-2h himmelskt rus jag aldrig någonsin kan uppnå av varken hästdoser bra H eller oxy, inte äns med benzo boost - vrf vet jag inte. Mår du som en kung på vanlig oxy, kör på det. Är du som jag och kräver enorma mängder, anser jag att ni bör testa, men understrycker återigen hur viktigt det är att iakta största försiktighet med dessa preparat.

Får ni för er att sälja fejk oxy som ni vet innehåller nitrazener utan att berätta för er kund - så anser jag att ni bör köra upp en trubbig rambo kniv i skärten och skämmas då ni precis mycket möjligtvis har orsakat döden av en redan trasig människa, samt tvingar personen i frågas nära och kära, far och mor, bröder systrar att leva resten av sitt liv i sorg och saknad efter sin älskade son/dotter/syskon/vän.

MEN OTROLIGT VIKTIGT - Då de är ojämt doserade, behandla alla piller som om de är dödsligt överdoserade och börja bokstavligen med att röka en smula, vi snackar 1/8 tabllett tills du har koll på potensen på just den specifika tabletten. IV skulle jag inte rekomendera min värsta fiende.

Hoppas ni som testar verkligen förstår att ni leker med döden om ni ej har stor respekt för denna substans.
Citera
2023-11-17, 04:55
  #2
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andispace
Metonitazen - Personlig erfarenhet samt viktig information för nyfikna

Folk dör som flugor av fenta, Metonitazen är potentare än Fenta. dvs INGET FÖR OERFARNA

En vän har nyligen fått hem ett gäng tabletter som säljs som oxymorfon 40mg, men säljaren vad ärlig och skrev att enligt labbrapport var det metonitazene och att de var dessutom såklart hemmapressade och väldigto jämt doserade, vissa var duds, vissa var dunder.

Tror av säkerhetskäl att denna vendor numera tog bort produkten pga farligheten. Nitrazener är ännu mer potent än fentanyl, dvs extremt extremt farligt om pundare ifråga ej är erfaren/inte vet vad tabletten innehåller. Personligen röker jag gärna 120mg oxy per dos UTAN tolllerans då jag har oturen och är född extremt tollerant mot opiater (dock får jag nästan aldrig WD även efter tungt bruk)

Min personliga åsikt, är att om du är erfaren och gillar kortvarigt men euforisk potent rus samt ett billigt "high" kör på. Jag skrapade nämligen av mindre än 1/4 av mitt piller ner på folie, rökte det och för första gången sen jag var 15 år kunde jag nodda och få opidrömmar. Gud som jag saknat det.

Enligt mig gav nitrazenet ett kortvarigt 1,5-2h himmelskt rus jag aldrig någonsin kan uppnå av varken hästdoser bra H eller oxy, inte äns med benzo boost - vrf vet jag inte. Mår du som en kung på vanlig oxy, kör på det. Är du som jag och kräver enorma mängder, anser jag att ni bör testa, men understrycker återigen hur viktigt det är att iakta största försiktighet med dessa preparat.

Får ni för er att sälja fejk oxy som ni vet innehåller nitrazener utan att berätta för er kund - så anser jag att ni bör köra upp en trubbig rambo kniv i skärten och skämmas då ni precis mycket möjligtvis har orsakat döden av en redan trasig människa, samt tvingar personen i frågas nära och kära, far och mor, bröder systrar att leva resten av sitt liv i sorg och saknad efter sin älskade son/dotter/syskon/vän.

MEN OTROLIGT VIKTIGT - Då de är ojämt doserade, behandla alla piller som om de är dödsligt överdoserade och börja bokstavligen med att röka en smula, vi snackar 1/8 tabllett tills du har koll på potensen på just den specifika tabletten. IV skulle jag inte rekomendera min värsta fiende.

Hoppas ni som testar verkligen förstår att ni leker med döden om ni ej har stor respekt för denna substans.

Jag förstår verkligen inte hur du kan välja opiater före tjack. Vore det inte en skön känsla att veta att ”du kanske dör” den här gången är helt bortblåst, och istället kan knarka hej vilt utan att det blir i närheten av livshotande.

Opiater mår man ju dessutom illa av, och blir fysiskt beroende. Skulle aldrig utsätta mig för det.
Citera
2023-11-17, 09:59
  #3
Medlem
Amnshnocks avatar
Dessa substanser är ju en klass för sig, utan tvekan!

Men som med allt annat här i världen, proportioner.

Kan man inte enkel matematik och dosering så ska man väl helst inte nyttja nitazener.

