2023-11-16, 20:18
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Så är det. Hans äktenskap är en fasad och barnen är adopterade, just för att han är homosexuell. Det uppdagades för år sedan att han hade en gaykille boende i friggeboden på tomten, dvs sin verkliga partner han kunde smyga in till.
2023-11-16, 20:31
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart42
Inte alls omöjligt, kan ngn verifiera att hans (mkt oattraktiva) fru är lesbisk också, får den auran - dessutom präst.
Det där är faktiskt en enorm stark indikation.

När jag kom tillbaka till svenska kyrkan levde kyrkohedern öppet med en man och två av de 4 diakonerna levde öppet samkönat. Yterligare en manlig diakon kommenterade aldrig sin läggning men han var superfjollig och jag vet att alla sa bög bakom ryggen även om han var gift.

Det är ytterligare en sak som förvånar mig. Att vi har fler sexuella skandaler inom kyrkan än politiken.
2023-11-16, 20:31
Medlem
Gingers avatar
Är han top eller bottom isåfall?
2023-11-16, 20:32
En kund på mitt jobb sa att Krister hade taffsat på hennes man under bordet.

Dessutom ser hans ”fru” ut som en man, coincidence? I think not
2023-11-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger

Ja va fan tror du?
2023-11-16, 20:35
Medlem
Dirtydwarfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreadpirate420
Kan riktigt se han smyga runt i buskarna och böga loss på allmäna toaletter när solen gått ned.

Frågan är ju bara om han tar den eller ger den i 2an
?

Med tanke på hur SDs stä'ndige ledare Åkesson alltid beter sig som en knähund och har den där konstiga blicken när han ser på Uffe så skulle jag tro att det stämmer att Uffe både ä'r homosexuell och att det är han som ger den i tvåan på Åkesson.

Man har ju förstått de haft många "enskilda" samtal eller övningar.
Att sedan uffe också tränat gymnastik är liksom pricken över i et på det stämmer med uffes läggning.
2023-11-16, 20:36
Medlem
Vi borde ha en folkomröstning med krav om bögförhör via lögndetektor på vår statsminister.
2023-11-16, 20:38
Medlem
Nae bara lite chiauaua mindervärdeskomplex
2023-11-16, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger

Enligt dom jag pratat med så är han top
2023-11-16, 20:47
Medlem
Han är bög. Kolla på hans fru. Han är liten och klen och är homosexuell. Han lever ett sexfritt liv med sin fru för han gillar kukar.
2023-11-16, 20:54
Medlem
Man kan väl säga så att man skulle inte bli förvånad.

1. Hans fru är ju inte direkt en modell, det skulle krävas väldigt många och stora öl på krogen om man kan uttrycka sig så.
Vissa här tror att hon kanske skulle kunna vara en 'han', men ett skenäktenskap är nog lika troligt
2. Till skillnad från hans fru, så ser väl Ulf ändå någorlunda bra ut, han kanske är kort men han bryr sig väldigt mycket om sitt utseende. Han brukar ju vara sminkad sig å så.
3. Hans 'fru' är dessutom präst i svenska kyrkan som förespråkar bögerier.
4. Dessutom har dem inga riktiga barn ihop, utan har köpt dem från kina. (de kan vara sterila men kan också vara så att han har svårt avsluta i en kvinna)

Utifrån detta kan vi inte säga att vi vet att han bög MEN vi kan inte heller säga att vi INTE vet att han bög.
Jag har inte heller sett ett argument här ännu för att han skulle vara hetro
Senast redigerad av ZRZirkonium 2023-11-16 kl. 20:55. Anledning: typo
2023-11-16, 21:01
Medlem
Bob-Dylans avatar
Det går ett sånt rykte och han ger ju ett feminint intryck så säkert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in