2023-11-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Det viktigaste är att ha ett rykte.
Att det finns diverse skit på sig som ingen kan bevisa.

Så är det för alla kungar och politiker och kändisar överlag.
Ja,Kristersson är nog en riktig tjejtjusare,med tanke på flickorna i regeringen.
2023-11-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerEricsson
Hur fick du informationen och är dina källor trovärdiga?
Varför umgås du med det du kallar snygga bögar? Du är bög själv antar jag?

Rimligt antagande, men nej jag jobbar på ett ställe där många av mina kollegor är gay och vi umgås även privat. Min syster är gift med en kvinna så jag har haft en hel del hbt-personer runt mig genom åren.

Som svar på din fråga har en kollega legat med Ulf, och sen även en en kompis från min systers krets. Känns väldigt pålitliga och när ämnet dyker upp så kommer fler personer med storys, de kan jag ju inte lova stämmer dock.
2023-11-16, 17:39
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
... jag jobbar på ett ställe där många av mina kollegor är gay och vi umgås även privat...

Jag känner bara suck för er gaykultur, av en enda orsak - varför kan ni inte sköta sexet privat?
2023-11-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jag känner bara suck för er gaykultur, av en enda orsak - varför kan ni inte sköta sexet privat?

Jag skrev precis att jag inte var gay, kanske lite svårt med läsförståelse för dig?

De som snackar mest om sex och vilka de legat med är helt klart mina heterokompisar, främst tjejerna.
2023-11-16, 17:57
Medlem
Ärligt talat om Ulf K skulle vara smygbög så tvivlar jag starkt på att han kunnat dölja det tills idag. Det borde kommit ut för länge länge sen för det är så det fungerar i det här landet. Om han skulle lyckats dölja detta fram till idag måste jag säga att bilden av honom skulle förändras...Med det vill jag säga att jag skulle bli imponerad om han undgått upptäckt tidigare.
2023-11-16, 18:45
Medlem
Citat:
Jag skrev precis att jag inte var gay, kanske lite svårt med läsförståelse för dig?

De som snackar mest om sex och vilka de legat med är helt klart mina heterokompisar, främst tjejerna.
Hur ofta har heteromän tjejkompisar?

Men får att hålla sig till ämnet så har jag läst skvaller om detta.

Magnus Bernér har ju en skämtrutin om att UK har en bög boendes i sin/sitt friggebod/Attefallshus.
2023-11-16, 19:15
Medlem
Citat:
Nu har jag från flera olika oberoende av varandra fått höra att de legat med Ulf Kristersson.
Alla som berättar är unga, snygga bögar.

Det snackas en helt del om detta i hbtq-sammanhang och har gjort det ett tag. Främst i Stockholm.

Vad tror ni?

(obs har märkt att en hel del heterosnubbar blir otrooooligt provocerade av detta, ta ett djupt andetag, det är inte fel att va gay)
Statsministerns idrott som han även har utövat på en viss nivå är.. trumvirvel.. gymnastik

2023-11-16, 19:29
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Nu har jag från flera olika oberoende av varandra fått höra att de legat med Ulf Kristersson.
Alla som berättar är unga, snygga bögar.

Det snackas en helt del om detta i hbtq-sammanhang och har gjort det ett tag. Främst i Stockholm.

Vad tror ni?

(obs har märkt att en hel del heterosnubbar blir otrooooligt provocerade av detta, ta ett djupt andetag, det är inte fel att va gay)
Varför gick han annars i Pride-paraden. Har tagit för givet att han är homosexuell eller bisexuell. Har ni inte sett honom på tv?
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Min första tanke var varför bögar ska joxa gammal med ung.
Det gör ju heterosexuella hela tiden.
Säkert något mänskligt hos den som är mer undergiven att söka sig till någon äldre.
2023-11-16, 19:40
Medlem
dreadpirate420s avatar
Kan riktigt se han smyga runt i buskarna och böga loss på allmäna toaletter när solen gått ned.

Frågan är ju bara om han tar den eller ger den i 2an?
2023-11-16, 19:49
Medlem
Citat:

Varför kan det inte komma ut en skandal med en halvalkad bög som går omkring på Hamburgs värsta bögklubb med chaps på sig och har skitit på sig och står och onanerar på fyllan och sprutar på alla och en var . Det vore en skandal att skriva hem om. En sann pissbög
tom som viker ut sig i tidningen.
2023-11-16, 19:49
Medlem
Jag kan bekräfta att så är fallet via väldigt säkra källor.
2023-11-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summerbody
Jag kan bekräfta att så är fallet via väldigt säkra källor.

Inte alls omöjligt, kan ngn verifiera att hans (mkt oattraktiva) fru är lesbisk också, får den auran - dessutom präst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in