För den som känner sig säker i detta, rock on! Vissa får ta det med en nypa salt tho.
Citera
2023-12-14, 17:37
  #4
Medlem
Tjenare

En kort fråga angående de där fake oxymorphone 40 mg. Va de röda och ovala i formen?
Citera
2023-12-15, 20:35
  #5
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggallan
Tjenare

En kort fråga angående de där fake oxymorphone 40 mg. Va de röda och ovala i formen?
Stött på dom med, stämmer bra i beskrivningen.
Citera
2023-12-18, 18:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Stött på dom med, stämmer bra i beskrivningen.
Va dem bra jävla potent om du drog en näbb eller? Första jag tog blev på tok för starkt. Hade det inte varit för en hög jävla tolerans mot oxy så hade jag nog firat jul med sankte Per med all sannolikhet
Citera
2023-12-18, 18:24
  #7
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggallan
Va dem bra jävla potent om du drog en näbb eller? Första jag tog blev på tok för starkt. Hade det inte varit för en hög jävla tolerans mot oxy så hade jag nog firat jul med sankte Per med all sannolikhet
Jo potent som skiten ska vara, vet att jag stött på denna ~2020 och den är precis som jag minns den.

Harm reduction med denna är verkligen ett måste, jävligt lätt att trilla av pinn.

Less is more tycker jag på denna.

Polaren testade denna IV och det va bara att spruta i naloxon, trots att han hade skyhög tolerans.
Citera
2023-12-19, 18:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrostensBarn
Jo potent som skiten ska vara, vet att jag stött på denna ~2020 och den är precis som jag minns den.

Harm reduction med denna är verkligen ett måste, jävligt lätt att trilla av pinn.

Less is more tycker jag på denna.

Polaren testade denna IV och det va bara att spruta i naloxon, trots att han hade skyhög tolerans.

Alltså shit. Fan vet om jag hade vågat mig på IV på det här alltså. Dels för att det lär ju skrota venerna en smula. Iofs så har man ju dyngat i sig under årens gång så det kanske inte är det värsta. Men styrkan för helvete. Som du skrev. Tog han mycket då eller? Jag drog nästan en halv i näbben först och det kändes då fan som att paradiset va runt hörnet
Citera
2023-12-19, 22:55
  #9
Medlem
FrostensBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ggallan
Alltså shit. Fan vet om jag hade vågat mig på IV på det här alltså. Dels för att det lär ju skrota venerna en smula. Iofs så har man ju dyngat i sig under årens gång så det kanske inte är det värsta. Men styrkan för helvete. Som du skrev. Tog han mycket då eller? Jag drog nästan en halv i näbben först och det kändes då fan som att paradiset va runt hörnet
Nej utan mig hade inte han heller har han sagt, tur det ej är första gången.
Han tog kanske ⅕ del av tabletten, filtrerat med såntdär specialfilter(hjulfilter?)

Jo minns ej om den va 10-15 gånger starkare än morfin nasalt/oralt å 100 vid iv, eller 100 oralt med.

Snabb biljett till himlen om man inte är försiktig. Polaren har gått på oxy, smack ibland iv dagligen typ i typ 2½år så tolerans har han, gick snett ändå haha. Skön annars tycker jag, kortvarig dock men skönt ibland det med, återdosera va inget problem tyckte jag och toleransen för mig öka långsamt.
Citera
2023-12-23, 16:03
  #10
Medlem
Metonitazene Oralt?

Har skaffat några pressade Oxymorphone piller som innehåller Metonitazene. Hittills har ja endast snortat dem och tycker de ger ett riktigt skönt rus men jävligt kortvarigt. Ja föredrar nästan alltid att poppa/svälja opioder men med demhär har ja varit jävligt osäker just pågrund av styrkan och för att ja fan inte lyckas hitta en enda person som testat dessa oralt. Jag behöver höra från folk med experience om just dessa piller oralt!. Hur ska jag dosera? Hur är ruset? hur länge sitter ruset?
__________________
Senast redigerad av Snuggles999 2023-12-23 kl. 16:23.
Citera
2023-12-24, 03:59
  #11
Medlem
Phobiazis avatar
Min vän testade mot min inrådan och vakna på IVA efter 6dygn, han har varit död en stund... Mycket liten mängd.

Fentanyl ska tydligen vara mer lätttdoserad än denna, 20ggr mer potent enligt amerikanska forskare där många avlidit efter denna sedan 2021... Suicide pills är allt det är. Sedan att de säljs i Hydromorphone medicin burkar och marknadsförs som oxy är nog grovt vållande till annans död i mina ögon..

Men jag hade tur, era vänner kanske inte har. Ta inte denna skit, skulle rekommendera fentanyl isf. Helst ingenting men det finns alltid!
Citera
2024-02-16, 11:05
  #12
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hauffor-atalas
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback